Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun viisikymppiset tuttavani haluavat korostaa samanikäisyyttämme!

Vierailija
08.01.2014 |

Mulla on kauhea ikäkriisi, enkä tosiaan ole samaa ikää viisikymppisten kanssa :(

-42 v. 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole, ja itsekin vähän pahastuisin moisesta. Mutta toki kypsällä aikuisiällä nuo ikäerot alkavat "lähetä". Ehkä he vain viittaavat, että olette samaa sukupolvea?

Vierailija
2/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olla mitään samaa sukupolvea! Älä sinäkin ala nyt. He puhuvat aina "meidän ikäluokastamme"  ja "meidän ikäisillämme" jne. En minäkään uskottele olevani kolmekymppisten kanssa saman ikäinen. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tapa ittes. viiskymppisenä on kauhee olla!

Vierailija
4/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä te vaan olette samaa sukupolvea. Deal with it. Ei se kuitenkaan sitä tarkoita, että olet viiskymppinen. 

Vierailija
5/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain ikäistäsi vanhemman näköinen ja oloinen. 

Vierailija
6/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu hyvä ap. ET ole samanikäinen mutta he viittavat samaan aikuiseen ikäluokkaan, keski-ikäisiin:)10 vuotta ei ole niin iso ikäero aikuisena.

Olen nelikymppisenä samaa sukupolvea myös kolmekymppisten kanssa, ei Se 10 vuotta maailmaa kaada:)

Vierailija
7/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 16:56"]

[/quote]

No kun mä en edes ole. Minua ei aina uskota lapseni äidiksi vaan luullaan äitipuoleksi, isän nuoremmaksi vaimoksi tai sitten epäillään teiniäitiydestä. Oloinenkaan en ole, koska olen aivan epäkypsä ja ajoittain holtiton. Että katkeria ovat, ämmät.

Ap

Vierailija
8/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, oletko jo isovanhempi? onko samanlainen elämäntilanne kuin viiskymppisellä?

Vierailija
9/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 16:57"]

Rauhoitu hyvä ap. ET ole samanikäinen mutta he viittavat samaan aikuiseen ikäluokkaan, keski-ikäisiin:)10 vuotta ei ole niin iso ikäero aikuisena.

Olen nelikymppisenä samaa sukupolvea myös kolmekymppisten kanssa, ei Se 10 vuotta maailmaa kaada:)

[/quote]

Eivät viittaa vaan nimenomaan muistuttavat, että mä en sitten ole nuorempi. Sillain uhkaavalla äänellä. Enkä rauhoitu. Olen juuri kuohunnan huipulla.

Ap

Vierailija
10/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, ei kai siitä voi katkeraksi syyttää, keski-ikäiset nyt vain kuuluvat samaan ikäryhmään. 

Vierailija
11/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ja ap paljastuu 28-vuotiaaksi huonon huumorin omaavaksi peräkammarin insinöörimieheksi. 

Vierailija
12/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeenopaussi, meenoopaussi, meenoopaussi, meenoopaussi, sulla menopaussi oooo oooo oooo oon.

Vierailija
14/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 16:56"]

[/quote]

No kun mä en edes ole. Minua ei aina uskota lapseni äidiksi vaan luullaan äitipuoleksi, isän nuoremmaksi vaimoksi tai sitten epäillään teiniäitiydestä. Oloinenkaan en ole, koska olen aivan epäkypsä ja ajoittain holtiton. Että katkeria ovat, ämmät.

Ap

[/quote]

Nyt sinulla kyllä ap on ongelma. Ei se, että sinua luullaan viisikymppiseksi vaan, että kuvittelet muiden olevan katkeria. Se katkeruus on ikävä kyllä sinussa. Se saa ihmisen näyttämään rumalta.

Vierailija
15/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla pienet murheet!

Turha tapella aikaa vastaan vaan paras hyväksyä faktat.

Et ole enää nuori mutta et vielä ikäloppukaan vaan ihanasti keski-iässä :)

Niin kauan kun vanhenet niin olet ELOSSA!

Nauti siis nyt kun voit ja ressaa vähemmän.

Itse olen pian 45v. ja 2 teinin äiti eikä ole ikäkriisiä.

Ehkä kun täyttää 50v. niin voi jo vähän kirpaista mutta niin moni tuttu on jo viiskymppiset viettänyt ja yhä ovat samanlaisia kuin ennenkin ettei se oikeasti muuta mitään jos vaan terveys säilyy.

Vierailija
16/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:01"]

Eivät viittaa vaan nimenomaan muistuttavat, että mä en sitten ole nuorempi. Sillain uhkaavalla äänellä. Enkä rauhoitu. Olen juuri kuohunnan huipulla.

Ap

[/quote]

No muistuta sinä heille ette ole vielä mikään viisikymppinen luuhka vaan että nelivitoseenkin on vielä matkaa. Jos vaikka jostain asiasta toteavat, että "silloin kun me oltiin lukiossa niin..." sinä toteat sitten että silloin kun sinä kävit lukion niin vastaava asia oli näin ja noin. Tätä rataa, pistä takaisin, mutta hienovaraisesti :)

Vierailija
17/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v. tai 50v. ihan sama koska molemmat ovat keski-iässä.

Joku 42v. voi olla jo mummi ja toisella 50v. on vielä pieniä lapsia.

Vierailija
18/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, et ole viisikymppinen. Sano että oot hasta nelikymppinen jos sua alkaa kiehuttaa. Ja sano niille sun kaverisi ovat kolmekymppisiä samaa ikäluokkaa olevia kuin sinäkin, mielummin hengaat niiden kanssa.

Vierailija
19/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lapsesi aikuisia vai ihan pieniä, sekin kertoo paljon mihin ikäluokkaan sinut kategorisoidaan. 

Vierailija
20/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas yritän korostaa meidän työpaikan viisikymppisille, että ole heidän kanssaan samaa ikäluokkaa, kun he vähättelevät jatkuvasti työkokemustani ihan kuin olisin vastavalmistunut. Mulla on ikää 40 vuotta. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan