Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmaiset etsivät (nm) käytössänne

Vierailija
06.01.2014 |

Juteltiin tästä keskenämme ja tämä voisi olla niin hauska juttu kokeilla, että voisimme tarjota ainakin yhden varjostuksen täysin ilmaiseksi. Tämä siis sillä ehdolla, ettei hommasta tule meille kohtuuttomia kuluja. Ja, kun olemme molemmat käytettävissä, niin meitä ei niin helpolla huomaa ja aina toinen meistä pääsee paikkoihin, johon toisen pääsy voisi tyssätä.

Asumme Turun suunnalla ja pidätämme oikeuden valita vastaanotettavan työn, mutta kaikkea kannattaa tarjota. :)

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään tähän vielä, että mikäli haluatte pysyä tuntemattomina, niin lähettäkää meille sähköpostia osoitteeseen "matti(piste)f(piste)virtanen(at)gmail(piste)com" niinikään tuollaisesta keksitystä osoitteestanne ja antakaa siinä tarpeelliset tiedot tunnistamista varten ja vaikka valokuva takista, paidasta tai kengistä. Kerrotaan vielä, että myös me tulemme pysymään tuntemattomina ja kaikki AV-palstalle tulevat raportit ovat sellaisia, josta ei voi päätellä edes paikkaa, paikkakuntaa ja henkilöä ketä varjostamme. Ainoastaan sukupuoli ja ikä noin suunnilleen kerrotaan sekä minkälaisia ihmisiä tapaa ja mitä tapahtuu. Valokuvat ja muut lähetämme vain toimeksiantajalle, ja sekin vain siinä tapauksessa, että on jotain sellaista mitä varten varjostukseen lähdettiin.

Vierailija
2/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 14:41"]

Mulla olisi tarvetta, mutta tämä on vähän hankala. Eli:

Mies tekee to-del-la pitkää päivää, siis tulee kotiin usein vasta myöhään illalla. Sanoo, että a) oli ylitöitä, b) kävi salilla tai c) lähti työkaverien kanssa parille ja se vähän venähti. Vähän epäilyttää, saako noihin tosiaan menemään niin paljon aikaa. Jos soitan, ei yleensä vastaa (lähettää tekstarin, ettei ehdi puhua) tai sanoo, ettei kuule kunnolla siellä pubissa. En tunne mieheni työkavereita, joten en voi yrittää tiedustella sieltä päin.

Olen joskus miettinyt, että joku mun kaveri (mies ei ole tavannut kaikkia) voisi mennä perässä baariin katsomaan, mitä siellä tapahtuu. Kerran odotin itse työpaikan ulkopuolella, mutta mies ei silloin tullut ulos, ja kun soitin sille, se sanoi olevansa menossa työtapaamiseen.

Ehdotuksia mitä teen? En oikein voi ilmaantua sinne baariin hiippailemaan. Kehtaanko pyytää kaveria seuraamaan vai pitäisikö palkata oikeasti joku ammattilainen? Voisin ehkä jotakin maksaakin, jos saisi selville, mitä mies oikeasti tekee iltaisin. Vai olenko vainoharhainen? Vähän houkuttaisi kysyä kavereita avuksi, mutten tiedä, mitä ne musta ajattelis.

[/quote]

Tässä ap. Tämähän voisi olla juuri sellainen hauska keikka, jonka voisimme tehdä. Tunnut tietävän baarinkin, jossa "he käyvät yhdellä" ja silloin meidän on helppo mennä sinne katsomaan mitä siellä tapahtuu. Ja, kun joku tuolla pelkäsi, että käryäisimme, niin mikäli varjostamme miestä, on meistä nainen se, joka istuu rintamasuunta varjostettavaan. Silloin en ainakaan ite uskoisi, että joku varjostaa, vaan on pikemminkin kiinnostunut. Tarpeen vaatiessa tämä "vilkuilija" voi ilmestyä samaan aikaan vaikkapa baaritiskille ja kuulla mitä jutellaan sekä joutua itse iskuyrityksen kohteeksi.

Turha myöskään pelätä meidän puolesta, vaikkapa "turpiin vetoa". Sanotaan, vaikka sen olevan asia, joka vaatisi vastapuolelta enemmänkin perehtymistä taistelulajeihin. Ja, koska emme halua paikalle ylimääräisiä, niin kaikki yhteydenotot ja varjostettavan kuvaukset osoitteeseen: "matti(piste)f(piste)virtanen(at)gmail(piste)com"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.17

Tuollaisessa epätietoisuudessa on ikävä elää. Jos haluat todella selvittää tuon asian, sinun melkeinpä täytyy palkata yksityisetsivä. Minä teen erillaisia juttuja sivutoimisena ja voisin tehdä tämän homman erittäin kohtuulliseen hintaan, riippuen tietenkin, missäpäin asutte. Sinulla on kuitenkin jonkinlainen käsitys miehesi liikkeistä viikon aikana? Missä päin asutte? Liikkuuko mies yleensä aina omalla autolla?

t.tutkija

Vierailija
4/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja tutkija:

Oletteko pk-seudulla tai siellä päin? Asun Keski-Uudellamaalla. Mies liikkuu firman autolla, en aina aivan tarkkaan tiedä menopaikoista. Mutta en viitsisi kauhean tarkasti tässä julkisesti foorumilla selittää yksityiskohtia.

Vierailija
5/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimaa on sopivalla etäisyydellä. Käykö mies Helsingissä baareissa? Tai jos et halua täällä enempää selvittää, laita vähän yksityiskohtaisempaa tietoa sähköpostilla, niin arvioidaan mitä selvittäminen vaatii, osoitteeseen tutkija(at)luukku.com

Vierailija
6/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tutkija, laitan sähköpostia illalla.

Vierailija
7/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Turusta! Mies on aikaisemmin jäänyt rysän päältä kiinni (osuin samaan kahvilaan, jossa hän oli netistä tapaamansa naisen kanssa).

En uskalla vieläkään luottaa mieheen, vaikka suhdetta jatkoimmekin. Olisitteko valmiita kuvioon, jossa lähtisin viikonlopuksi vaikka työmatkalle tms. ja varjostaisitte asuntoamme ja miestäni? Eli minne hän lähtee, kutsuuko jonkun meille sinä aikana, jne?

Mieheni on kova kaahaamaan, mahtaisitteko pysyä autolla perässä?

Vierailija
8/60 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:09"]

Minä olen Turusta! Mies on aikaisemmin jäänyt rysän päältä kiinni (osuin samaan kahvilaan, jossa hän oli netistä tapaamansa naisen kanssa).

En uskalla vieläkään luottaa mieheen, vaikka suhdetta jatkoimmekin. Olisitteko valmiita kuvioon, jossa lähtisin viikonlopuksi vaikka työmatkalle tms. ja varjostaisitte asuntoamme ja miestäni? Eli minne hän lähtee, kutsuuko jonkun meille sinä aikana, jne?

Mieheni on kova kaahaamaan, mahtaisitteko pysyä autolla perässä?

[/quote]

Tässä AP. Tapaus voisi olla erittäin mielenkiintoinen, mutta en usko tapaan, jolla tuon voisi käryämättä selvittää. Ennemmin kannattaa odottaa kärsivällisesti sopivampaa tilaisuutta, kuten jotain ravintolailtaa, laivaristeilyä tai työmatkaa vieraaseen kaupunkiin, jolloin tarkkailu voi tapahtua jalkaisin ja yhden-kahden ravintolakäynnin yhteydessä. Olen myös hieman epäluuloinen mahdollisen pilailukeikan tiimoilta, jonka tässä herätti tuo "autolla kaahailu" ja, joka suorastaan huutaa sitä, että tapaamme f2f. Nimettömänä tietenkin, vaikka jossain kahvilassa, mutta kun teemme tätä harrastuspohkalta ja ilmaiseksi, niin pitää olla jokin keino varmentaa, ettemme istuskele jonkun naapurin pihan edustalla 24/7.

Vierailija
9/60 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28.Tuo autolla kaahailu ei kuulostanut uskottavalta, mutta auton varjostaminen huomaamattomasti on kai aika hankalaa varsinkaan ilman kokemusta?

Onko tullut pilaviestejä osoitteeseen?

Ja tänne sit juttuu salapoliisi toiminnasta,pliis  :)

Vierailija
10/60 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/60 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmeessä tietojanne jollekin tuntemattomalle, joka voi käyttää niitä ties mihin.

Vierailija
12/60 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 19:21"]

Antakaa ihmeessä tietojanne jollekin tuntemattomalle, joka voi käyttää niitä ties mihin.

