Minkälainen laukku sinulla on ? -Zinccis
Kommentit (71)
Ompelin omin käsin härännahasta laukun jonka suunnittelin itse :) Menee ilmeisesti tehdasvalmisteisesta kun ei ole kirvoittanut kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Olet zinc maailman epäkiinnostavin epäonnistuja -et saa edes toimivaa laukkukeskustelua aikaiseksi palstalla jossa on paljon naisia!
Kieltämättä saavutus.
Zinc joutuu taas itse kirjoittelemaan tänne vastauksia itselleen kun ketään ei oikeasti kiinnosta :D
Jos on ihan pakko olla laukku, niin iso musta tekonahkainen tai sitten matkalaukku (ei toki kauppaan).
Mieluiten ilman. Kiva kukkaro johon mahtuu kaikki tarpeellinen, riittää.
En tarvitse huulipunille yms. laukkua, koska en niitä käytä.
Eikö se Guessin laukku ollut halpaa laukkuakin pahempi käsikassara?
Zinc esiintyy välillä vastailevana naisena - palstalla se kun käy niin ettei saa päivittäin turpaan :D
Minä en laukusta yli 20 euroa maksa xD
Vierailija kirjoitti:
Nyt käytössä Diorin Lady Dior, se suurin malli, ostin kevään bonusrahoilla.
Monella palstalaiselle napsahtaa kohta corona tuet. Kannattaa sijoittaa hyvään laukkuun !
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Jos on ihan pakko olla laukku, niin iso musta tekonahkainen tai sitten matkalaukku (ei toki kauppaan).
Mieluiten ilman. Kiva kukkaro johon mahtuu kaikki tarpeellinen, riittää.
En tarvitse huulipunille yms. laukkua, koska en niitä käytä.
Puhutahan nyt varmasti laukuista ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ompelin omin käsin härännahasta laukun jonka suunnittelin itse :) Menee ilmeisesti tehdasvalmisteisesta kun ei ole kirvoittanut kommentteja.
Ohhoh ! Niin sitä pitää.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi kappaletta Chanelin Kelly-käsilaukkua, musta ja vaalea beige. Lisäksi mulla on noin 20 muuta käsilaukkua, mutta mainitsin nuo, koska pidän niistä eniten:)
Nää kuulostaa hyviltä !
Zinc
Minulla on noin parikymmentä laukkua. Merkeistä löytyy mm. Michael Kors, Campomaggi, Mulberry, Marc Jacobs, Ralph Lauren, Longchamp ja Louis Vuitton.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Prismasta ostettu musta reppu. Merkki näyttää olevan Migant. Reppu on halpa, minä en. Minua ei saa millään rahalla.
Tulee nainen halvemmaksi, kun on halvat laukut.
Zinc
Kallis maku käy kukkarolle, vaikka onhan se välillä kiva ostaa laatua .. ;)
Tällä hetkellä 16 erilaista joita käytän tilanteen mukaan, lisäksi reppuja ja isompia reissulaukkuja.
Mulla on kaksi kappaletta Chanelin Kelly-käsilaukkua, musta ja vaalea beige. Lisäksi mulla on noin 20 muuta käsilaukkua, mutta mainitsin nuo, koska pidän niistä eniten:)