Valelääkärit keskustelupalstoilla.
Uusi kohu on syntynyt. Välelääkäreitä on esiintynyt keskustelupalstoilla. Nämä "korkeastikoulutetut" huijarit väittävät olevansa lääkäreitä keskustelupalstoilla ja antavat neuvoja muille.
Kommentit (27)
Jos haluaa seuraa yökerhossa kannattaa esiintyä ennemmin hoitsuna kun lääkärinä.
t. naislääkäri
Lääkäritäti ainakin on oikea lääkäri. Montako kertaa pitää toistaa. T.Lääkäritäti
Olette kaikki väärässä.
t. joka-asian asiantuntija
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 15:07"]
Tuskin oikeat lekurit ehtii olla näillä palstoilla, mikäli nuori niin elää ruuhkavuosia, erikoistuu, perhe, harrastukset jne.
[/quote]
On meitä lääkäreitäkin erilaisissa elämäntilanteissa. Itse olen vasta pitkästä suhteesta eronnut ja lapseton, illat kuluu usein netissä.
[/quote]
Niinpä ja mun mies oli päivystämässä ni sehän katto tv.tä kotona koko illan! Mihinkään ei tarvinu lähtee ku ei tullu potilaita. Et semmost.
On täällä yks hammaslääkärikin! Kiva joskus lukea näiltä palstoilta keskusteluja ja ehkä kommentoidakkin. Mukavaa ajanvietettä :)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:14"]
Esiintyminen netissä lääkärinä on vakava rikkomus.
t. juristi
[/quote]
Esiintyminen netissä juristina on vakava rikkomus.
t.lääkäri
[/quote]
Roskakuskina esiintyminen netissä on rangaistavaa jalkapuulla.
t. putkimies
[/quote]
Näin on näppylät!
t. tuomari
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 15:36"]
Hyvä tapa saalistaa naisia yöelämässä on nimenomaan kertoa drinkki kädessä lennokkaita tarinoita lääkärit ilman rajoja reissuilta ympäri maailmaa.
[/quote]
ainahan voi yrittää, mutta vaikeaa on uskoa, että kukaan nainen noita stooreja vakavasti ottaisi
[/quote]
No onnea sulle, ei se aina niin hienoa ole.
[/quote]
No ihan sama ottaako vakavasti yöseuraa siinä ollaan hakemassa ja sitä hyvä tarinankertoja saa aina.