Onko 171-172 senttinen nainen huomiota herättävän pitkä?
Kommentit (17)
Ei, mutta 180-senttinen nainen, joka väittää olevansa 170 cm on huomiota herättävän pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, 180 cm ylittävät erottuu sit jo.
Lopeta.
171 senttinen ei vielä ole, mutta 172 senttinen on. Tuossa on juuri se raja.
On se kammotus jonkun puutarhatontun pituisen ukon mielestä. Minun mielestä upea, koska olen itse lähes kaksi metriä pitkä.
Ehkä jossain Aasian maissa, Suomessa tuo ei ole mitenkään erityisen pitkä.
Olen 171 cm, ja en kyllä erotu pituuteni takia, sisko on vielä pari senttiä pidempi, eikä sekään mikään hujoppi ole.
Ei ole mutta joillekin hän on ehdottomasti liian pitkä, jos hänen kumppaninsa on 170,9 cm pitkä kun kaikkien naisten uskotaan ja haluava olevan parisuhteessa vain ja ainoastaan itseään pidempien miesten kanssa, - Toki jotkut naiset saattavat sanoa, että kyllähän he mutta kun silloin ei voisi käyttää korkkareita (siis ikäänkuin olisi tavallistakin, että miehet päättävät sen millaisia kenkiä heidän kumppaninsa käyttää) Tai sitten iskevät vyön alle väittämällä, että kaikki kyllä he muutoi mutta kun kaikki lyhyet miehet ovat huonoitsetuntosia kusipäitä, jotka eivät kestä sitä, että heidän mahd. kumppaninsa olsi heitä pidempi.
Liian pieni nainen on liian liukas manhandlattavaksi. Lapiomaiset kourani vaativat runsaampaa kourittavaa.
180 cm nainen oli ennen melko pitkä. Nyt suomessa asuvien keskipituudet laskee. 180 cm nainen on nykyisin taas pitkä. Ja 190 cm mies on taas pitkä koska miesten keskipituus on myös laskussa.
Olen 178 cm pitkä nainen. Miesystävä oli 180, mikä oli "ihan ok", paitsi etten voinut seurassaan käyttää mitään kenkiä, joissa yhtään pohjaa saatikka korkoja. En voi liikkua itseäni lyhyemmän miehen kanssa, koska tuntuu, että olen liikkeellä lasteni (3, kaikki poikia) kanssa, jotka tosin nykyään pitempiä kuin minä. Tiedän, ihan tyhmää... Mutta nyt, kun tuli ero, kaivan kaapista kaikki hylätyt kengät ja ilolla kannan taas itseni.
Olin perheeni, sisko ja äiti, pisin ja tunsin aina itseni väärän kokoiseksi. Siskoni on pieni ja siroluinen, äitini puolivälistä. Olen tehnyt paljon töitä itseni hyväksymisen kanssa, mutta en jätä ihania kenkiä käyttämättä vain siksi, että olen niiden kanssa yli 180. Naisia tämä ei tunnu liikuttavan mitenkään, mutta miehet... 🙄
Ei