Löytyykö täältä näkijää?
Näkyykö elämääni mitään hyvää ikinä vai tässäkö tämä paska nyt oli?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyy, niin mitä näkyy tulevassa erossamme? Miten mieheni siihen lopulta suhtautuu? Miten lasten kanssa menee, järjestyykö asiat?
Kiitos.
Erot sattuu aina. Mutta aika auttaa ja tila. Anna tilaa, tunteille, sirulle, itsellesi. Mies hoitaa itsensä kuten parhaaksi näkee. Lapset tarvitsevat tukeasi. Ero ei vähennä rakkautta.
Nyt vasta tajusin ettei tää oo ees minulle, tähän ketjuun tuli muita kysyjiä,jokainen voi valita mieleisensä vastauksen
Auttaisitko myös minua? Haluaisin tietää, miten parisuhteen ja töiden kanssa käy.
Joka päivä käyn kymmeniö, satoja kertoja tarkastamassa että onko yksi henkilö pyytänyt minua kaveriksi. Tämä on suurin toiveeni. eikö edes tämä voi toteutua?
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä käyn kymmeniö, satoja kertoja tarkastamassa että onko yksi henkilö pyytänyt minua kaveriksi. Tämä on suurin toiveeni. eikö edes tämä voi toteutua?
Olen enemmänkin kokija. Mutta luulen että eniten hyötyisit kuulijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näen, mutta minua ei vaan kiinnosta ap ja hänen elämänsä. Tuolla asenteella ja hörhöilyyn uskomisen perusteella olen 100% varma, että ei ainakaan paremmaksi elämä tuosta muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt tätä täällä päivittäin. Se kuvastaa, että et ole valmis siirtymään eteenpäin ja vastaanottamaan hyvää. Lopeta täällä roikkuminen ja asian kysely. Sinulle on vastattu monta kertaa.
Näkijä
no en kysy enkä lopeta ja monta paskaa vastausta saanut niinkuin tämänkin
Aina et välttämättä saa haluamaasi vastausta. Tai et ota vastaan vastauksessa ollutta apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt tätä täällä päivittäin. Se kuvastaa, että et ole valmis siirtymään eteenpäin ja vastaanottamaan hyvää. Lopeta täällä roikkuminen ja asian kysely. Sinulle on vastattu monta kertaa.
Näkijä
Aina et välttämättä saa haluamaasi vastausta. Tai et ota vastaan vastauksessa ollutta apua.
Mä en kyselis jos olis muuta elämää ja kukaan ei voi sanoa ettenkö olisi yrittänyt. Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyy, niin mitä näkyy tulevassa erossamme? Miten mieheni siihen lopulta suhtautuu? Miten lasten kanssa menee, järjestyykö asiat?
Kiitos.
Erot sattuu aina. Mutta aika auttaa ja tila. Anna tilaa, tunteille, sirulle, itsellesi. Mies hoitaa itsensä kuten parhaaksi näkee. Lapset tarvitsevat tukeasi. Ero ei vähennä rakkautta.
Nyt vasta tajusin ettei tää oo ees minulle, tähän ketjuun tuli muita kysyjiä,jokainen voi valita mieleisensä vastauksen
Ota privaattiaika näkijälle. Ne kyllä vähän maksaa, mutta saisit rauhassa työskennellä kyseisen näkijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulet saamaan hyvin varustellulta mieheltä lähiaikoina.
t. real näkijä
En ole antamassa kelleen...ikinä
Tässä tapauksessa ei sinulta tulla kysymään.
t. haistelija