Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun viisikymppiset tuttavani haluavat korostaa samanikäisyyttämme!

Vierailija
08.01.2014 |

Mulla on kauhea ikäkriisi, enkä tosiaan ole samaa ikää viisikymppisten kanssa :(

-42 v. 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma johtuu nimenomaan siitä, että HÄNELLÄ on ikäKRIISI. Ap tajuaa, että nuoruus on mennyt ja nyt edetään vääjäämättä siihen toiseen suuntaan.

Pakkohan se on jossain vaiheessa hyväksyä, niidenkin jotka nyrpistelevät "vaihdevuosimummoille".

Vanhempien ihmisten dissaaminen kalahtaa aina lopulta omaan nilkkaan. Paitsi niille, jotka kuolevat nuorina.

Reipasta mieltä ja hymyä huuleen, kohta alkaa kevät! Vanhakin nuortuu ;-)

t. ämmänkämä 56 v (elossa ja iloinen)

Vierailija
42/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se ikääntyminen voi pistellä tosiaan. Mutta se on tosiaan kaikilla edessä, jotka elossa pysyvät. :) Pitää osata nauttia jokaisesta ikäkaudestaan! Ja toivottavasti tuli otettua nuoruudesta kaikki ilo irti. ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:34"]

Aikuinen on aikuinen, se on sellainen yläkäsite noille luettelemisellisi 'alaluokille' . Reps miten hassuja ihmisiä täällä on:D:D

[/quote]

Joo, ja lukutaitoinen olisi huomannut sen aikaisemman viestin koskevan nimenomaan tätä alaluokkalajittelelua. 

Vierailija
44/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun on jotakuinkin terve, ei kannattaisi panostaa tuollaisiin jahkailuihin. Noutaja tulee kuitenkin..

Vierailija
45/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:34"]

Aikuinen on aikuinen, se on sellainen yläkäsite noille luettelemisellisi 'alaluokille' . Reps miten hassuja ihmisiä täällä on:D:D

[/quote]

Joo, ja lukutaitoinen olisi huomannut sen aikaisemman viestin koskevan nimenomaan tätä alaluokkalajittelelua. 

[/quote]

Niinpä, siinä viestissä väitettiin nimenomaan että aikuisuus on alakäsite vaikka se on noiden muiden yläkäsite, kattaen kaikki aikuisuuden muodot.

Joten lukutaitoa tosiaankin sinulle toivon:):)

Vierailija
46/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, sama täällä. 50v. työkaveri, joka tyyliltään ainakin on jo mummo, vetää 41v. minut mukaan juttuihinsa "meidän ikäisistä" verrattuna työpaikan 30+ "nuorisoon". Muija vetää röökiäkin kuin korsteeni niin että iho on kuin santapaperia... Keski-ikäinen olen kyllä, mutta en tajua miksi tämän naisen mielestä me olemme enemmän samaa ikäluokkaa kuin iän puolesta minua lähempänä olevat kolmekymppiset.

Vierailija
47/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Parikymppisen mielestä kaikki yli 30-v iästä riippumatta ovat hautaankaatuvia fossiileja. 

Vierailija
48/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisenä se elämä kuulemma vasta alkaa. ;)

Vierailija
49/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä muutamaan vuoteen 50v, mutta olen mummo. Hui kauhistus.

Vierailija
50/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ikäkriisejä kaikenikäisillä. 71-v. tuttuni pauhaa, ettei hän ole vanha/vanhus. Seniori korkeintaan. Minusta ihan sama asia.

Vierailija
51/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä ymmärrän sua. Itse olen 43 ja kun 49-vuotias työkaverini sanoo joskus samantyylisesti "hän oli sellainen meidän ikäinen...", tekee aina mieli sanoa, että mähän olen sua nuorempi vaikka kuinka monta vuotta. Vaikka samalla tajuan, että olemme kuitenkin suht samanikäisiä. Ehkä siinä on joku sellainen juttu, että kun on enemmän vielä nelikymppinen kuin viisikymppinen, niin tuo seikka ärsyttää.

Vierailija
52/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua ap haittaa?? Onko sulla ikäkriisi tai jotain? Mun työkaveri 45v. viittaa muhun usein meidän mummukerhona, koska olen jo 37 ja suurin osa porukasta 20-25.

Vierailija
53/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia mummoja ja pappoja sitä alkaa jo olla. Ikänäkö vaivaa ja luita kolottaa. Elämän ehtoopuolella jo kuitenkin.

Vierailija
54/54 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi ole aika lailla sama asia kaikissa aikuisissa -kymppisissä. Juuri ja juuri 20v täyttäneenä ei halua tulla vedetyksi kolmekymppisten kerhoon, ja 60v ei halua että pidetään seiskakymppisenä vanhuksena. Vasta 90+ ihmiset näyttävät olevan ylpeitä korkeasta iästään ja pyöristävät mieluummin ylöspäin, kehuen olevansa melkein satavuotiaita.