Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasta vanhenemisessa...

Vierailija
07.01.2014 |

...saa olla rauhassa kaikenmaailman kylähulluilta papparaisilta ja juopoilta!

Katselin tänään bussipysäkillä säälien lukiolaistyttöä, jota rähjäinen vanha mies vainosi outoine jaarituksineen, vaikka tyttö selvästi yritti kiemurrella vaivaantuneena keskustelusta pois ja muistin, että helpotuksekseni minä en ole enää vuosiin ollut se, jonka nuo valitsevat uhrikseen.

Tosin eivät kuvataan ihmiset enää huomaa. Mutta parempi näinpäin: nuorena jokaista mukavaa ja normaalia tuttavuudentekijää kohden oli kuitenkin ne 100 epätoivoista riesaa.

Luulin nuorena että olen auttamatta hörhömagneetti, mutta nykyään tajuan, että olin vaan nuori ja ihan nätti. Mikä oudointa, multa ei nykyään kukaan yritä edes pummia rahaa / puhelinta, vaikkei sen luulisi ainakaan liittyvän ulkoiseen viehätysvoimaan mitenkään!

Muita saman huomanneita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvataan = kivatkaan

Epätoivoista = epätoivottua

Sori autocorrect, terveisin löytämästään näkymättömyysviitasta iloitseva aloittaja

Vierailija
2/8 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla tarpeeksi vanha vielä, olen 39 ja olen edelleen hörhömagneetti... Ilmeisesti koska olen niin kiltin näköinen että kaikki uskaltaa tulla avautumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan tarpeeksi nätti kokeakseni moista.

Vierailija
4/8 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häirikkö iskee, vaihdan paikkaa tai pyydän ystävällisesti jättää rauhaan. Niin yksinkertaista. :) Välillä tosin juttelenkin noille huvikseni. Jos menee huonon maun puolelle niin vastailen fiiliksen mukaan nasevasti vittuilemalla tai poistun vain paikalta.

Vierailija
5/8 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30v ja hörhömagneetti. Aina oon yrittäny tekeytyä huomaamattomaks, mut ei hitto vaanonnistu!

Vierailija
6/8 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rauhassa sitä mitä on. Jotenkin ajautuu ulkopuolelle siinä kentässä missä pitää olla kaunis, hoikka ja seksuaalisesti haluttu. Ei enää siis ulkonäköpaineita. Ihanaa kun ei tarvitse kokea ulkonäköpaineita, tai surra sitä, että ei ole tarpeeksi kaunis. Nuorena rumana oleminen oli hirveää, nyt keski-ikäisenä + nelikymppisenä helpottaa. Nyt suurin osa naisista itsekin lösähtäneet, tullut kiloja, ei jakseta enää meikata ja puunata, joten saa vapaasti olla sitä mitä on, eikä surra ylisuurta nenää, tai muutamaa liikakiloa.

Ammatillisesti varmempi ja kokeneempi. Työt maistuu paremmin kuin nuorena. Nuorena sitä halusi kokea elämässä kaikkea erilaista, matkustella ja saada paljon kontakteja. Nyt riittää oma perhe, vakityö, ja rutiinit. Osaa nauttia pienistä asioista.

Elämänpaineet helpottaneet. Enää ei haaveile toteuttavansa sitä puolenvuoden Brasilian reppureissua, tai että pitäisi saavuttaa opinnoissa taas jotakin. Saa antaa itselleen luvan käydä vain töissä, ja ammatillisesti kerryttää kokemusta ja taitoa.  Mieskin on löytynyt ja perhe saatu, joten niistäkään ei tarvitse kokea painetta tai pelkoa, että jää ilman. Itselleni oli kamalan tärkeää saada perhe, ja sen saaminen on yksi elämänonnistani.

Tulotaso parempi kuin nuorena. Nuorena piti hankkia kaikki; eka asunto, huonekalut, kodinkoneet, keittiön tarvikkeet, auto jne. Lisäksi kun lapset syntyivät meni paljon rahaa kaikkeen lapsiperhekuvioon, ja esim. tarhamaksuihin. Nyt rahaa jää ihan eri tavalla käyttöön kuin ennen, kun kaikki raha ei mene lasten vaatteisiin, ja muihin hankintoihin.

Nyt keski-ikäisenä ei enää haaveile mahdottomista, on hyväksynyt itsenä ja elämänsä tällaisenaan, ja osaa nauttia pienistä asioista; hyvästä kahvista ja kirjasta, koti-illoista, käsitöistä jne. Tulee tyytyväisemmäksi pienemmästä. Ei enää ole niin materian, menestyksen ym. perään. Tajuaa, että raha tai materia ei tee onnelliseksi.

Vierailija
7/8 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies ahdistelijoiden katoaminen ja oman itsetunnon paraneminen.

Kun olin nuori ja kaunis en pystynyt olemaan uimapuvussa rannalla, mutta nyt vanhempana ja rupsahtaneempana hyvinkin.

Vierailija
8/8 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän voi olla uimapuvussa. Hyvää kroppaa en ole koskaan omistanut, mutta se arvioitavana oleminen, siitä en pitänyt.

Tietyntyyppisten miesten näkeminen on helppoa. En koskaan ollut miesten mieleen erityisesti, mutta tietyntyyliset miehet joko kuvittelivat minun ajattelevan jotain erityistä heistä, tai sitten jostain muusta syystä: jotkut olivat jotenkin naama norsunvitulla, jos yhtään osaan selittää mitä tarkoitan. Niinkuin olisi jotenkin kauhean kamalan vakavaa, jos jotain asiaa minulla heille oli. Nyt eivät minua bongaa, ja jos esim miesmyyjältä kysyn jotain, suhtautuvat normaalimmin. Niistä ajoista kuitenkin jäänyt vastenmielisyys sellaisia tietynlaisia, jotenkin huumorintajuttoman oloisia, tosissaan ottavia nuoria miehiä kohtaan. Mutta sellaiset elämästä nauttivat, iloiset ja "kevytmieliset" miehet, olivat sitten hyvännäköisiä tai eivät, eivät kuulu tarkoittamaani ryhmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan