Olen huolissani tyttäreni terveydestä.
Hän on 20-vuotias ja raskaana. Miten ihmeessä tuon ikäisen kroppa voisi kestää raskauden ja synnytyksen? Monet tytöthän kasvavat ja kehittyvät vielä hurjaa vauhtia tuossa iässä.
Kommentit (8)
Otan osaa. Mullakin on 20 v tytär ja toivon todella, ettei vielä hankkisi lazta. Kroppa kyllä kestää, mutta lites pää ja menetetty nuoruus?
Miksi ei kestäisi? Aikoinaanhan alle 20-vuotiaatkin saivat lapsia ja olivat raskaana. Itse olen 19 Ja raskaana ja hyvin kroppa kestää..
Ihan hyvin mulla on kroppa ja pää kestänyt useemmankin synnytyksen. 15 vuotiaana sain ensimmäisen lapsen, toisen 17 vuotiaana ja nyt 21 vuotiaana odotan kolmatta. Ei tässä minusta mitään sen ihmeellisempää ole.
Kuule, tää on niin vanhentunu provonaihe, että tuskin edes mummosi viitsisi vastata.
Kroppansa ja ikänsä puolestä kestää kyllä synnytyksen ja on ns. parhaassa iässä. Ennemmin olisin myös huolissani siitä, että on kovin nuori, vaikka biologisesti onkin parhaassa iässä. Toivottavasti on saanut nyt kuitenkin kokea lapsetonta nuoruutta tarpeeksi, jottei joudu vielä luopumaan mistään.
No nyt oli kyllä niin väsynyt provo että*hohhotihoijaa*