Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankki haluaa "neuvotella raha-asioista", mitä ne nyt oikein haluaa?

Vierailija
12.10.2020 |

OP:lta tuli tekstiviesti, ne haluaa että sovitaan tapaaminen tai soittoaika että voidaan "neuvotella raha-asioista". Mitä ne nyt siis haluaa? Myydä jotain rahastoja, vai? Palkkatilillä on ehkä jotain 20ke. Mistä tässä on kysymys? Mitä ne on vailla?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pankissa 50000 euroa eikä pankista ole otettu yhteyttä minuun ainakaan 10 viime vuoteen.

Vierailija
22/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pankin virkailija yritti pakkomyydä lainakattoa. Tästä useampi vuosi aikaa ja tuolloin korot oli pudonneet jo hyvän aikaa tai olleet hyvin alhaisia jo pitempään. Kuulemma nousee koska tahansa eikä ole mitään syytä olla varautumatta. Paljonkohan se korkokatto olisi ollut, 5% ja lainankorot oli muuten alle 1% (tai lähellä sitä). En oikein innostunut vaikka tyyppi soitteli perään useamman kerran ja pelotteli miten ihan just, heti huomenna, nousee korot.  Asuntolainaa oli siinä vaiheessa jäljellä enää noin kolmeksi vuodeksi eli edes 10% nousu ei olisi mun kohdalla vaikuttanut mitenkään. Epäilen että pankki vaan yritti päästä rahastamaan mitä vielä pystyivät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla