vituttaa lähteä anoppilaan jouluksi! Muita?
Siinäpä se otsakkeessa tuli. Haluaisin viettää joulun kotona perheeni kesken mutta lapset ja mies haluavat lähteä ja mun pitää lähteä mukaan koska muuten miehen kans aikamoinen riita pystyssä! Vituttaa siellä niitten omat ärsyttävät jouluperinteet joululauluineen yms. Sitten ne mieheni sisarukset perheineen! Yhellä sisaruksella sellaset äpäräpenikat jotka kiljuu, huutaa ja juonittelee koko ajan ja elämän pitäisi pyöriä koko ajan niiden ympärillä.
Talo kuin hullun mylly. Koko ajan kauhea hulina, ei yölläkään omaa rauhaa kun ollaan kuin sillit siellä purkissa. Nyt jo vituttaa! Muita? Miten selviän tästä?
Kommentit (15)
Ei vituta. Meitä ei onneksi ole sinun anoppilaasi kutsuttu.
Joo suosittelen. Vedä sellainen show siellä, että eivät kutsu enää.
Otan osaa, ymmärrän tunteesi. Ihan mieltä kylmää ajatuskin, että samaan joutuisin. Mutta kyllä sinä siitä hyvissä hengissä selviät. Aika pian se on ohi.
Mä valitsin tietoisesti puolison jolla vanhemmat ilmavoimissa, itsestään selvää että ei ole lapsia = no problem
Mä valitsin tietoisesti puolison jolla vanhemmat ilmavoimissa, itsestään selvää että ei ole lapsia = no problem
Lue tekstisi ja huomaa, että sinusta on tullut tässä asiassa kauhea valittaja. Perhejoulu on selvästi miehellesi ja lapsillesi tärkeä ja olet sabotoinut oman viihtymisesi päättämällä jo etukäteen, ettet viihdy siellä. Olet kuitenkin aikuinen nainen etkä mikään teini.
Mene sinne anopille ja anna suvulle mahdollisuus. Jos et viihdy sittenkään, muista että se on vain päivä-pari ja sitten saatte nauttia rauhassa kotona. Ja tietysti ensi joulusta kannattaa sopia hyvissä ajoin, esim. oletteko sinun sukulaisilla tai omassa kodissa vaihteeksi.
Hyvää Joulua!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 11:17"]
[/quote]
Puolisosi ei ole siis appivanhempiesi lapsi?
Anoppilaan ollaan menossa mutta ei mua vituta yhtään. Lapsuuden kotonanyhjäysjoulujen jälkeen on ihanaa, kun on ihmisiä ympärillä.
minusta ei kyllä ole kiva jäädä kotiin yksin kun lapset menevät isänsä kanssa mummolaan jouluksi. yksi syy, miksi olisi voinut jättää eroamatta.
Mitä, jos keskittyisit oman napasi sijasta kerrankin toisiin. Siihen, miten iloisia lapset ovat, kun saavat leikkiä serkkujensa kanssa. Miten onnellinen mummi on, kun koko perhe on koolla. Miten kaunis joululaulun sanoma on. Kuinka hyvää ruoka on, miten kauniisti mummi on taas pirtin laittanut. Tai vaikka olisit kiitollinen siitä, että sulla on perhe, etkä ole yksin.
Jospa se joulumieli sieltä tulee, kun annata sen tulla. Joulumieli on sitä, että osaa olla kiitollinen ja ystävällinen. Antaa enemmän kuin saa.
Minä menen onnellisena anoppilaan ja nautin täysin siemauksin mm. tajuttoman hyvästä ruuasta, jota joku on minua varten jaksanut monta tuntia tehdä.
Sua ei sentään pelota! Luepa tuo toinen ketju jossa pelätään käydä sonnalla anoppilassa.
Ihan hyviä neuvoja mutta en vaan voi asennoitua siellä anoppilassa joulumielelle. Vituttaa vaan niin suunnattomasti olla niiden tekopyhien seurassa! Vetäisin muuten kännit että kestäisin edes hetken siinä härdellissä mutta en voi, valitettavasti :( Vituttaa katsoa niiden naamatauluja monta päivää! Miten selviän??
Meillä on jouluksi kutsuttu vain poika ja lapset, ei miniää. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Olisit valinnut miehesi paremmin ja kasvattanut lapsesi niin ettei sinne anoppilaan tarvitse mennä joka vuosi. Nyt on jo myöhäistä valittaa.
Itse suostuisin menenmään vaikka joka toinen vuosi anoppilaan jos muut haluaa ja joka toine joulu olisi sitten minun vuoroni valita missä joulua vietetään.
En kyllä suostuisi kitumaan joka helvetin vuosi anoppilassa.
Ota drinkki jos vituttaa.