Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eyelinerin käyttö vaikeaa

Vierailija
07.01.2014 |

Miten sen saisi laitettua nätisti ja ohuesti yläluomelle? Kertokaa vinkkejä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nestemäisen eyelinerin vaiko kynän?

Mulla auttoi tällainen hassu ahaa-elämys, joka on ehkä kaikille muille itsestäänselvyys, että sitä viivaa ei kannata yrittää saada kerralla vedettyä päästä päähän, vaan sellaisen lyhyemmät vedot ovat helpompia kontrolloida, eikä tule niitä epämääräisiä paksumpia köntsiä sinne sekaan.

Nestemäiset ovat olleet mulle vaikeampia käyttää, mutta sitten löysin Sensain eyelinerin. Se on ihan hirveän kallis, mutta sillä saa ohutta jälkeä, eikä sivellin ole pitkänkään käytön jälkeen rispaantunut. En nyt ehdi googlata, mutta ostolakossa-blogissa esiteltiin jotain Lumenen eyelineria, joka blogistin mukaan teki vähintäänkin yhtä ohutta jälkeä.

Ja jos käytät rajauksia paljon, niin kannattaa harkita geelieyelineriin siirtymistä. (Tai oikeastaan ne ovat voidemaisia, mutta geeli-nimellä niitä myydään.) Geelin kanssa ohuin rajaussivellin, mitä kaupasta löyty. Geeliä on helpompi käsitellä kuin nestemäisiä, ja kun siveltimen ostaa erikseen, niin voi hommata juuri sellaisen, joka itselle sopii. Mutta jos käyttää todella harvoin, niin purkki saattaa ehtiä kuivahtaa ennen kuin sen saa käytettyä loppuun.

Vierailija
2/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä minkälainen eyeliner sinulla on käytössä? Olkoon mikä tahansa niin älä venytä silmäluomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:59"]Riippuu vähän siitä minkälainen eyeliner sinulla on käytössä? Olkoon mikä tahansa niin älä venytä silmäluomea.

[/quote]

Näin ja parempi on jos saa laitettua linerin niin että silmä on osittain auki.

Vierailija
4/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa ohutta ja hyvää aikaiseksi paljon millään, varsinkaan niillä tusseilla. Käytän Rimmelin sivellinmäistä eyelineria, aivan unelma! Tämä http://1.bp.blogspot.com/-y50cbyC-Giw/T4ADH3WNWII/AAAAAAAAAFc/7E1M8O6cIC0/s1600/eyeliner.jpg Suosittelen!

Vierailija
5/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa nestemäistä millään siististi laitettua. Viivan suoruus ei ole se ongelma, vaan se, että viivan ja ripsien alle jää valkoista ihoa. Mulla on ilmeisesti jotain vikaa.

Vierailija
6/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa viiva on hankalin saada oikeanlaiseksi? Itselläni ei erityisesti silmän sisänurkka, tai siis viivan alku tule millään kerralla riittävän ohuesti joten vedän iloisesti paksun viivan ja sitten kostustan topsin millä vedän ylimääräiset pois. Topsilla muutenkin korjailen rajausta edelleen joka aamu vaikka rajaukset oon vetäny melkeenpä joka päivä suunnilleen viiden vuoden ajan. : )

Vierailija
7/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa hyvä eyeliner-sivellin ja käyttää sitä, niiden purkkien omista siveltimistä ei ole mihinkään

Vierailija
8/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kutittaa se ihan hirveästi ja sitten tulee aivastus ja sitten se väri leviää. Lisäksi olen niin likinäköinen, etten pääse riittävän lähelle peiliä, niin että kynällä/siveltimellä pääsisi piirtelemään.

Helppoako olla nainen, huh?

Vierailija
9/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti tuota Lumenen uutta tussia. Todella pitkä ja ohut tussikärki tekee parasta jälkeä. Oma rajaukseni on sisänurkasta oikein ohut ja levenee huomattavasti ulkonurkkaa kohden. Oikein ohuen rajauksen saa pitämällä tussikärkeä melkein ripsirivin suuntaisesti ja "töpöttämällä" rajausta pienissä erissä. Olen käyttänyt myös Rimmelin molempia nestemäisiä, Lumenen vanhaa mallia, MaxFactorin tussia sekä Maybellinen geeliä ja mikään ei valitettavasti vain ole kyennyt kilpailemaan tuon uuden Lumenen kanssa, vaikka ihan hyviä ovatkin olleet.

Vierailija
10/10 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:04"]

Minä en saa nestemäistä millään siististi laitettua. Viivan suoruus ei ole se ongelma, vaan se, että viivan ja ripsien alle jää valkoista ihoa. Mulla on ilmeisesti jotain vikaa.

[/quote]

Se ripsirajakin on tarkoitus värittää, tai jos tuntuu hankalalta voit vetää pieniä viivoja/pisteitä ripsien tyviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi