Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut on itkeneet, että kun on käyttänyt maskia, niin on katsottu pitkään. Tähän on ihan luonnollinen selitys

Vierailija
13.10.2020 |

Maski on yksityiskohta joka kiinnittää huomion, ainakin siinä vaiheessa jos niitä käytetään vähän.

Tämän jälkeenkin voi aiheutta katseita silmiin, koska maski estää ihmisen tunnistamisen. Ihmistä kuitenkin saattaa kiinnostaa, kuka maskin takana on, ja siksi katseet.

Kyse ei ole katsojan vihamielisyydestä, kuten on esitetty. Eikö voisi ottaa hiukan myönteisempää katsantokantaa, eikö aina se vesilasi puoleksi tyhjänä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain on itketty.

Kiitos järjen äänestä.

Vierailija
2/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaista edes tapahtuu? Omalla kotipaikkakunnalla ei pääse kampaajalle tai museoon ilman maskia. Junassa suurimmalla osalla on maski. Kaupassakin ne ovat normaali näky. Itse katson esimerkiksi junassa kyllä pitkään niitä, joilla ei maskia ole ja mietin, että mikähän tuossakin on vikana. Yleensä kyseessä on jokin laitapuolen kulkija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tällaista edes tapahtuu? Omalla kotipaikkakunnalla ei pääse kampaajalle tai museoon ilman maskia. Junassa suurimmalla osalla on maski. Kaupassakin ne ovat normaali näky. Itse katson esimerkiksi junassa kyllä pitkään niitä, joilla ei maskia ole ja mietin, että mikähän tuossakin on vikana. Yleensä kyseessä on jokin laitapuolen kulkija.

Maski on turha ja roskaava. Mutta kiva trendi on saatu aikaa hysteerikoille. Kuinkahan kauan jaksatte?

Vierailija
4/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän visiiriä ja usein satttuu niin, että lapset sekä teinit naureskelee ja supisee keskenään. Aikuiset jää tuijottamaan.

Ihmettelen kovasti outoja katseita, osa väistää kauemmaksi.

Meidän paikkakunnalla on vielä vähän kasvomaskin käyttäjiä, visiireitä en ole muilla nähnyt.

Minua ei haittaa supiskoot ja tuijottakoot ja väistelkööt - turvavälit ainakin toteutuu kun kansa loittoaa.

Vierailija
5/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katsellut millaisia maskeja ihmisillä on. Siinä kohtaa joskus katseet kohtaa ja minulla on vaikeaa päätellä mitä toinen ajattelee. Saatan siis tuijottaa pitkään, vielä pidempään jos käytän itsekin maskia. Minulle on käynyt niin, että unohdan, että maski peittää vain puolet kasvoista. Käyttäydyn kuin näkymätön kun tuijottelen :D

Vierailija
6/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on itketty, kun jollakin on ollut maski? Tai ei ole ollut?

Vierailija
7/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joskus katsottua pidempään, jos jollain on joku kiinnostava printtimaski, mutta en sitä pahalla tarkoita. 

Vierailija
8/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuijotan ihmisten silmälasimalleja kun on aika uusia omat pokat. Sori siitä.

Vierailija
9/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä niitä maskittomia katsotaan vihaisesti, vaikka ei ole mitään syytä. Ette tiedä ihmisten taustoja. Kaikkein idiooteimmat käyttää ulkonakin maskia.

Vierailija
10/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis näitä yksinkertaisia muiden tuomitsijoita.

Vierailija
11/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiössä tehdään ilmanvaihtokanavien huoltoa ja päivällä tuli huoltomies maski naamallaan pihalla vastaan. Mun koirani alkoi murista sille. Nolotti aika paljon. Vähän hirvittää, kun tulevat lähiaikoina myös mun asuntooni. Ovat yhdessä asunnossa noin 2-3 tuntia, kiertävät kaikissa huoneissa  ja mun pitäisi pystyä tekemään samaan aikaan etätöitä. 

Vierailija
12/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hauska katsoa, kun hysteerikot on paniikissa maskiensa kanssa.

Vierailija
13/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko visiirin käytöstä kokeellisia tuloksia. eikö se siirrä partikkelit sivuille ja alas päin. silloinhan metsurin verkko visiirinkin pitäisi riittää. miksei suomessa jaeta oikeaa kokeisiin perustuvaa tietoa. joka päivä marssitetaan toinen toistaan tyhmempi virka nilviäinen kertomaan mutu ajatuksiaan. kuinka paljon heitä onkaan???

Vierailija
14/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen joskus katsonut jotakuta maskia käyttävää pitkään, koska maskin takaa on tosi vaikea tunnistaa ketään. Katson, että onko siinä esim. Irma tai Ritva.

Itse en juurikaan käytä maskia, enkä ole huomannut mitään pitkiä katseita. En ole semmoisesta kyllä kiinnostunutkaan vaan huolehdin omista asioistani.

Vierailija
15/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä niitä maskittomia katsotaan vihaisesti, vaikka ei ole mitään syytä. Ette tiedä ihmisten taustoja. Kaikkein idiooteimmat käyttää ulkonakin maskia.

Oletko tullut ajatelleeksi, että ne maski päässä ulkona kävelevät ovat siirtymässä sisätiloista toisiin sisätiloihin? Siinä välissä on turha ottaa maskia pois. Itse esimerkiksi kävelen junasta kauppaan maskin kanssa ja otan sen pois vasta, kun pääsen ulos kaupasta.

Vierailija
16/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän visiiriä ja usein satttuu niin, että lapset sekä teinit naureskelee ja supisee keskenään. Aikuiset jää tuijottamaan.

Ihmettelen kovasti outoja katseita, osa väistää kauemmaksi.

Meidän paikkakunnalla on vielä vähän kasvomaskin käyttäjiä, visiireitä en ole muilla nähnyt.

Minua ei haittaa supiskoot ja tuijottakoot ja väistelkööt - turvavälit ainakin toteutuu kun kansa loittoaa.

Mulla on kans visiiri, mutta ei mua juuri kukaan ole tuijottanut. Johtuu ehkä siitä, että osalla vakikaupan työntekijöistäkin on visiirit. Tosin pienessä lähikaupassa yks maskillisen katsoi muutaman kerran pitkään, teineiltä en ole huomannut reaktioita.

Vierailija
17/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän yrittää peitellä, sitä enemmän tuijotetaan ja ihmetellään. Siksihän kai esim muslimien huivit ja kaavut on niin polttava puheenaihe (tai ainakin joskus oli). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan