Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani miehen outo kuvio exänsä kanssa

Vierailija
12.10.2020 |

Olen tapaillut miestä nyt vasta 2kk. Tilanteesta olisi tässä vaiheessa helppo hypätä pois. Mitä sä tekisit?

Mies on lähes päivittäin yhteyksissä exäänsä. Nimetään hänet vaikka Sirpaksi. Sirpalla on tytär 8v johon mieheni luonnollisesti kiintyi heidän 2v suhteensa aikana. Erosivat miehen aloitteesta. Mies koki hankalaksi uusperhe kuvion ja haluaa omia lapsia.

Itse kaipaan paljon omaa aikaa ja tilaa, enkä jokaista viikonloppua jaksa viettää miehen kanssa varsinkaan tässä tutustumisvaiheessa. Minulla on myös ystäviä ja harrastuksia joiden parissa viihdyn. Kaipaan myös aikaa pelkästään itselleni. Mies kuitenkin tuntuu olevan sitä sorttia, kuka haluaisi jakaa kaiken vapaa aikansa kanssani. Usein, kun en ole hänen saatavillaan hän saattaa ilmoittaa "ok. Menen sitten sirpalle, jossa hän viettää päivän Sirpan ja tämän lapsen kanssa. En ole tässä vaiheessa tapailuamme kokenut tarvetta puuttua tuohon kuvioon. Kuitenkin tulevaisuutta ajatellen, onko tuo kuvio johon haluan puuttua? Mies viettää paljon aikaa myös Sirpan tyttären kanssa kahdestaan esimerkkinä käyvät hop lopussa yms.

Olen alkanut huomaamaan lyhyessä ajassa miten Sirpa käyttää lastaan syynä olla mieheen yhteydessä. Sirpa saattaa laittaa lauantai iltana viestin, jossa kertoo tytön odottavan puhelua mieheltä. Sirpa myös soittelee iltamyöhään lapsen asioita. Olen sanonut miehelle tämän olevan outoa sillä mies ei ole lapsen isä. Sirpa on tietoinen minusta.

Asun pk-seudulla ja miehiä täällä kyllä on. Onko tämä yksi mies nyt sen väärti, että jäisin katsomaan kuvion kehittymistä. Tulevaisuudessa, jos suhteemme etenee näen kuvion vaivaavan minua. Olisinhan aivan ulkopuolinen. Mies on kiltti ja huomaavainen, ei mikään playeri. En tiedä onko hän sokea Sirpan pelille vai nauttiiko kahden naisen huomiosta? Olisiko helpompi vain lopettaa tämä tapailu, vielä kun ketään ei ole sattunut?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies on eronnut Sirpasta, mutta ei lapsesta, vaan heidän ystävyyssuhteensa säilyy edelleen.

Näin on meillä, ollaan erottu, mutta miehen edellisestä liitosta syntyneisiin lapsiin pidän edelleen yhteyttä. Viimeiksi tänään 13v tytär soitti.

Näin on myös omassa ystäväpiirissä, voidaan erota puolisosta, mutta suhde lapsiin säilyy edelleen, vaikka ne olisi puolison edell.liitosta.

Päinvastoin, on yksi tapaus, jossa mies erosi vaimostaan ja samalla myös hänen lapsista ja erityisesti miehissä se tuntuu herättävän paheksuntaa, miten noin voi tehdä, onhan mies ollut lapsen elämässä vuosia ja eikä ne tunteet luulisi mihinkään katoavan, jos kumppanilla on löytynyt rakkautta myös lapseen.

Vierailija
42/45 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on täällä viitannut siihen että jos minä en koe tarvetta/ halua olla miehen kanssa 24/7 niin on ok että mies ylläpitää outoa "kaveruuttaan" Sirpaan. Saahan hänkin tehdä vapaallaan mitä lystää. Joo kyllä ehdottomasti saa. Ja saa nähdä sirpaa ja tämän lasta mun puolestani. Ongelma tässä ei ole se vaan edelleenkin tuo outo suhde. Miten mies edes kykenee luomaan uutta suhdetta jos edellisen kanssa on vielä ns jumissa? No keskustelemme tänään asiasta.

Ap

Eikö tuo nyt ole enemmän tapailua, kuin oltaisiin parisuhteessa, johon teillä on vielä matkaa. Vähän niin kuin tuleeko tästä mitään.

Vai oletko molemmat sitoutuneet parisuhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ottaisit asian puheeksi sen miehen kanssa. Ihmetyttää tällaiset tapaukset, että kysellään miehen touhuista joiltain anonyymeiltä mammoilta ja sitten tehdään isoja omaa suhdetta koskevia päätöksiä sen perusteella, sen sijaan että opettelisit kommunikoimaan sen miehen kanssa.

Vierailija
44/45 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miehen sitten olla yksin kotonaan, kun ap tapaa ystäviään?

Ap ja mies eivät kuulosta yhteensopivilta. 

Vierailija
45/45 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa puhuttu. Olemme molemmat sitä mieltä että yhteinen tulevaisuus on molemmilla tähtäimissä. Halutaan syventää suhdettamme pikkuhiljaa. Hän kertoo olevansa aidosti kaveri Sirpan kanssa. Huolestui kun kerroin huoleni Sirpan pelistä lapsen suhteen. Mies toivoo että välit tyttöön jäisivät pysyviksi. Sirpalle on kuulemma puhunut paljon minusta ja meidän yhteisistä ajanvietoistamme. Miehen mukaan Sirpa on ok asian kanssa. Mietti kuitenkin ääneen myös outoja soittoja ja tapaamisia vedoten tyttöön. Aikoo puhua Sirpan kanssa asiasta vielä.

Sirpan kanssa heillä ollut myös muita syitä eroon kun sirpan lapsi. Suhde ei toiminut eikä yhteistä tulevaisuutta kumpikaan nähnyt. Loppupeleissä sirpa olisi halunnut suhdetta jatkaa ja minun silmissä haluaisi edelleen. Toivon että saavat asiansa selvitettyä ja lapsen ja miehen suhde jää edelleen toimivaksi. Mies toivoisi minun tapaavan sirpan ja tämän tyttären lähitulevaisuudessa.

Puhuimme myös ajanvietostamme yhdessä ja sanoitin hänelle oman ajan tarvettani. Hyvin yhteisymmärrykseen keskusteluissamme päästiin tänään. Viereen jäi myös nukkumaan. Hyvällä mielellä siis eteenpäin. Kiitos kommenteistanne.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän