Puoli Seitsemän NYT, Metti Forssell..........................
kertoilee helposta elämästään, sössön sössön sössön, aloitin Saksassa kun mieheni potki siellä palloa, olin kiinnostunut muodista, on helppoa aloittaa muotiblogi kun on rahaa ostella muotia.
Kommentit (26)
Nyt oli Metin joululahjavinkeissä 400€ ihonhoitovoiteet. Oon ostanut The body shopin seaweed voidetta 22€ purkki kun on tosi laadukasta. Olisin ihmeissään jos joku ostaisi mulle 400€ voiteet. Tuskin on sen kummempia kuin edullisemmatkaan.
On se upeaa, että jollain on noin helppo elämä. Voi vaan kokeilla jotain uusia meikkivoiteita ja luksusvaatteita, postailla niistä sitten blogiinsa yms. Tasan ei mene onnen lahjat kyllä!
Tää Metti on jotenkin ressukan oloinen. En tiedä miksi. Ei muista samantyyppisistä some-hahmoista tule tuota mielikuvaa.
Onkohan kyseinen ihminen pysähtynyt edes sekunniksi miettimään pintamuodin ekologisia vaikutuksia? Kuinka vaatteet tehdään maissa, joissa tehtaan kemikaalit päästetään puhdistamattomana läheiseen jokeen, josta asukkaat ottavat juomavetensä ja viljelijät kasteluvetensä. Tuskin. Tyhjää, pinnallista, maapallolle vaarallista kuluttamista.
Vierailija kirjoitti:
On se upeaa, että jollain on noin helppo elämä. Voi vaan kokeilla jotain uusia meikkivoiteita ja luksusvaatteita, postailla niistä sitten blogiinsa yms. Tasan ei mene onnen lahjat kyllä!
Helpon näköinen elämä ei ole aina helppoa. Varmasti Metillä on valtavasti paineita. Ei käy kateeksi. Hyvä, että on rakentanut jotain omaakin, vaikka varmasti ei tarvitsisi pitää blogia.
Meillä jokaisella on omat ongelmat ja oma elämä elettävänä. Niin se vain on.
Metti ja Miklu. Miklu rukoilee että Metille tippuu Hermesin laukku taivaasta. Pimee pariskunta.