Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita vanhempia, jotka pelkäätte työpaikkanne puolesta, kun lasten takia on pakko olla paljon pois?

Vierailija
12.10.2020 |

En usko, että kukaan hallituksessa on miettinyt, miten nämä määräykset vaikuttaa meidän vanhempien työpaikkoihin.

Nimim. kolmatta kertaa lapsen pienen nuhan vuoksi pois töistä lyhyen ajan sisään

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei tässä konkurssissa mikään enää tunnu ja minä en näistä määrää.

Vierailija
2/4 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on tuotakin mietitty. Se nyt vaan on niin ettei tälle tilanteelle ole yksinkertaista ratkaisua, jossa kukaan ei joutuisi kärsimään. Kukaan ei ole ottanut sinua tai muita perheellisiä silmätikuksi eikä rajoituksia ole tehty kenenkään kiusaksi. Katso omaa napaasi pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää mitään pelättävää, koska mulle ei ole kevään jälkeen tarjottu yhtään työvuoroa. Nollasopparilla mennään, ja tietysti firma antaa vuoroja ennemmin niille joiden riski äkillisistä poissaoloista on paljon pienempi.

T. 4 lapsen yh

Vierailija
4/4 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä kiittänyt onneani, että molemmat lapset on jo alakoulussa. Joten pikku nuhassa pärjäävät kyllä ilman vanhempia kotona. Ja samalla pystyy tekemään noin 95 % töistäni kotoa käsin. Elin en joudu edes menemään toimistolle kuin ehkä kerran kahteen viikkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä