Kuinka moni on joulun töissä? Miten vietätte joulua vai vietättekö ollenkaan?
Mulla on töitä koko joulu, iltavuoroa. Ei paljon ehdi juhlia.
Kommentit (10)
3 Yötä jouluna. Ihan normaalisti vietetään joulua. :-P nukkua tietysti täytyy välillä....
Aattona töitä, joten olen kotona joskus alkuiltapäivästä. Siitä alkaa joulun vietto: saunominen, ruoka ja lahjat. Joulupäivät vapaita (ihanaa!) ja takaisin töihin 27.12. klo 06.
24.12 töitä 7-15... hyvin jaksaa ja kerkeää olla loppupäivän joulunvietossa :)
24.12 töitä 7-15... hyvin jaksaa ja kerkeää olla loppupäivän joulunvietossa :)
Mulla kans aamut töitä... Saa nähdä miten hyvin jaksaa :D
Yövuoroa aina tapaninpäivään saakka,tänä vuonna jää joulut välistä. Mutta ei haittaa,koska lomamatka heti vuoden alussa ja pikkujouluissa jo remuttu yllinkyllin+firma tarjoo jouluruuat pyhinä.
ylityövapailla, saldovapailla ja tehtyjen extrapäivien lomalla nyt 16.12.-14.1. Tekee muuten hyvää!!!!
Täälläkin ollaan yövuorossa Tapanin aamuun saakka. Taas. Taitaa olla vasta viides vai kuudes joulu töissä viime vuosina. Ruokaa saa talolta ja taidan käydä vanhuksilla ennen töihin tuloa syömässä jotain. Eikä haittaa, joulu ei ole muutenkaan mun juttu.
Aatto vapaata ja neljä edellistä päivää, joulupäivä- ja tapaninpäivä illat töissä, nyt kun tässä on aikaa laittaa joulua, koko suku 15henkeä tulee meille aattoiltana. Eli rauhaisaa joulua vaan:)