Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö täältä näkijää?

Kaiken menettänyt
12.10.2020 |

Näkyykö elämääni mitään hyvää ikinä vai tässäkö tämä paska nyt oli?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt tätä täällä päivittäin. Se kuvastaa, että et ole valmis siirtymään eteenpäin ja vastaanottamaan hyvää. Lopeta täällä roikkuminen ja asian kysely. Sinulle on vastattu monta kertaa.

Näkijä

no en kysy enkä lopeta ja monta paskaa vastausta saanut niinkuin tämänkin

Vierailija
22/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy, niin mitä näkyy tulevassa erossamme? Miten mieheni siihen lopulta suhtautuu? Miten lasten kanssa menee, järjestyykö asiat?

Kiitos.

Erot sattuu aina. Mutta aika auttaa ja tila. Anna tilaa, tunteille, sirulle, itsellesi. Mies hoitaa itsensä kuten parhaaksi näkee. Lapset tarvitsevat tukeasi. Ero ei vähennä rakkautta.

Nyt vasta tajusin ettei tää oo ees minulle, tähän ketjuun tuli muita kysyjiä,jokainen voi valita mieleisensä vastauksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöspäin

Vierailija
24/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoojaapajaatrallallallaa

Vierailija
25/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vain

Vierailija
26/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisitko myös minua? Haluaisin tietää, miten parisuhteen ja töiden kanssa käy.

Vierailija
27/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös taas

Vierailija
28/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä käyn kymmeniö, satoja kertoja tarkastamassa että onko yksi henkilö pyytänyt minua kaveriksi. Tämä on suurin toiveeni. eikö edes tämä voi toteutua?

Vierailija
29/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä käyn kymmeniö, satoja kertoja tarkastamassa että onko yksi henkilö pyytänyt minua kaveriksi. Tämä on suurin toiveeni. eikö edes tämä voi toteutua?

Vierailija
30/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmänkin kokija. Mutta luulen että eniten hyötyisit kuulijasta.

Vierailija
31/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
32/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
33/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä näen, mutta minua ei vaan kiinnosta ap ja hänen elämänsä. Tuolla asenteella ja hörhöilyyn uskomisen perusteella olen 100% varma, että ei ainakaan paremmaksi elämä tuosta muutu.

Vierailija
34/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
35/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt tätä täällä päivittäin. Se kuvastaa, että et ole valmis siirtymään eteenpäin ja vastaanottamaan hyvää. Lopeta täällä roikkuminen ja asian kysely. Sinulle on vastattu monta kertaa.

Näkijä

Aina et välttämättä saa haluamaasi vastausta. Tai et ota vastaan vastauksessa ollutta apua.

Vierailija
36/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkijä

Aina et välttämättä saa haluamaasi vastausta. Tai et ota vastaan vastauksessa ollutta apua.

Mä en kyselis jos olis muuta elämää ja kukaan ei voi sanoa ettenkö olisi yrittänyt. Ei kukaan.

Vierailija
37/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy, niin mitä näkyy tulevassa erossamme? Miten mieheni siihen lopulta suhtautuu? Miten lasten kanssa menee, järjestyykö asiat?

Kiitos.

Erot sattuu aina. Mutta aika auttaa ja tila. Anna tilaa, tunteille, sirulle, itsellesi. Mies hoitaa itsensä kuten parhaaksi näkee. Lapset tarvitsevat tukeasi. Ero ei vähennä rakkautta.

Nyt vasta tajusin ettei tää oo ees minulle, tähän ketjuun tuli muita kysyjiä,jokainen voi valita mieleisensä vastauksen

Ota privaattiaika näkijälle. Ne kyllä vähän maksaa, mutta saisit rauhassa työskennellä kyseisen näkijän kanssa.

Vierailija
38/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
39/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
40/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet saamaan hyvin varustellulta mieheltä lähiaikoina.

t. real näkijä

En ole antamassa kelleen...ikinä

Tässä tapauksessa ei sinulta tulla kysymään.

t. haistelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä