Suhde ”kiellettyyn” tahoon
Mulla oli läheinen ihmissuhde ”epäsopivaan” tahoon. Ihan siis vain ihmissuhde josta tuli vahingossa liian läheinen. Toinen osapuoli säikähti miten läheiseksi pääsimme ja otti etäisyyttä. Olen sitä etäisyyttä kunnioittanut - nyt mennyt 4kk viimeisestä yhteydenotosta/näkemisestä.
Pitääkö vain unohtaa? Vai luottaa että kyllä se tulee perässä jos kiinnostaa? Vai ottaa yhteyttä - koska?
Kommentit (38)
Kyllä serkun kanssa voi olla silleen.
Ap:n lääkäri tai terapeutti kenties? Jätä rauhaan ihan oman etusi takia.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n lääkäri tai terapeutti kenties? Jätä rauhaan ihan oman etusi takia.
Minuakin kiinnostaa. Tosin miksi hänen oman etunsa takia?
T. Ei ap
Veikkaan, että varatusta tässä haaveillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tunnet sitä toista osapuolta kohtaan? Miten se toinen osapuoli ilmaisi mahdollista kiinnostustaan? Ota itse yhteyttä siihen toiseen.
Olen itse ollut hieman vastaavantyyppisessä tilanteessa ja juuri tällä hetkellä haaveilen siitä ihmisestä. Tuossa juuri pohdin, uskallanko enää koskaan ottaa häneen yhteyttä.
Rakastan häntä. Olisin valmis muuttamaan nykyistä elämääni hänen vuokseen, joka on aika pelottavaa ja jopa outoa minulle.
Hän ilmaisi kiinnostuksensa tekemällä mun hyväksi asioita, joita ei ole aiemmin kenellekään tehnyt. Päästi henkisesti lähemmäs kuin ketään.
Omien sanojensa mukaan ”ei ole ollut koskaan tällaisessa tilanteessa”. Viestiteltiin aika tiiviisti ja nähtiin, keskusteltiin tosi hyviä pitkiä keskusteluita. Löi löylyä kiukaalle kuten minäkin - sitten se piti jäähdyttää. Häntä ilmeisesti alkoi ahdistaa. Meillä myös jnkv yhteisiä tuttuja/kavereita.Ap
Millaisia asioita toinen teki? Aidosti, uskotko, ettei ole tehnyt muille vastaavaa? Oletko itsellesi rehellinen? Voihan tunteita olla ollut, mutta ellei henkilö olisi "kielletty", miltä tilanne sinusta vaikuttaisi?
Oletko puhunut yhteisille tutuillesi aiheesta? Voisiko asiasta kertominen vaikuttaa elämääsi?
Minua kiinnostaisi aloittaa suhde opettajan kanssa vaikkei ehkä kannata.
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Miten tunnet sitä toista osapuolta kohtaan? Miten se toinen osapuoli ilmaisi mahdollista kiinnostustaan? Ota itse yhteyttä siihen toiseen.
Olen itse ollut hieman vastaavantyyppisessä tilanteessa ja juuri tällä hetkellä haaveilen siitä ihmisestä. Tuossa juuri pohdin, uskallanko enää koskaan ottaa häneen yhteyttä.
Rakastan häntä. Olisin valmis muuttamaan nykyistä elämääni hänen vuokseen, joka on aika pelottavaa ja jopa outoa minulle.
Hän ilmaisi kiinnostuksensa tekemällä mun hyväksi asioita, joita ei ole aiemmin kenellekään tehnyt. Päästi henkisesti lähemmäs kuin ketään.
Omien sanojensa mukaan ”ei ole ollut koskaan tällaisessa tilanteessa”. Viestiteltiin aika tiiviisti ja nähtiin, keskusteltiin tosi hyviä pitkiä keskusteluita. Löi löylyä kiukaalle kuten minäkin - sitten se piti jäähdyttää. Häntä ilmeisesti alkoi ahdistaa. Meillä myös jnkv yhteisiä tuttuja/kavereita.Ap
Millaisia asioita toinen teki? Aidosti, uskotko, ettei ole tehnyt muille vastaavaa? Oletko itsellesi rehellinen? Voihan tunteita olla ollut, mutta ellei henkilö olisi "kielletty", miltä tilanne sinusta vaikuttaisi?
Oletko puhunut yhteisille tutuillesi aiheesta? Voisiko asiasta kertominen vaikuttaa elämääsi?
Joo, tiedän ettei ole tehnyt. Hänen sukulainen on hyvä ystäväni ja ihmetteli että kun minulle tekee eikä muille ja muutenkin ollut mulle erilainen. ”Se on susta ihan sekaisin!” sanoi sukulaisensa.
Ap
Argh. Tuli jotenkin mieleen iso-D ja nuori avustajansa tästä ketjusta. 🙂
Hmmm....ei kai sillä meille muille väliä ole, mistä nämä tuntevat... mutta toivoisin ap/n takia jotain ratkaisua & mielenrauhaa...
Näitä kiellettyjä suhteita on enemmän kuin porukka tajuaa. Niistä ei vaan puhuta.
T. Vierestä katsova
Vierailija kirjoitti:
Mikä ttu on "kielletty taho"? Suhteita voi olla ihan keneen tahansa. Kuulostaa enemmänkin kielletyltä suhteelta.
Ovat samaa sukupuolta tai samaa sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ttu on "kielletty taho"? Suhteita voi olla ihan keneen tahansa. Kuulostaa enemmänkin kielletyltä suhteelta.
Ovat samaa sukupuolta tai samaa sukua.
Ei välttämättä. Lääkäri-potilas kävisi tähän, tai opettaja/professori (ammatillinen/yliopisto)-oppilas.
Julkkis(varattu)-fani/tavis.
Ei tarvinne mennä sen edemmäs kalaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Näitä kiellettyjä suhteita on enemmän kuin porukka tajuaa. Niistä ei vaan puhuta.
T. Vierestä katsova
Rehellinen arvio: sillä henkilöllä oli joitain tunteita, mutta oli ehkä varattu ja tajusi, ettei halua riskeerata omaa parisuhdettaan. Jos se henkilö on mies, luopuisin toivosta, sillä miehistä kyllä käy helposti ilmi se kiinnostus, eivätkä osaa pelailla juurikaan. Jos se henkilö on nainen, niin kaikki on mahdollista, tosin siltikin ehkä luopuisin toivosta, sillä kyllä naisetkin tekevät aikeensa yleensä selviksi, jos ovat kiinnostuneita.