Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin työttömäksi - lastensuojelu vie lapsen?

Vierailija
06.01.2014 |

Apua, jäin työttömäksi. Ystäväni, jotka ovat töissä, kyselivät huolissaan, että miten pärjään kun ei ole töitä ja vuoden ikäinen lapsi. Sanoin pärjääväni hyvin. Tänään päivällä ystäväni kävi kylässä ja sanoi, että eksi tutuistamme on tehnyt lastensuojeluilmoituksen minusta, en pysty kuulemma huolehtimaan lapsestani kun olen työtön. Mitä ihmettä mä teen, pitääkö ottaa yhteyttä johonkin vai odottaa mitä tapahtuu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteerikkoja olette kaikki

Vierailija
2/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii tehdä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 18:21"]Apua, jäin työttömäksi. Ystäväni, jotka ovat töissä, kyselivät huolissaan, että miten pärjään kun ei ole töitä ja vuoden ikäinen lapsi. Sanoin pärjääväni hyvin. Tänään päivällä ystäväni kävi kylässä ja sanoi, että eksi tutuistamme on tehnyt lastensuojeluilmoituksen minusta, en pysty kuulemma huolehtimaan lapsestani kun olen työtön. Mitä ihmettä mä teen, pitääkö ottaa yhteyttä johonkin vai odottaa mitä tapahtuu?

[/quote]

Pystytkö sitten huolehtimaan lapsestasi? En usko, että tapahtuu mitään, jos pystyt.

Tuttavasi on kyllä outo, kun tekee lastensuojeluilmoituksen sen perusteella, että jäit työttömäksi.

Vierailija
4/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kuullut että kaikilta työttömiltä on otettu lapset huostaan? Sinähän olet oikeutettu kotihoidontukeenkin vielä, oletko kuullut että kaikkien kotihoidontuella lastaan kotona hoitavien ihmisten lapset on otettu huostaan?

Oliko tällä henkilöllä joku syy olettaa että työttömänä et pysty huolehtimaan lapsesta? Onko sinun töissäolemisesi jotenkin edesauttanut sinun kykyjäsi hoitaa lasta sitten vapaa-aikana? Ja nyt kun joudut olemaan lapsen kanssa kotona pidempiä aikoja, et pysty siihen? Ehkä voit pitää lapsen vieläkin päivähoidossa, niin sun ei tarvis huolehtia lapsesta yhtään kauempaa kuin ennenkään.

Vierailija
5/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ehkä päivän aivottomin avaus :D ??

Tyhmä provo, mutta jos ap oikeasti olisi noin tyhmä, niin ehkä lapsi olisi todellakin viisasta ottaa huostaan.

Vierailija
6/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän työttömyys ole mikään syy ottaa lasta huostaan.

Vierailija
7/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on lapsi mutta ei siittäjää? Neitseellinen tapaus...

Vierailija
8/8 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketut, olisit nyt keksinyt paremman trollin. Missä huostaanottosyy olisi parempi kuin "kävin lapsen kanssa kaupassa" -tyyliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi