Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokkausavuton auta tekemään tortillakekkerit

Vierailija
07.01.2014 |

Siis mitä pitää ostaa ja minkä merkkisiä. Jauhelihaa ainakin, mutta mitä muuta protskua?

Pitääkö tehdä avocadotahnaa? Entä se salsa, tulinen, onko se kuinka tulista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 korjaa: siis salaattia ei paisteta, vaan jauheliha. =)

Vierailija
22/22 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin se mene, älä huoli! Itse tykkään enemmän broilerista tortilloissa, mutta jauhelihakin käy! Jos vain aikuisia syömässä, niin ostaisin semmoisen maustejauheen, jonka sekoittaisin lihaan paiston yhteydessä, sitten sipulia, paprikaa, tomaattia, laittaisin kermaa ja hauduttaisin soosin.Jos lapsia mukana, en ehkä laittaisi mausteseosta, koska se voi olla aika tulista, vaan miedommalla maustamisella, esim. maustettua bpoileria tai sitten jauhelihaan pippuria, sipulia tms. mitä voisi laittaa normi jauhelihakastikkeeseenkin. Tulisuutta saa, kun ostaa semmoisen salsan, jota voi laittaa tortillan päälle. Itse tykkään voidella tortillat tuorejuustolla - saa mukavasti makuakin, sitten päälle juustoraastetta (esim. lapset) tai valmista mausteisempaa juustokastiketta kaupasta ja sitten lämmitys esim. mikrossa. Sitten päälle salaattia, tomaattia, kurkkua, lihakastike ja rullalle ja siihen päälle salsaa (tai paholaisenhilloa)ja kermaviiliä, joka mukavasti leikkaa tulisuutta. Noissa salsoissa ja juustokastikkeissa se ongelma, että niitä aina jää ja ne vanhanee nopeasti, paholaisenhillo säilyy jääkaapissa hyvin. Hyvin minusta tortilloihin sopii myös maustettu ja paistettu tofu - joko valmiiksi maustettu tai pannulla mausteet. Itse ostan aina noi kastikkeet MILD eli mietoina, koska en tykkää liiasta poltteesta ja lapset ei sitten syö liian tulisia. En aina osta cuacamolea, enkä myöskään tee itse, sitäkin aina jää! Kermaviilin sijaan voi olla creme fraichea, mutta viili kevyempää ja silti minusta ihan hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan