Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä teille ilmestyi ekat rypyt?

Vierailija
11.10.2020 |

Ja kuinka nopeasti siitä hetkestä alkoi tulla lisää? Mua ahdistaa aivan hirveästi, oon 26v (okei parin kk:n päästä jo 27v) ja ekat rypyt ilmestyneet silmäkulmiin. Ne ovat vain voimistuneet viime kuukausien aikana ja mua pelottaa, että kohta näytän ihan vanhalta.

Heti kun nauran ja silmät siristyy, muistan rypyt ja hymy hyytyy. :(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-vuotias, kun nauramisesta tuli silmäryppyjä.

Vierailija
22/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskelle otsaa on tullut sellanen ihmeruttu kun olen kai silmäkulmia pitänyt liikaa tietyssä asennossa. Rentouttakaa säännöllosesti naamanne niin ei tule sellaisia ruttuja väärästä käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v eli nyt tänä vuonna huomasin. Otsarypyt. Olen toivonut naururyppyjä... Epäilen että runsaalla ruutuajalla on ollut vaikutusta. Vielä voisi korjata asian.

Vierailija
24/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 eikä vielä näy! Oon vähän odotellut koska alkaa tulemaan. Osalla on tämän ikäisenä jo esim. Todella ryppyiset silmänympärykset. Nooo eiköhän ne sieltä ajan myötä meille kaikille tule, elintavoista huolimatta.. :)

Vierailija
25/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee paljon ihmisten välillä, joillekin harvoille tulee jo 20-vuotiaana, toiset näyttää vielä nelikymppisenä parikymppiseltä. Mutta ei niitä ryppyjä muut tuijota. Pyri jokseenkin terveellisiin elintapoihin ja käytä aurinkovoidetta.

Vierailija
26/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varsinaisia ryppy-ryppyjä vielä, mutta uuteen asuntoon muuttaessa huomasin, että otsassa on jonkinlaiset juonteet. En usko, että niistä ihan sibelius-uurteita kehittyy koska kummallakaan vanhemmallani ei sellaisia ole. En myöskään tiedä kuinka kauan ne tuossa otsalla ovat olleet koska tosiaan ei näy valokuvissa tai muuten kuin tuolla vessassa, peilikaapissa on vielä sellainen vanha putkivalo, joka paistaa niin että erottuu aika selvästi - siis ne juonteet. Mutta tuntuu, että ilmeillessä ne juonteet sitten rypistyy tosi paljon vahvemmin kuin koskaan nuorempana. Ehkä siksi kun huomasin ne... En kyllä pelkää, että alkaisin näyttää kamalasti vanhemmalta kuin olen, elän terveellisesti, olen kyllä polttanut naamani auringossa :( Lähinnä aloin miettiä, että tästä tulee nyt aivan uudenlainen ulkonäkökriisi. Olen tottunut olemaan aika kaunis ja voin nyt jo kuvitella kuinka kriiseilen vielä otsalleni, kulmien väliin tulevien pystyryppyjen kanssa. Monilla on nimittäin todella symmetriset rypyt. Minulla tulee olemaan vain yksi vahvempi pystyryppy vinosti kulmien välissä ja epäsymmetrisey poikkirypyt. Niistä mun juonteista, joista sanoin, on nimittäin toinen puoli matalammalla kuin toinen. Vaikka muuten kasvoni ovat symmetriset siten, ettei puolten eroja mitenkään huomaa vaikka kaikillahan tietysti on eroja. Mutta miksi toisille tulee rypytkin symmetrisesti ja miksi ja miten minulla ne voi tulla ihan vinoon?!

N26

Vierailija
27/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisikohan ollut jo ennen syntymää tuonne takapuoleen kurenauhan kohdille ;-)

Vierailija
28/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-v nainen ja ryppyjä ei ole... naururyppyjä kyllä tulee mutta muuten ei ole. Jos olen tavallista stressaantuneempi niin rypyt otsassa voimistuvat. Hieronta auttaa pehmentämään ihoa, samoin kosteuttavat tuotteet.

Vierailija
29/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisia ryppyjä vieläkään, olen 55-v. Niinkuin täällä yksi jo kirjoitti, iho vaan veltostuu ja roikkuu. Posket roikkuvat ja silmäluomet roikkuvat. Otsassa, silmäkulmissa tms. ei kuitenkaan ole ryppyjä ja erityisesti poskien iho on yhtä sileä kuin se on aina ollut. Otsassa on laajentuneita ihohuokosia. Olen normaalipainoinen ja ihotyyppini on rasvainen sekaiho. En tupakoi ja yritän syödä hyvin, hedelmiä ja vihanneksia joka päivä. Ihonhoitoon käytän apteekin perusvoiteita ja markettituotteita, kuten LV ja Erisan, sekä luomukosmetiikkaa.

Vierailija
30/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään selkeää ryppyä. Huomaan, että iho ei ole enää niin täyteläinen. Nuorekas. Mutta ei se ole kuitenkaan ryppyinen, edes silmäkulmista. Väri ei myöskään ole niin kirkas enää. T:40v

Vierailija
31/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ruutu vanhentaa? :o siis oikeastiko tietokoneella ja kännyllä olo vanhentaa? Voiko tätä estää jotenkin? Esim säätämällä kirkkautta?

Kyllä. Sininen valo kuivattaa ja vanhentaa ihoa. Silmälaseille on pinnotteita ainakin sitä vastaan. Muusta en tiedä.

Vierailija
32/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos akalla on ryppyjä, akka joutaa hautaan

Korkki kiinni ja nukkuun.

Vierailija
33/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä, että minulla olisi rahaa ostaa laadukasta (=kallista) kosmetiikkaa, mutta selvästi teen nyt jotain oikein, koska tulokset ovat hyviä. Kävin kosmetologilla muutama vuosi sitten ja hänkin sanoi, että mitä ikinä teetkin, jatka sitä.

Vierailija
34/34 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkanut tulla silmän alueelle ryppyjä vasta nyt 43-vuotiaana. Edelleen ovat aika hentoja tosin. En hoida silmänympärysihoa mitenkään enkä oikeestaan muutakaan ihoa. Meikit putsaan ja joskus laitan perusvoidetta. Otsan rypyt alkoi selkeentymään 35+ iässä, nyt alkaa olla vähän häiritsevän näkyvät. Suun vieressä olevat juosteet syventyneet.

Nämä on kyllä tosi yksilöllisiä asioita ja perintötekijät vaikuttaa PALJON! Mulla myös sukulaiset hyvin nuorekkaan näköisiä.