Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden vuoden juhlissa nähtyä

Vierailija
07.01.2014 |

Olimme kaveripariskunnalla, jota tapaamme aika harvoin, viettämässä uutta vuotta. Kun meille avattiin ovi, kolme lasta kirkui ja juoksi ympäri kotia ihan uskomattomalla volyymilla ja tämä sama jatkui melkein puoli tuntia - ei siis mitään pientä kiljahtelua, vaan kovaa ja korkealta niin paljon kuin keuhkoista lähtee. Samalla hypittiin pöydillä, keikuttiin televisiosta (kiinni seinässä) ym. eikä vanhemmat tehneet mitään.

Olen itse raskaana ja kasvatettu 80-luvulla siten, että lapset saa toki riehua, mutta käyttäytyä pitää aina (eli ei pompita pöydillä, kiljuta kuin hullut pitkiä aikoja jne.)

Onko tämä teistä ihan normaali tapa toimia? Jos on, niin todella jo nyt ahdistaa liittyä tällaisten kasvattajien sekaan. Kyllä lapsella pitää olla rajoja ja pitää osata käyttäytyä, oli sitten juhlat tai ei. Lapset olivat 4-vuotiaita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut todella villit sisarukset nuoruudessani, mutta eivät sentään pöydillä hyppineet yms. Kyllä minunkin mielestäni menee jo yli.

Vierailija
2/2 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli meni ja pahasti. Joskus annan lasteni riehumisen mennä hieman yli, mutta jos vieraita talossa niin silloin pitää osata käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä