Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies koskaan haukkunut sinua rumaksi?

Vierailija
12.10.2020 |

Tai arvostellut vartaloasi? Kerro samalla minkä ikäisenä ja painoisena, samoin kuvaile ulkonäköäsi hiukan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen lopulla ja yläasteella sain kuulla näitä kommentteja oikeastaan päivittäin luokkalaisiltani pojilta ja kaverini kavereilta. Haukkuivat myös läskiksi, miehen näköiseksi, mutta jännä kyllä myös babyfaceksi. Jossain vaiheessa yläasteella kiersi huhu, että olisin oikeasti syntynyt pojaksi ja "vain esitän" olevani tyttö.

Myöhemmällä iällä olen kuullut samanlaisia kommentteja myös poikaystävältäni. Monet kerrat on "leikillään" väittänyt nenääni suureksi ja silmiäni siansilmiksi, kutsunut pulleroksi. Väittää kuitenki aina jälkikäteen sanoneensa niin vain läpällä, mutta ei silti koskaan kehu ulkonäköäni mitenkään. Itsehän hän on kuitenkin valinnut olla juuri minun kanssani, jos ei ulkonäkö kelpaa niin vaihtaisi sitten parempaan? :D Muut miehet jättävät tehokkaasti rauhaan, todella harvoin saattaa joku vanha setämies koittaa lähentyä. Kavereitani tullaan taasen aika usein pokaamaan kun ollaan yhdessä ulkona, ja sen pokaajamiehen kaverin katkeruuden huomaa joka kerta, kun joutuvat jäämään mun kanssani rupattelemaan kun kaveri pokaa nättiä tytsyä.

Täytyy silti todeta, etten todellakaan ole mikään nätti vaan mulla on suht rujot kasvonpiirteet ja erityisesti nenä on tosiaan aika iso. En ole varmaan koskaan kuullut mitään kehuja ulkonäöstäni yhtään keneltäkään, jos harvoja kehuja jostain nätistä vaatteesta tai uudesta kampauksesta ei lasketa. Olisihan se tietty kiva olla nätti, mutta minkäs teet.

Vierailija
22/27 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni: kenelläkään hänen exällään ei ole ollut yhtä paljon selluliittiä kuin minulla. Kun kävin kampaajalla, niin hiukset eivät koskaan olleet hyvät (paitsi jotkut aiemmat mallit, lisäksi kun 153,5 cm pitkä, niin muut olivat normaalipituisia. Ystävälläni oli upeat hampaat (häpeän omiani). Kun aurinko paistoi tietystä suunnasta, niin kasvoni näyttivät karvaisilta (tiedätte sen vaalean nukan, jota useammilla on).

Ja minä rakastin tätä persläpeä sydämeni pohjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 jatkaa

Lisäksi hän kehui exiään. Miten Hellu otti hyvin suihin, Lissua sai lykkiä vuoron perään kumpaankin reikään (eikä tullut mitään tulehduksia) ja Annesta ei olisi kannattanut erota, koska oli hyvä nainen.

Eli ei haukkunut suoraan, mutta hienosti kiertäen erittäin satuttavalla tavalla.

Vierailija
24/27 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haukuttu ja arvosteltu lähes jokainen ruumiinosa, aina ranteita myöten. Asialla sekä miehet että naiset, aina teini-iästä saakka.

Ihmetyttää näin jälkeenpäin, koska kuvista näen, että olin kaunis, kuten minulle usein sanottiinkin.

Ulkonäköäni en kuvaile, koska en halua että minua tunnistettaisiin.

Parisuhdetta en kuitenkaan tule enää muodostamaan mm. edellä mainitusta syystä.

Vierailija
25/27 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan kukaan mies haukkunut rumaksi, mutta toisaalta ajattelen olevani aika ruma joten se on varmaan kaikille muutenkin niin itsestäänselvää, ettei siitä tarvitse edes mainita.

Vierailija
26/27 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yläasteella sanottiin pikkasen paksuksi kun painoindeksi oli 19

Sen jälkeen on haukkuneet lähinnä miehet, jotain tuntemattomia yleensä ja sitten tietysti puolisoilla on aina sanomista vaikka itse olisivat millaisia mätisäkkejä kooltaan ja ulkonäöltään. Ei niin rumaa ja lihavaa miestä olekaan etteikö sen vaimon pitäisi olla missi tai malli ja tietysti langanlaiha.

Vierailija
27/27 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisi.

Oma puoliso on vartaloa kommentoinut (kysyttäessä), että näytin hoikkana paremmalta. No, nyt taas yhtä hoikkana muistaa kehua.

Se, etten muista moisia kommentteja, ei tarkoita, etteikö niitä olisi lauottu. On hyvin valikoiva muisti, enkä viitsi käyttää energiaani ääliöiden kommenttien miettimiseen.