Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hygienia

Vierailija
07.01.2014 |

Mies käy päivittäin suihkussa ja aina seksin jälkeen ja tietääkseni pesee kädet vessassa asioituaan, mutta onko tämä riittävästi? Voi olla omaa kuvitelmaa, mutta saan itse useammin alapään vaivoja, kun mies on pitkään lämmitellyt itseään illan aikana hiplaamalla kulliaan kädet hikisenä. Sanoo että saa itse oireilua, jos pesee paikkojaan liian usein. Mietin vaan, että onko sopivaa vaatia pesulla käyntiä aina ennen seksiä. Mistään sissijuustosta ei voi puhua eikä hän edes haise, mutta pientä käymisen tulosta on seksiä aloittaessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan normaalia kumppanin kunnioittamista peseytyä ennen seksiä. Luulin että kaikki tekevät niin, mutta aina oppii uutta. Tätä en olisi kyllä välttämättä tahtonut oppia.

Ps. mulla ei ole ikinä ollut minkäänlaisia pilluvaivoja

Vierailija
2/9 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on tunnetusti sika. Ei sitä kannata päästää itseään hiplaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, jos pitää peseytyä monta kertaa päivässä seksin takia, on homma jo aika hysteeristä. Genitaalialueet kestävät saippuaa huonosti, kun iho on niin ohutta. Ylipäätään tuollainen poikabakteeripelko on lähinnä naurettavaa.

Vierailija
4/9 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen munani korkeintaan kerran päivässä saippualla. Useampi kerta alkaa jo kutittamaan kun iho/limakalvot kärsii. Esim. mökkiolosuhteissa saunapesut menee vaikka 5 päivää pelkällä vedellä ja kyllä ainakin minulla iho on parhaimmillaan silloin. Ihmiset ylipesevät itsensä sairaiksi nykyään.

Vierailija
5/9 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun äijä ei varmaan pese käsiä silloin vessassa ku kukaan ei oo näkemässä.

kuinkahan hyvin se pyyhkii takapuolensa, tsekkaappa sen alkkarin jarrutusjäljet.

jos iho oireilee pestessä, käytä dovea tai jotain hajutonta neutraalia pesuainetta herkälle iholle. ei kannata ostaa sitä halvinta skeidaa mitä jossain halpahallitarjoustalotokmannilla  on myynnissä.

Vierailija
6/9 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:50"]

No huhhuh, jos pitää peseytyä monta kertaa päivässä seksin takia, on homma jo aika hysteeristä. Genitaalialueet kestävät saippuaa huonosti, kun iho on niin ohutta. Ylipäätään tuollainen poikabakteeripelko on lähinnä naurettavaa.

[/quote]

Pestä voi myös ilman saippuaa...

Vierailija
7/9 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pitkään lämmitellyt itseään illan aikana hiplaamalla kulliaan kädet hikisenä"

Voi ällö. Mitä tuo tarkoittaa? Miehesi runkkailee pitkin iltaa odottaessaan seksiä? Istuu sohvalla kädet munissa hiplaamassa? Menisi kyllä halut tuollaista katsellessa.

Vierailija
8/9 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siathan on siistejä eläimiä, oikeasti!

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:08"]

Mieshän on tunnetusti sika. Ei sitä kannata päästää itseään hiplaamaan.

[/quote]

Vierailija
9/9 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 13:17"]

"pitkään lämmitellyt itseään illan aikana hiplaamalla kulliaan kädet hikisenä"

Voi ällö. Mitä tuo tarkoittaa? Miehesi runkkailee pitkin iltaa odottaessaan seksiä? Istuu sohvalla kädet munissa hiplaamassa? Menisi kyllä halut tuollaista katsellessa.

[/quote]

Jos katsotaan tv:tä yhdessä, mies saattaa innostua kun näkee puolialastomia naisia tai leffan seksikohtaus ja alkaa vedellä housuissaan. Jos sanoo että katotaan leffa loppuun eka, niin hiplaaminen vaan jatkuu ja viimein kun suostuu kaiken sen vonkaamisen jälkeen, niin vähän etoo ajatus että jo jonkin aikaa kädet siellä muhineet. Vaikka kädet pesisikin, ei se makkara siitä puhdistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi