Voiko olla keuhkosyöpä?
Eli siis minulla on tosiaan ollut kesästä lähtien hengenahdistusta, kuivaa yskää joka tuntuu tulevan syvältä, lievää hengityksen vinkumista myös välillä. Oireet on välillä lähteneet kokonaan pois ja sitten tulleet takaisin. Esim elokuun lopussa yskä ja hengenahdistus oli kokonaan poissa 2 viikkoa. Sitten tuli takaisin ja edelleen jatkuu kaikki oireet mutta ovat olleet kokoajan lieviä. Ja kaikki nämä oireet alkoi ilman minkäänlaista flunssaa kesäkuun lopussa. Ja siis tota oon huomannut vasemmalla puolella soliskuopassa kivuttoman patin joka on pehmeä ja liikkuu jos kädellä painelee. Noin viikko sitten oli kainalokipua ja lievää käden pistely vasemmalla puolella, kipua ei oikeastaan ole enää ollut mutta kämmentä pistelee välillä. Ja siis tota olen 18 vuotias poltin röökiä 4 vuotta mutta lopetin elokuun lopussa. En ole varma olenko yskinyt verta kerran, kävin viime perjantaina hammaslääkärissä ja siellä tuli hieman verta suusta koska ientulehdus mutta mielestäni en niellyt sitä oikeastaan ollenkaan ja sit hammaslääkärin jälkeen ku yskin ja sylkäsin lavuaariin niin oli verta syljessä mukana. Keuhko röntgen, sydänfilmi ja verikokeet otettiin viime torstaina, verikokeista tullut tulokset (katsoin oma kannasta) jotka oli kaikki normaalit mutta keuhkoröntgenistä ei ole tullut vielä, mutta jos keuhkoissa olisi jotain epäilyttävää niin olisiko siitä tullut jo tieto? sydänfilmistäkään ei ole vielä mitään tullut.
Odottele keuhkokuvien tuloksia kaikessa rauhassa. Syöpä on erittäin epätodennäköinen. Hyvä juttu, kun olet lopettanut tupakoinnin.