Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin miehen?

Vierailija
07.01.2014 |

Mistä 26 vuotias ihan nätti nainen löytäis miehen? Tuntuu että kaikilla rumimillakin on joku :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:11"]

Missä olet ap viimeksi nähnyt/tavannut kiinnostavan oloisen miehen? Oletko seurustellut, ja jos olet, niin miten pitkiä suhteita?

[/quote]

Vierailija
2/37 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:30"]

En usko olevani sinkku ulkonäön takia, sillä kaikki tutut miehet ja naiset ovat kehunneet minua kauniiksi/söpöksi ja nätiksi. Luonteeltani olen aika ujo ja en siksi uskolla tehdä itse aloitetta. Olen persoonana oikeasti tosi mukava ja ihmiset viihtyvät seurassani.

Jos eivät (haluamasi) miehet jostain syystä lähesty, sitten se on vain tehtävä niitä aloitteita. Olet silti paremmassa asemassa kuin suurin osa miehistä.

Nettideittailua en halua kokeilla, kun tuntuu että sielä paljon arvaamattomia ihmisiä. Miehet myös tuntuvat olevan siellä seksin perään.

Miehet ovat kaikkialla seksin perään. Naisen pitää vähän valikoida.

Ehkä kohtaloni on ikuinen yksinäisyys :(

Jos odotat, että uljas prinssi hakee kotoasi, varmasti on. Mutta pienellä vaivannäöllä ja riskinotolla saat helposti miehen, jos oma vaatimustasosi on kohtuullinen. Ei ujolla miehelläkään ole mitään muuta mahdollisuutta kuin pakottaa itsensä tekemään aloitteita. Yleensä niitä tarvitaan kymmeniä per vähänkin pitempi parisuhde, vaikka valitsisi tarkoituksella epäsuosittuja aloitteidensa kohteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi kokeilla nettiä? Jos avaus pitää paikkansa, niin älytön viestitulva on varma, jos pistät kuvallisen profiilin. Siitä sitten valkkaamaan.

Vierailija
4/37 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:49"]

Ei tämä keskustelu voi johtaa mihinkään. AP ei ole valmis riskeeraamaan mitään, eikä näkemään vaivaa. AP taitaa olla provo. Se tekee kaiken vähän hankalammaksi. Provoa on mahdotonta tyydyttää. Muuten se vois onnistuakin.

[/quote]

Juuri näin! Ap on klassinen "niin niin mutkun" pelaaja. Peli menee niin, että aloittajalla ongelma. jJoku antaa aidosti huolissaan hänellen neuvon.

Neuvonsaaja sanoo, että "niin niin mutku en voi syystä että..." sitten tulee seuraava neuvo ja taas "niin niin mutku".

Jossain vaiheessa auttajille käy selväksi, että autettava ei edes harkitse kokeilevansa neuvoja, hän vain pommittaa ne alas.

Lopulta auttajat väsyvät ja poistuvat ja "niin niin mutkun" pelaaja toteaa helpottuneena, että siitäs näette, kaikki on käyty läpi ja mikään ei auta.

Auttajat ovat uupuneita ja nujerrettuja, auttaja jatkaa matkaansa tyytyväisenä, kun ei joudu muuttamaan elämäänsä. Hyvin pelattu "niin niin mutk"u on jälleen pelattu menestyksellä loppuun!

AP, jaksa vielä vähän, kohta ihmiset kyllästyvät ja pääset läppäämään itsellesi ylävitosta!

Vierailija
5/37 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:54"]Oletko neitsyt?

Jos et, niin monenko miehen käyttämä olet?

Vastaa ensin näihin kysymyksiin niin mietitään sen jälkeen tilannettasi yhdessä.

[/quote]

Tässähän on ongelman ratkaiseva neuvo. Tämän pohtimisen jälkeen ei enää tee miestä mieli millään tavoin, koska kaikki miehethän vain käyttävät naisia.

Vierailija
6/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule käytyä jäähallissa. Oisko kellään mitään konkreettisia neuvoja? Mun mielestä mussa ei ole mitään vikaa. Miesten mielestä taitaa olla kun eivät kiinnostu musta.

Vierailija
7/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on jo ehdotettu. Voit myös toivottaa itsesi tervetulleeksi 2010-luvulle ja lähestyä itse miestä.

Vierailija
8/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies uskaltaa lähestyä nättiä naista arkipäivän tilaneissa. Kokeile sitä nettiä esim match.com . Ilmais sivustoilla esim suomi24 ihan liikaa sekopäitä, feikkejä ja seksin ehdottelijoita eli se ei paras paikka kokeilla. Omasta kokemuksesta maksullinen sivusto parempi. Sieltä löytyi mullekkin oma kulta. :)

Vierailija
9/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni otti minuun yhteyttä city.fi deitissä. Harvinainen nainen siinä mielessä, muut vain odottelivat viestejä passiivisesti. Onnellisesti jo monta vuotta yhdessä, eipä ole katunut aloittellisuuttaan.

Vierailija
10/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilkeä kun haukut muita naisia rumiksi. 

Vierailija
11/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilta.

Vierailija
12/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rumillakin naisilla on" ja "edes ne rumahkot miehet eivät lähesty"

Ehkä syy sinkkuuteen ei ole ulkonäössäsi, vaan niissä toisissa ykköskriteereissä, jotka tunnetaan nimellä luonne ja arvot.

Vierailija
13/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oikeasti joskus melkein palaa käämit, kun kuuntelen naisten sanovan kuinka vaikeaa on löytää mies ja selityksenä "kukaan toivottu ei lähesty". Noilla eväillä kuka tahansa tavallinen mies kuolisi yksin ja neitsyenä. Vähän yritystä ennen epätoivoa.

Vierailija
14/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko olevani sinkku ulkonäön takia, sillä kaikki tutut miehet ja naiset ovat kehunneet minua kauniiksi/söpöksi ja nätiksi. Luonteeltani olen aika ujo ja en siksi uskolla tehdä itse aloitetta. Olen persoonana oikeasti tosi mukava ja ihmiset viihtyvät seurassani.

Nettideittailua en halua kokeilla, kun tuntuu että sielä paljon arvaamattomia ihmisiä. Miehet myös tuntuvat olevan siellä seksin perään.

Ehkä kohtaloni on ikuinen yksinäisyys :(

Vierailija
15/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neitsyt?

Jos et, niin monenko miehen käyttämä olet?

Vastaa ensin näihin kysymyksiin niin mietitään sen jälkeen tilannettasi yhdessä.

Vierailija
16/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No turha valittaa jos ei arkitilanteissa kohtaa ja nettiä ei halua kokeillakaan.

Vierailija
17/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:30"]

[/quote]

Täällä tosimaailmassahan asiat ovatkin onneksi toisin. Kaikki on arvattavissa ja hyvin harvat miehet ovat seksin perään.

Vierailija
18/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oma ihmistuntemukseni on sen verran hyvä että uskon erottavani tosielämässä arvaamattomat toisin kuin netissä. Eipä kuitenkaan ole ollut hirveästi mahdollisuuksa murehtia että onko minusta kiinnostunut mies seksin perään, kun ei ole niitä kiinnostuneita :((

Vierailija
19/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:19"]

No, oma ihmistuntemukseni on sen verran hyvä että uskon erottavani tosielämässä arvaamattomat toisin kuin netissä. Eipä kuitenkaan ole ollut hirveästi mahdollisuuksa murehtia että onko minusta kiinnostunut mies seksin perään, kun ei ole niitä kiinnostuneita :((

[/quote]

No tosielämäänhän sieltä netistä tullaan niin pian kuin voidaan. Eikä ensitapaamista sovita hotellihuoneeseen. Näethän sen siinä sitten suht saman tien onko sopimaton tapaus ja jos on niin kiitos ja moi.

Olisi tosin kohteliasta kertoa miehelle etukäteen että ehkä vähän jännität ja katsoa sitten onko reaktio sellainen jota toivot.

Vierailija
20/37 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee samaa virhettä kuin minä, 50v, että antaisit ulkonäön merkitä liikaa. Anna mahdollisuus myös vaatimattoman näköisille kavereille. Kiinnostu luonteesta ja persoonasta äläkä heti ajattele seurustelua. Liiku ja tutustu erilaisiin ihmisiin. Kehitä itseäsi, ole rohkeampi ja koeta päästä ujoudestasi, edes jonkin verran.