Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja toiset naiset ystävinä

Vierailija
06.01.2014 |

Keskimäärin kerran vuoteen mies löytää aina jonkun uuden naisen, joka on "vaan ystävä". Tämä ystävyyssuhde menee jotakuinkin aina saman kaavan mukaan. Tekstailua, chättäilyä ja välillä nähdään bilettämisen yhteydessäkin. Yhteistä näille kaikille on, että naiset on nuoria, kauniita ja sinkkuja. Mistään vakavammasta pettämisestä en ole saanut mitään viitteitä, mutta mies poistaa usein tekstarit ja FB-keskustelut. Joitain satunnaisia olen lukenut ja sellaista kivaa pikkuflirttiähän niistä välittyy, vaikka miehen mielestä ei tietenkään ole mitään sellaista. Kuvittelen vaan kaiken. Miehellä on myös pitkäaikaisia naispuoleisia ystäviä, jotka on tietenkin ok.

Meillä on yhteistä taivalta takana jo seitsemisen vuotta, pari lastakin ja aina tulee joku uusi nainen. Vedän jostain eukosta pultit ja se jää, mutta menee puoli vuotta ja tulee taas uusi kuvioihin. Ja tosiaan, eivät ole koskaan rumia, lihavia tai parisuhteessa, vaikka aina on kyse pelkästä ystävyydestä.

Mies ei mielestään ole tehnyt mitään väärää. Myöntää kyllä, että usein alussa kyse on pienestä ihastumisesta, mutta sittan vaan pelkästä ystävyydestä. Kuinka uskottavana pidätte? Koitan luottaa, mutta hirveän vaikeaa se on :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ap et biletä miehesi kanssa?

Mitkä asiat yhdistävät teitä, paitsi lapset?

Miksi kiinnität näiden ystävien ulkonäköön niin paljon huomiota? mistä edes tiedät miltä he näyttävät?

Oletko tyytyväinen omaan ulkonäkösi ja elämääsi?

Vierailija
22/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Kuten jo sanottu, niin biletän kyllä mieheni kanssa. En kuitenkaan halua änkeä mukaan, kun mies lähtee selkeästi "poikien" kanssa ulos. Monesti vaan "Jenna" on sitten kutsuttu poikien illan aikana baariin mukaan.

Olen hyvin tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja elämääni tätä kyseistä ongelmaa (kyllä, pidän sitä ongelmana) lukuunottamatta. Tiedän näiden naisten ulkonäön yleensä Facebookin kautta ja kuten sanottu, osan olen tavannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ihan heti menis epäilemään, että panee ketään näistä. Mutta ensimmäinen mielikuva itselleni tästä tilanteesta on se, että sinä olet väljähtänyt ja +20kg entisistä mitoistasi, et jaksa pitää ulkonäöstäsi enää huolta koska et näe siihen tarvetta, laittaudut silloin kun lähdette vähän paremmin ihmisten ilmoille/juhliin tms, sinäkään et enää pidä miestäsi muuna kuin lastesi isänä. Olette perhe, ja miehesi perheen pää. Seksiä teillä on pari kertaa kuussa. Mutta kun olette yhdessä, teillä on ihan mukavaa ja miehesi varmasti sinua rakastaa. Mutta hänkään ei enää näe sinua muuna kuin lastensa äitinä. Joten hän hakee sitä jännitystä toisesta sukupuolesta näistä muista naisista. Baarissa varmaan kuiskuttelevat toistensa korviin ja kikattelevat. Miehesi huokailee "voi sä Jenna oot niin kaunis.. jos oisin vapaa niin tekisin kyllä sulle..." ja Jennat kikattelee.

Tai sitten oot niin upea ilmestys, että tiedät ettei miehesi niin tyhmä ole että ottaisi riskin erota. Siksi sinua nämä naiset eivät sen kummemmin häiritse.

En kyllä todellakaan katsoisi tollaista, noi naiset kavereina ehkä vielä menis (en kyllä sitäkään katsoisi kun ihastumistakin mukana), mutta noi viestien poistamiset ym on kyllä täysin loukkaavaa. Jotainhan niissä on sellaista, että sinä suuttuisit. Varmaan just jotain "olit kyllä upee siellä baarissa siinä hameessas!".

Vierailija
24/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää idiootti. Se panee niitä.

Vierailija
25/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää idiootti. Se panee niitä.

Vierailija
26/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi mies ja nähnyt elämäni aikana ihan kaikenlaista. Voisin siis sanoa, että miehesi pettää 90% todennäköisyydellä. Meinaan, että jos on noin myötäelämisen taidoton ja viestittelee vieraiden naisten kanssa, niin eipä noin itsekäs välitä myöskään muustakaan. Kaikesta päätellen miehesi on myös hyvännäköinen, kun noita naisia tuntuu löytyvän jatkuvalla syötöllä. Ja se, että hän vaihtaa niitä usein, viittaa siihen, että häntä ohjaa geenien levittämisvietti erittäin vahvana, kyllästyy nopeasti - myös sinuun - ja, jota nuo naisetkaan eivät yleensä voi vastustaa.

Kokeile sitä mitä joku tuossa ehdotti. Lähde jonkun miespuolisen kaverin kanssa elokuviin. Ja, jos et tunne ketään, niin mä lähden sun kanssa. Saa sitten miehesi kokea miltä tuntuu, kun 194cm ja 95kg kalju kehonrakentaja vie hänen naisensa leffaan. Hauiksessa ei tosin ole vielä tatskaa, mutta voin ottaa sellaisen, jos oikein haluamme häntä kyykyttää. :D

Vierailija
27/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin vilkasta on tuo biletys ja sen "oheistoiminta", niin mikä isä tällainen mies on? Ajattelis edes lapsiaan.

Sinua se pettää ihan varmasti. Tavismies ei mene baariin ottamaan päälle tanakkaa erektiota, ja tule sitten vaan kiltisti kotiin muna pystyssä. Ellei ole jonkin sortin masokisti. Sairasta toimintaa parisuhteessa. Miten joku voi hyväksyä tuon? Hullu on tämä maailma. Vai olenko itse seonnut?

Vierailija
28/28 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuinen nulikka. Joku tunne-elmän häiriö täytyy olla, kun koko ajan pitää  nuorten naisten ihailua saada osakseen. Hoitoa vailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi