Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jareth on sukupuoleton ”alien”, jonka ei pitänyt omasta mielestään syntyä ihmiskehoon

Vierailija
12.10.2020 |

https://www.iltalehti.fi/iltv-lifestyle/a/22ceb221-bab6-4063-a004-e315d…

Jareth kokee olevansa väärän lajin ruumiissa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskevatko ihmisoikeudet alieneja?

Vierailija
2/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agraariyhteiskunnassa ei tuollaiset hilluisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yleistyy koska ihmiset syntyy, elää ja kuolee betonikopeissa.

Vierailija
4/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti niissä on kyllä ollut kaikenlaista kylähullua siellä vaan muun väen seassa ja ne on hyväksytty osaksi elämää. Että niitä on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Vierailija
5/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä tietysti.

Vierailija
6/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon, ei pitäisi kannustaa tuollaiseen, ihme sekoilua!!

Vierailija
7/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi näistä trans-narsisteista pitää kirjoittaa yhtään mitään, huomiotahan noi nimenomaan haluavat, ei anneta sitä niille.

Intersektionaaliselle sekopäöisyydelle4 pitää saada stoppi. Vapaa-aikana ja omassa elämässää kukakin saa leikkiä mitä haluaa, mutta yhteiskunnan ei voi vaatia tanssivan näiden pellejen pillin mukaan, tai kohta mitään yhteiskuntaa ei ole olemassa.

Vierailija
8/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskevatko ihmisoikeudet alieneja?

Kaiken järjen mukaan ei, koska ihmisoikeudet koskevat nimenomaan ihmislajia (eivät esim. eläimiä).

Vierailija
9/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ehkä kaipaavat huomiota, transihmiset taas haluavat kadota massaan ja olla mahdollisimman huomaamattomia. Ja sitten syytetään tiedonpimittäjäksi.

Vierailija
10/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut tavalla tai toisella outoja. Eino Leino kirjoitti yhdestä tällaisesta runossaan ”Tumma” - näitä syntymässä säikähtäneitä.

http://runosto.net/eino-leino/helkavirsia1/tumma/

Vierailija
11/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on lapsena ollut enemmän "poikatyttö". Ei se hänestä tee yhtään sen vähempää tyttöä/naista. Rinnattomuus ei tee naisesta miestä (olen itse pienirintainen). Fyysinen sairaus ei tee hänestä alienia (sairauden takia ajattelee, ettei kuulu ihmiskehoon). Ja näyttää ihan ihmiseltä.

Vierailija
12/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä suuremmalla syyllä Reissumiehen nimi muutettava ja myös maski poistettava. Alienit tuskin sairastuvat koronaan. Ööh ja ne sp-neutraalit hlötunnukset käyttöön heti, emmehän halua pahoittaa kenenkään mieltä.

Vierailija
13/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis translajillinen, eli kirurgiset muokkaukset yhteiskunnan piikkiin. Jokainen identiteetti on validi. Väärinlajillistaminen on kirjaimellista väkivaltaa!

Vierailija
14/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän on nainen joka luulee olevansa mies mutta on sukupuoleton alien.

Tässä nähdään hyvin mitä on "transsukupuolisuus" ja ihmiset jotka hyppäävät sen kelkkaan.

Vierailija
15/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on mennyt ihan sekavaksi.

Vierailija
16/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että tuontyyppisistä ajatuksista täytyy tehdä nykyään niin iso numero. Monellahan niitä on varmaan ollut tai on. Itse ainakin olen jo lapsena ja teininä miettinyt asioita kuten "miksi minulla pitää olla ruumis, en jaksaisi raahata sellaista mukana ollenkaan" tai "mitä jos on jälleensyntymää ja minä olen elänyt jollain ihan eri planeetalla ja on käynyt vahinko että olen syntynyt ihmisen kehoon". Mutta ei näistä alettu ajattelemaan, että iik, nyt mun on pakko muuttaa kehoni alienkehoksi jos kerran koen vierautta ihmiskehossa, vaan hyväksyttiin ne ajatukset vaan ajatuksina, jotka ei vaadi mitään toimintaa.

Vierailija
17/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Ihmis-Ken on yhä vakuuttavin muutoksenhaluisista ihmisistä

Vierailija
18/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on mennyt ihan sekavaksi.

Se on tiettyjen tahojen tavoitekin.

Vierailija
19/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti niissä on kyllä ollut kaikenlaista kylähullua siellä vaan muun väen seassa ja ne on hyväksytty osaksi elämää. Että niitä on aina ollut ja tulee aina olemaan.

mutta ei niitä silloin verorahoilla leikelty alienin näköiseksi

Vierailija
20/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on lapsena ollut enemmän "poikatyttö". Ei se hänestä tee yhtään sen vähempää tyttöä/naista. Rinnattomuus ei tee naisesta miestä (olen itse pienirintainen). Fyysinen sairaus ei tee hänestä alienia (sairauden takia ajattelee, ettei kuulu ihmiskehoon). Ja näyttää ihan ihmiseltä.

Joskus vaan ihmisen sielu ja sisäinen kokemus itsestään ei vastaa sitä tomumajaa eli fyysistä kehoa rajoitteineen ja tilanne voi olla näin pikkulapsuudesta saakka, olematta kuitenkaan mikään mielen sairaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme