Mistä löytäisin miehen?
Mistä 26 vuotias ihan nätti nainen löytäis miehen? Tuntuu että kaikilla rumimillakin on joku :(
Kommentit (37)
Ei tämä keskustelu voi johtaa mihinkään. AP ei ole valmis riskeeraamaan mitään, eikä näkemään vaivaa. AP taitaa olla provo. Se tekee kaiken vähän hankalammaksi. Provoa on mahdotonta tyydyttää. Muuten se vois onnistuakin.
Missä olet ap viimeksi nähnyt/tavannut kiinnostavan oloisen miehen? Oletko seurustellut, ja jos olet, niin miten pitkiä suhteita?
Annan sulle mun sähköpostiosoitteen niin et voi väittää ettei kukaan lähesty.
t. Mies 34v .)
Kannattaa nähdä vaivaa deitin suhteen! Minulla on vähän sama ongelma, esim minulla oli deittipalstalla ihan surkea kuva, jonka sitten vaihdoin kivaan kuvaan ja nyt on heti vilkkaampaa. AP voi lukea mun kokemuksia täältä blogista: http://missaoletdeittini.munblogi.com/2014/03/08/mika-on-hyva-deittipalvelu/
Aion kirjoittaa kokemuksia tänne ja tuon postauksen jälkeen on vaikuttanut lupaavalta! Nimim tyytyväinen toimintaan!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 17:42"]
AP ja muut voi käydä klikkailemassa mun tätä tarkoitusta varten tehdyssä "blogissa" reffilinkkejä. Nimim tyytyväinen toimintaan!
[/quote]
Korjasin.
Tässä kaksi satavarmaa keinoa:
1. Kaverisi poikaystävän kaverit.
Kerroit että kaikki ystäväsi ovat vakiintuneet. Loistavaa! Jos et suoraan uskalla ehdottaa että sinulle järkättäisi sokkotreffit ystäväsi kumppanin kaverin kanssa, niin ehdota yhteistä illanviettoa. Myös näiden vakiintuneiden ystävien synttärijhlat, tuparit ym. on aika hyvä mahdollisuus kohdata uusia tuttavuuksia.
2. Tinder
Itse en ole nettideittailun ystävä, mutta Tinder on aivan omaa luokkaansa. Latasin sen uteliaisuuttani vaikka olen varattu (nyttemmin olen sen poistanut), ja jos en seurustelisi, käyttäisin tuota sovellusta aivan varmasti seuranhakuun. Mitä sitten vaikka suurin osa olisikin vain seksiä vailla? Ei niiden treffien tarvitse seksiin johtaa ja jos teidät on tarkoitettu yhteen niin eiköhän se juttu lähde siitä etenemään.
Kerrottakoot että suosittelin ystävälleni kyseistä sovellusta kaksi viikkoa sitten, niin on nyt jo ollut ties kuinka monilla treffeillä. Suurin osa näistä on vielä päättynyt hyvin ja tapailu jatkuu vielä.
ILOINEN nainen, jolla ei ole aktiivista (ahdistavaa & neuroottista) hakua päällä, saa kaikki miehet. Eikä edes tarvi olla mikään missi.
Ootko kokeillut nettiä jos arkipäivän tilanteissa (työ, opiskelupaikka, harrastukset, kaveripiiri...) ei ole sopivaa kumppania tullut vastaan?
M 28 hengaa täällä avlla usein...
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:00"]Mistä 26 vuotias ihan nätti nainen löytäis miehen? Tuntuu että kaikilla rumimillakin on joku :(
[/quote]
Laske rimaa, prinsessa. Ota rumahko mies.
Arkipäiväisissä tilanteissa en törmää miehiin. Oon naisvaltaisella alalla töissä ja siellä ei miehiä ei näe, paitsi varattuja.
Miehet eivät lähesty minua ei edes se rumahko :(
Kaveripiirissäkin kaikki ovat pariintuneita.
Ap
Baareissa ainoastaan vanhat känniääliöt ottavat kontaktia. En vaadi mieheltä paljoa, olis jalat maassa oleva tyyppi jolla arvot kohdillaan.
Mistä päin maata ap on?