Onko mies koskaan haukkunut sinua rumaksi?
Tai arvostellut vartaloasi? Kerro samalla minkä ikäisenä ja painoisena, samoin kuvaile ulkonäköäsi hiukan.
Kommentit (27)
Ei ole koskaan. Minä en ole haukkunut kenenkään miehen ulkonäköä.
On monesti, olin 13-33 -vuotias, hoikka, pitkähiuksinen ja perinteisellä tavalla kaunis.
Oikeasti ulkonäölläni ei ollut mitän tekemistä arvostelujen kanssa. Ne olivat pelkkiä vallankäytön yrityksiä. Eivätkä ne johtuneet siitä, että minä olisin käyttäytynyt huonosti tai haukkunut miehiä, kuten kakkonen yllä näyttää ehdottavan. Ovat loppuneet nyttemmin kun olen yli nelikymppinen, ja selkeästi useimpia ylemmässä asemassa työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
On. Rumaksi ja lihavaksi, kun olin 42 v, olin 64 kg ja 168 cm ja muiden mielestä ilmeisesti kauniskin, mies itse oli vanhempi.
Kateellinen mies. Jotkut sanovat niin hyvännäköisille.
On tietyt henkilöt haukkuneet. Siis tietämäni muutama mies on haukkunut kaikkea mitä vaan minusta haukuttavaa löytyy.
Mutta sitten ihastuksiin tms niin eräs sanoi etten ole ulkoisesti sellainen kuin hän toivoisi. Jotkut on sanoneet ihan hyvännäköiseksi, joku joskus kauniiksikin. Eli tästä voi vetää johtopäätöksen ettei kaikkia voi miellyttää ulkoisesti kuten ei pidäkkään ja että kauneus on katsojan silmässä.
On, mutta ”rivien välistä” - kierosti. Kymmenen vuotta katselin tätä muiden naisten ihailemista ja piilikuittailua - ja rakastin. Sitten kerroin miehelle, ettei hänkään ollut namunen, ei sinne päinkään mätisäkkiruhoineen ja taikinanaamoineen. Tämän jälkeen kuulin ettei ”meillä ole ollut koskaan rakkautta”. Asia selvä!
Kerran baarissa 60+ mielestään upea hopeakettu yritti tuppautua seuraamme (20-30-vuotiaita naisia). Käskimme hänet pois ja hän alkoi kovaan ääneen huutaa, että baari on täynnä jotain rumia lesboja. :'D
Minua haukuttiin lihavaksi usein normaalipainon sisällä ja lievästi ylipainoisena, mutta nyt kun ylipainoa on ainakin yli 40kg ja vaaka näyttänyt kolminumeroista lukua jo parisen vuotta niin ei kukaan ole haukkunut mun vartaloa. Olen vain näkymätön ihmisille mikä toisaalta on paljon ihanampaa kuin se, että haukutaan lihavaksi. Tosin enää se ei varmanakaan satuttaisi, koska nyt se on ilmiselvä asia itsellekin. Silloin normaalipainoisena se oli todella kamalaa.
Ap
Minua arvostellaan koko ajan. Synnytyksen jälkeen alapäätä, vatsaani, ääntäni kovaksi ja kimeäksi. Käsivarteni ovat paksut kuulemma. Aloin kuorsata, kun täytin kauan sitten 40 vuotta ja nykyään on uniapnean takia laite apuna. Onneksi muutti nukkumaan omaan huoneeseen niin saan olla rauhassa edes yöllä. Pihtauksestani valitetaan. No kaipa syystä, mutta kuka nainen haluaa seksiä ihmisen kanssa jota pelkää ja joka arvostelee koko ajan ulkonäköä. Erota en ole voinut, kun on maatila. Elämä on helvettiä. En ole oikeasti ruma. Pyöreyttä on tullut masennuksen ja iän myötä mutta en ole suoranaisesti lihava löllö. Näytän nuoremmalta ikäisekseni eli olen 56 vuotias. Mies itse ei ole komea ja on mahapömppökin. On ankea valittaja.
Ei koskaan rumaksi, mutta vartaloa on haukuttu esim. läskiksi
-n. 9 vuotiaana, kun olin vähän pullukka
-n. 18 vuotiaana kun painoin 88 kiloa (sanottiin lihavaksi, ei haukuttu vaan todettiin että olen lihava ja että minun pitäisi se hyväksyä)
-plus tolloin 88 kilosena muutama muu etenki netissä, livenä taas ei
-n. 60 kiloisena kun urheilin paljon niin sanottiin myös lihavaksi 26-vuotiaana
noi kerrat muistan ja tosiaan osassa olin lihava, osassa taas en. :D
Netissä tullut jotakin epäasiallisuutta enempi, mutta livenä taas ei juurikaan.. :) ja rumaksi en muista että olisi koskaan sanottu..
Kerran teini - iässä eräs romaninuorukainen alkoi ohi mennessäni räkyttämään ja sanoi "ootpa ruma" ym. Kimpaannuin ja käytiin siinä jonkinmoinen sanaharkka, jonka jälkeen tyyppi totesi että et olekaan ruma.
Ei nyt suoranaisesti rumaksi, mutta toisella sanalla jonka voi tulkita tarkoittamaan samaa, olin jotain 12-vuotias.. en muista painoa mutta normaalipainoinen olin.
Oma isä on sitten taas koko elämäni hokenut laihduttamisesta, ihan sama minkä painoinen olen ollut. Tehnyt gutaa itsetunnolle.
Pari kertaa ja yleensä kun hiukseni ovat upeat, omanväriset, kullanruskeat, erittäin paksut ja kiiltävät. Mitähän tästä voisi päätellä. Kyllä yleensä tavallista paremman näköisiä arvostellaan eniten.
ja olen tuo nro 10, naiset sen sijaan on useammin arvostellut negatiivisesti ulkonäköäni. :) Miehet taas ei..
Kerrottu esim. että mulle on huonot geenit ja olisi kamalaa olla näin huonogeeninen kun minä kun kerroin lihoavani helposti...
Sanottu monta kertaa "pikkulapsen" näköiseksi (olen babyface)
Sanotti että vaan pedofiilit voi tuntea vetoa minuun..
Haukuttu meikkibarbiksi, haukuttu että "15-vuotiaan naama", arvosteltu tosi paljon livenäkin naisten toimesta, netissä jonkunverran, livenä enemmän.
Naiset myös haukkunut takapuolta todella isoksi negatiiviseen sävyyn sekä arvosteltu jos olen lihhonut,laihtunut yms....
Kerrottu että näytän peikolta usein jne...kauhisteltu "ryppyjä", siitä asti kun olin 24v (mulla tuli otsarypyt ilmeistä sillon:D) sekä kun olin kuvauksissa niin naiset yritti yhdessä jengissä etsiä jotakin peittäviä esineitä mun otsaryppyjen tielle kun ne oli kuulemma niin kamalan isot......
. kaikki nämä naisilta :D
ja taas on päivän mi es viha aloitettu. jokainen mies haukkuu naisia, pla, pla, pla
Ei. Joskus kun kaaduin pyörällä ja sain puoli naamaa rupiseksi ja sinikirjavaksi totesi että kyllähän minä aika karun näköinen olen. Siis itse ihan ääneen päivittelin ensin asiaa, enkä loukkaantunut, tottahan se oli.
Kun olin about 18-v., silloinen poikaystäväni, jonka kanssa seurustelin vain pari viikkoa, sanoi jalkojani pölkyiksi. Olin silloin normaalipainoinen, pituutta on 173 ja paino oli vähän päälle 60. Mutta pohkeet ovat ilmeisesti pyöräilyharrastuksen takia aina olleet aika muhkeat. Pitkien saapikkaitten osto on aina ollut vaikeaa.
Tuosta aiheutui sitten se, että en käyttänyt hameita ikinä, kun ajattelin pohkeeni rumiksi. Vasta päälle kolmikymppisenä olen alkanut käyttämään ja nyt en juuri muuta käytäkään. :)
Tuo on aika pientä tietenkin, mutta siltikin ihmetyttää, miksi kyseinen ihminen katsoi hyväksi ideaksi sanoa noin. Siinä ei ollut mitään riitaa, vaan makoilimme sohvalla ja vain täräytti tuon. Hänkin oli tietenkin nuori ja varmaan ajattelematon, mutta kun täällä on muillakin samantapaisia kommentteja, niin vähän ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Joskus kun kaaduin pyörällä ja sain puoli naamaa rupiseksi ja sinikirjavaksi totesi että kyllähän minä aika karun näköinen olen. Siis itse ihan ääneen päivittelin ensin asiaa, enkä loukkaantunut, tottahan se oli.
Tämä siis puolisolta. Jos muista miehistä puhutaan, niin teininä pari luokkakaveria haukkui läskiksi (vaatekoko XS-S).
Vierailija kirjoitti:
Minua arvostellaan koko ajan. Synnytyksen jälkeen alapäätä, vatsaani, ääntäni kovaksi ja kimeäksi. Käsivarteni ovat paksut kuulemma. Aloin kuorsata, kun täytin kauan sitten 40 vuotta ja nykyään on uniapnean takia laite apuna. Onneksi muutti nukkumaan omaan huoneeseen niin saan olla rauhassa edes yöllä. Pihtauksestani valitetaan. No kaipa syystä, mutta kuka nainen haluaa seksiä ihmisen kanssa jota pelkää ja joka arvostelee koko ajan ulkonäköä. Erota en ole voinut, kun on maatila. Elämä on helvettiä. En ole oikeasti ruma. Pyöreyttä on tullut masennuksen ja iän myötä mutta en ole suoranaisesti lihava löllö. Näytän nuoremmalta ikäisekseni eli olen 56 vuotias. Mies itse ei ole komea ja on mahapömppökin. On ankea valittaja.
Eli maatilan takia ero täysin mahdoton ajatus ja aiot jatkossakin kuluttaa tätä yhtä ja ainoaa elämää huonossa suhteessa kärsien?
Voi kuule, yläasteella melkein päivittäin ja lukion 1-2 luokilla useasti. Nykyään jättävät täysin huomiotta. Siksi onkin huvittavaa kuulla, että naiset saavat seuraa tuosta noin tai sormia napsauttamalla. Eivät todellakaan saa.
On. Rumaksi ja lihavaksi, kun olin 42 v, olin 64 kg ja 168 cm ja muiden mielestä ilmeisesti kauniskin, mies itse oli vanhempi.