[/quote]

Luehan uudelleen noi ekat viestit, jossa kerrotaan, että emme edes halua tietää oikeaa henkilöllisyyttä. Sen verran kuitenkin haluan, että ennen toimeksiantoa tapaamme kasvokkain, vaikkapa jossain kauppakeskuksen kahvilassa, jotta näen, ettei kyseessä ole pilatoimeksianto. Ja samalla se mahdollistaa, ettei meille jää kuvaa varjostettavan takista, kengistä, paidasta, jne, joka sitten jonkun ubersalaliittoteorian kautta voisi vahingoittaa teitä. Tarpeen vaatiessa tulemme paikalle kahdestaan ja saa sitten kertoa jutut kummalle tahansa meistä. Tietty olen kamalan pettynyt, jos joku oikeasti pelkää mua uskaltamatta jutella sanaakaan julkisella paikalla, ja mun vaimo siinä vierellä.

Korostetaan vielä, että idea tähän lähti siitä "Aion varjostaa miestäni"-ketjusta ja teemme tämän ihan siksi, että se voisi olla jännää sekä hieman erilainen tapa viettää joku tunti elämästä salapoliisina.

Vierailija
13/60 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/60 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näppylöillä ei taida olla tarvis tulla, kellään ole tarvis maksuttomaan palveluun. Silleen harmi, olemme oikeasti hyvä pari varjostushommiin.

Vierailija
15/60 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 19:47"]

Ainahan se tuo helpon keinon kiristää jompaa kumpaa osapuolta. Tai vaikka molempia.

[/quote]

Jos niin lehmäkin lentää. Mielestäni olen koko ajan puhunut anonyymistä sähköpostiosoitteesta, anonyymistä tapaamisesta ja anonyymistä varjostettavasta.

Voin myös vakuuttaa, että jos aikoisin syyllistyä niin vakavaan rikokseen kuin kiristäminen, niin voisin tehdä sen paljon helpommin kiristämällä niitä, joiden tiedän pettäneen. Ei nyt kuitenkaan ole tullut mieleen kuten varmaan kellään muullakaan, joka tietää vastaavia asioita paikkakunnallaan.

Onko sulla muuten etsivätoimisto, kun tunnut olevan niin huolissasi tästä? Ties, vaikka muutkin innostuisivat tälläisestä harrastuksesta, niin toki sen pelon ymmärtää.

Vierailija
16/60 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuo Neiti Etsivä -pari ota muuten vaan jotain baarissa istuvaa tyyppiä kohteeksi? Valita vaikka joku pettäjän oloinen tyyppi, varjostamalla selvittää missä asuu, missä käy töissä ja lopulta se että oliko baariseuralainen sama kuin kotiosoitteessa asuva puoliso? Jännitystä elämään ja ei kai tuo laitonta ole jos ei tietojaan mihinkään käytä.

Vierailija
17/60 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 19:44"]

No milläs te varmistatte sen, että teidät "palkkaava" ei ole joku persoonallisuushäiriöinen ko. mieheen lähestymiskiellon saanut stalkkeri?

Jättäisitte nyt ihan ammattilaisille nämä jutut ja keksikää joku harmittomampi harrastus iltojanne piristämään. Se Cluedo tosissaan vois olla sopivaa jännitystä.

[/quote]

Kerros meille "harrastelijoille", että miten ammattilainen varmistuu ko. asiasta ja missä koulussa noita ammattilaisia etsiviä koulutetaan? Ja niin kauan, kun noudatamme lakia, niin kauan sinun tai kenenkään muun tarvitse olla huolissasi edes varjostettavan oikeuksien puolesta. Edes me emme tule saamaan selville ketä meidät värväsi, ketä varjostamme ja keitä tapaa. Ja kaikkein vähiten tulemme käryämään, se on aina vastakkaisen sukupuolen edustaja, joka katsoo sen minkä katsoo ja silloin edes sinä et arvaisi olevasi kiikarissa. Eikä meidän tarvitse keksiä vartavasten tekemistä ravintolassa, me vietämme siellä ihan tavallisen illan kuten niin moni muu ja turisemme niitä näitä tarkkailun lomassa.

Vierailija
18/60 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 19:47"]

Ainahan se tuo helpon keinon kiristää jompaa kumpaa osapuolta. Tai vaikka molempia.

[/quote]

Jos niin lehmäkin lentää. Mielestäni olen koko ajan puhunut anonyymistä sähköpostiosoitteesta, anonyymistä tapaamisesta ja anonyymistä varjostettavasta.

Voin myös vakuuttaa, että jos aikoisin syyllistyä niin vakavaan rikokseen kuin kiristäminen, niin voisin tehdä sen paljon helpommin kiristämällä niitä, joiden tiedän pettäneen. Ei nyt kuitenkaan ole tullut mieleen kuten varmaan kellään muullakaan, joka tietää vastaavia asioita paikkakunnallaan.

Onko sulla muuten etsivätoimisto, kun tunnut olevan niin huolissasi tästä? Ties, vaikka muutkin innostuisivat tälläisestä harrastuksesta, niin toki sen pelon ymmärtää.

[/quote]

Kyllä ne oikeiden etsivien työt ja palkat tulevat yrityksiltä, ammattilaisilla siis.

Ihan varoituksena näille vainoharhaisille pikkuvaimoille vaan, että miettikää toisenkin kerran ennenkuin lähdette tapaamaan ja palkkaamaan amatöörejä, joiden motiivit voivat olla ties mitä.

Vierailija
19/60 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailu voi tapahtua vain julkisissa tiloissa ja otamme vastaan vain näitä ravintolassa tai vastaavassa paikassa tapahtuvia uskottomuuskeissejä, joita on helppo tarkkailla ja joiden voisi olettaa kiinnostavan myös foorumin lukijoita.

Tiedoksi vielä, että meille on tarjottu yhtä aikalailla mielenkiintoista juttua, mutta siitä enemmän mikäli saamme molemmat viikonlopun vapaaksi ja paikka ei ole loppuunmyyty. Sen enempää ei oikein voi kertoa, mutta varjostamisen kannalta yksi parhaimmista, kun alue on tietyllä tavalla "rajattu".

Vierailija
20/60 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:32"]

28.Tuo autolla kaahailu ei kuulostanut uskottavalta, mutta auton varjostaminen huomaamattomasti on kai aika hankalaa varsinkaan ilman kokemusta?

Onko tullut pilaviestejä osoitteeseen?

Ja tänne sit juttuu salapoliisi toiminnasta,pliis  :)

[/quote]

Ei ole tullut pilaviestejä eikä muitakaan sähköpostiin. Pakko tässä kuitenkin on ottaa jonkinlainen f2f-tapaaminen yhdeksi ehdoksi, kun tuo "autolla kaahaaminen" muistutti liikaa jonkun pelleilevän Vatasen touhuja. Enkä kovin helpolla edes lähtisi toisen autoa seuraamaan, kun verkkokaupasta saa tilattua GPS-jäljittimiä ja jonka asianomistaja voi laittaa itse seurattavan ajoneuvoon. Tavoite on onnistua seuraamisessa ja minimoida riskit siihen, että seurattava saisi ikinä tietää olleensa tarkkailun kohteena. Olen myös elämäni aikana nähnyt niin paljon pettämistä, että mikäli tietäisitte edes osan siitä, niin kaikkinainen hyväuskoisuus ihmisen rehellisyyttä kohtaan karisisi todella nopeasti. Tilalle tulee ennemminkin pelko siitä, että on itse omassa elämässään petettyjen listalla eikä uskalla luottaa enää edes niihin, joihin kuitenkin pitäisi. Faktisesti voin myös sanoa, että yli 50 kaikista tietämistäni puolisoista on pettänyt ja osa vieläpä sellaisia, etten ikinä olisi uskonut sitä heistä. Osa tekee tuota jopa jo silloin, kun perheen lapset ovat pieniä, äiti kotona ja työ velvoittaa matkustamaan. Mitä nopeammin jäävät tuosta kiinni, niin sitä parempi meille kaikille, jotka yritämme vielä pitää kiinni uskosta oikeudenmukaiseen maailmaan. Lopuksi pitää vielä sanoa, että luottakaa vaistoon ja opetelkaa tunnistamaan sellaiset luonteenpiirteet, joiden olette nähneet ja kuulleet lähipiirissänne pettäneen. Eipä tule sitten niin paljoa huteja meillekään, kun toimeksiantoon lähdemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan