Kysymys Emmerdalesta (sis. juonipaljastuksen!)
Onko Moira tullut siis nyt raskaaksi Cainille tästä viime kerrasta vai tuleeko vasta myöhemmin? Synnyttääkö Moira Cainin lapsen ja tuleeko heistä enemmänkin pari?
Kommentit (22)
No sellaista juonipaljastusta olen lukenut että Moira tulisi raskaaksi Cainille ja nythän oli se suhde. Ja tiedän oikean syyllisen, Zak.
Minä en tuollaista paljastusta ole lukenut. Mutta Amy on ollut Cainille raskaana ja saanut pojan.
Ihan Emmerdalen omilta sivuilta löytyy nykyinen näyttelijäkaarti ja Bartoneista siellä on vain Moira ja se poika. Moiran mies kuolee. Ja muistaakseni Hollykin.
Ja zak on oikea hakkaaja.
Ok. Mutta alkaako Moira olemaan Cainin kanssa? Tai kuka saa Cainin "riesakseen"?
Kaikki paljastuksen vaan esille! =)
Mulla on niin onneton englanninkielen taito etten saa mitään tietoa ulkomaalaista nettipalstoilta.
Moira tulee raskaaksi,mutta saa keskenmenon. Moitasta ja Cainista tulee pari eikä Cain enää ole ollenkaan niinkusipää. John kuolee kolarissa ja Holly ratkeaa huumeisiin e tiedä kuoleeko myös myöhemmin. Myös Gennie saa vauvan ja kuolee sitten myöhemmin kun cameon sen tappaa.
Declan ja Katie menee naimisiin, Samoin Jay ja Charity. Muistaakseni myös Chas ja se Debbien nykyinen menee naimisiin. Carl kuolee. Näistä tosiaan osa nähtävissä ihan emmiksen omilla sivuilla missä on näyttelijöistä kuvat ja henkilöhahmojen nimet. Ja David ja Leilan sisko menee naimisiin keskenään.
Nuo on en pienimmät paljastukset, mihin olen itse lopettanut utkailun, kun alkoi tosiaan ärsyttämään se että tiesin niin paljon eteenpäin :D
esimerkiksi tuossa jotain kuvia/juonipaljastusta. Voi toki tuon perusteella olla myös keskenmeno, mutta raskaana kuitenkin ainakin vähän aikaa.
Ja juu, Gennie saa vauvan sen Jain veljen kanssa (en muista nimeä)
ap.
Chas ja Cameron? Mutta eikö Cam ollut joku sarjamurhaaja?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:55"]
Zak? Ja syystä että?
[/quote]
Siitä syystä että sillä alkoi suututtaa ne Cainin toilailut ihan joka puolella. Aikoi antaa opetuksen.
En ole satavarma tästä Chasista ja Cameronista, mutta muistelisin nähneeni ne jossain hääkuvassa tai jotain... Mutta kuitenkin Chas oli se joka oli menossa naimisiin.
Cain ja Moira ovat pari, eivät saa lasta. John kuolee. Carl kuolee, Debbie sekoaa, Jai saa lapsen jonkun muun kuin Charityn kanssa. Zak tosiaan on Cainin pahoinpitelijä. Debbie ja Andy saavat pojan jonka avulla Sarah pelastuu. Chas ei mene Cameronin kanssa naimisiin.
Ei kyllä mene vieläkään läpi, että Zak noin sekoaisi
Marlonista ja Laurelista tulee pari, Ashleysta tulee väkivaltainen isäänsä kohtaan. Paddy ja vaimonsa (en muista nimeä) aikovat muuttaa pois kylästä ja ottaa vauvan mukaan. Marlon aloittaa huoltajuustaistelun.
Youtubesta voi katsoa ihan tuoreita kokonaisia jaksoja
"Erikoisin" : Ashley työsentelee Villapakassa baarimikkona jätettyään liperi-duunin :)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:14"]
Ei kyllä mene vieläkään läpi, että Zak noin sekoaisi
[/quote]
Ei voi mitään. Zak sen teki.
Itseäni ärsyttää se, että Bernice, Dianen tytär ja Ashleyn tyttären Gabyn äiti, palaa sarjaan. Ärsyttävä hahmo.
Chas menee naimisiin sen uuden kylään tulleen lesbon ex-miehen kanssa - sellainen hääkuva löytyy googlaamalla.
Mistä sä tuollaista keksit? Tiedätkö sä oikean syyllisen Cainin murjontaan?