Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa, ajattelevatko miehet oikeasti pelkkien tasoteorioiden

Vierailija
12.10.2020 |

kautta ja "tyytyvät" sitten kumppaniinsa, jos ei parempaakaan saa.

Kommentit (315)

Vierailija
21/315 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl ne taitaa ajatella... numeroivat naiset mielessään.

Hupaisinta on, etteivät he käsitä, että naisetkin numeroivat.

Ykkösiä menee paljon, jos asteikkona on 1-10. :)

Vierailija
22/315 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tasoteoria?

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/315 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me jotka emme ajattele, olemme M G T O W

Pidän palstamiesten hauskoista kirjoituksista. Kiitos!

JES!

Vierailija
24/315 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me jotka emme ajattele, olemme M G T O W

Nää on huumoriarvoltaan parhaita!

Menevät omia teitään mutta kuitenkin jatkuvasti huutelevat täällä että kuinka nyt varmaan mammoja harmittaa kun me näitä omia polkuja tallataan!

Eivätkä ikinäkoskaan pääse vauvapalstaa pidemmälle. Semmoiset omat tiet ja polut, eikä varppina yhtään ajatella naisia. Nih.

Vierailija
25/315 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin ihmisen on elämässä aina tyydyttävä. Ainakin suurimman osan. Ei niitä 20-senttisiä kullejakaan riitä kaikille halukkaille naisille. Moni joutuu tyytymään paljonkin vähempään.

Mites jos vaan hyväksyy realiteetit? Ei sen tarvi olla mitään tyytymistä vaan elää mihin rahkeet riittää.

Vierailija
26/315 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ajattele. Täällä on vain tämä pieni äänekäs katkerien palstamiesten joukko, joka jankuttaa mielipiteitään totuuksina ja levittää miesvihaa.

Tutustu huolellisesti, äläkä ota ketään mistään tinderistä tms. Hyvä tulee.

Niin. Kunnon suoraselkäinen SJW-feministimies kun ei koskaan katso naisen pintaa tai ulkonäköä lainkaan vaan rakastuu vain tämän ainutlaatuiseen sisimpään ja sieluun. Vain kaikkein alhaisimmat naisvihaajaincelit pitävät kauniista naisista.

Kerkesit vielä lunastaa päivän olkiukkopalkinnon itsellesi. Viime minuuteilla.

Vierailija
27/315 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän huolestuttaa se, jos joku ottaa internetin anonyymien likaviemäreiden jutut tosissaan.

Vierailija
28/315 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, tasoteoria on pienen katkeroituneen ja omaan napaansa keskittyneen miesryhmän keppihevonen. Miesten suuri enemmistö ei ole siitä kuullutkaan tai ovat välinpitämättömiä moisille höpinöille. 

Vierailija
29/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ap, noita juttuja puhuu vaan miehet, jotka on naisiin katkeroituneita. Me muut miehet emme voisi vähääkään kiinnostua mistään ”tasoista”. Sitäpaitsi naisen vartalo on aina alastomana kaunis, varsinkin jos se odottaa kosketusta.

Vierailija
30/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vastaukset varmaan todella luotettavia. Luulevat että "palstamiehet" on erillinen laji.

Vierailija
31/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vastaukset varmaan todella luotettavia. Luulevat että "palstamiehet" on erillinen laji.

Se tyytyminen siis johtuu siitä ettei muuten saa seksiä mitenkään. Naisille tietenkin käsittämätön ongelma.

Vierailija
32/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään tasoteorioita.

En ajattele että puolisoni on millään mittarilla maailman paras. Eiköhän se ole ihan realismia hyväksyä että maailmassa on kauniimpia, mukavampia, älykkäämpiä ja korkeamman statuksen naisia.

Em. ei ole mitään mitä aktiivisesti voivottelisin tai märehtisin mielessäni.

Vierailija
33/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ajattele. Käyn tällä palstalla vain koronatylsyyden takia. Minä tai kukaan tuntemani mies ei paskaa nakkaa mokomalla tasoteorialla.

Vierailija
34/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen mies enkä tunne yhtäkään miestä joka

A. Miettii tasoteorioita pätkän vertaa,

B. On maininnut sanallakaan jostain ATM:stä ja YTM:stä, tai

C. Ei pysty keskustelemaan poliitikoista, taiteilijoista, yms. kompetenssin eikä sukupuolen pohjalta.

Vierailija
35/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:n mukaan miesten tulisi jättää tyttöystävä tai vaimo heti kun on mahdollisuus vähänkin parempaan naiseen? Eikö tällöin elämä olisi melko strssaavaa kaikille?

Vierailija
36/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kaikki tuntemani miehet kyllä sanoo tehneensä niin useamman kerran elämässään.  Eli siis kyllä ne tyytyy aina jos ei saa haluamaansa.

Vierailija
37/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena en oikein ymmärrä pelkoa, miksi pelätään sitä, että mies tyytyy parisuhteeseen jonkun kanssa. Eikö meistä jokainen tyydy enemmän tai vähemmän? Aina on mahdollisuus löytää joku parempi, joku juuri sillä hetkellä enemmän itselle sopivampi, kauniimpi, rikkaampi, älykkäämpi, tasaisempi, arvoiltaan enemmän itse lähellä jne. Jossain vaiheessa, oli mies tai nainen, sitä rakastuu, sitoutuu ja on tyytyväinen valintaansa. Aina välillä saattaa nousta esiin ajatus, että onko tämä nyt juuri se oikea ihminen, mutta uskon tuollaisia ajatuksia tulevan kaikille.

Oleellista minulle naisena on, että koen tulevani rakastetuksi sellaisena kuin olen. Mies voi silti hyvin ajatella, että tuolla on varmasti joku, joka sopii hänelle minua paremmin, mutta että hän on sitoutunut minuun ja on suurimman osan ajasta tyytyväinen kanssani.

Vierailija
38/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele vaan fantasioin ja shippaan potentiaalia :3

Vierailija
39/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen mies enkä tunne yhtäkään miestä joka

A. Miettii tasoteorioita pätkän vertaa,

B. On maininnut sanallakaan jostain ATM:stä ja YTM:stä, tai

C. Ei pysty keskustelemaan poliitikoista, taiteilijoista, yms. kompetenssin eikä sukupuolen pohjalta.

Olen 39v mies enkä tunne minäkään, vaikka on laaja ystäväpiiri.

Alkaa tuntua, että tällainen mies olisi se yksisarvinen, joka olisi tavattava että uskoisi todeksi.

Vierailija
40/315 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena en oikein ymmärrä pelkoa, miksi pelätään sitä, että mies tyytyy parisuhteeseen jonkun kanssa. Eikö meistä jokainen tyydy enemmän tai vähemmän? Aina on mahdollisuus löytää joku parempi, joku juuri sillä hetkellä enemmän itselle sopivampi, kauniimpi, rikkaampi, älykkäämpi, tasaisempi, arvoiltaan enemmän itse lähellä jne. Jossain vaiheessa, oli mies tai nainen, sitä rakastuu, sitoutuu ja on tyytyväinen valintaansa. Aina välillä saattaa nousta esiin ajatus, että onko tämä nyt juuri se oikea ihminen, mutta uskon tuollaisia ajatuksia tulevan kaikille.

Oleellista minulle naisena on, että koen tulevani rakastetuksi sellaisena kuin olen. Mies voi silti hyvin ajatella, että tuolla on varmasti joku, joka sopii hänelle minua paremmin, mutta että hän on sitoutunut minuun ja on suurimman osan ajasta tyytyväinen kanssani.

No juuri näin. Melkein jokainen joutuu tyytymään ja tekemään kompromisseja myös parinvalinnassaan. Älytöntä idealistista öyhötystä väittää jotain muuta.