Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten sitä saa taas tämän vuoden kulumaan?
06.01.2014 |
Kun kotona vaan olen ja tiedän etten töitä saa kun 20v ei juuri mitään töitä ole löytynyt ja lapsi on osa-aikahoidossa kun tarvitsee kavereita kun on jo 5v niin mitenköhän sitä taas jaksaa? on tullut harrastettua vaikka mitä ja tehtyä vapaaehtoistyötäkin mutta eipä niistä enää sisältöä elämään saa.
Kommentit (2)
Käsittämätön aloitus. Minulla on ollut tylsää viimeksi lapsena. Ihmettelen tuota, ettei aikaa saisi kulumaan itseä kiinnostavien asioiden parissa. Minä elän harrastuksiani varten!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Opiskele itsellesi joku hyödyllinen ammatti, tai jos ei nappaa töitä tehdä, niin edes jokin uusi kieli tai ruokakulttuuri, lue kemiaa, fysiikkaa, historiaa, kaunokirjallisuutta, ala ratkomaan matemaattisia ongelmia, treenaa maratonia varten, kehitä itsellesi pari uutta kampausta ja meikkiä eri tilanteisiin, neulo, virkkaa, ompele, piirrä sarjakuvia, kuuntele sellaista musiikkia mitä et ole ikinä ymmärtänyt, ala kasvattamaan ruusuja, opettele korjaamaan polkupyöriä tai rakentamaan tietokoneita, hankkiudu puheväleihin naapureiden kanssa ja järjestäkää yhteisiä illallisia, näin aluksi.