Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä teille ilmestyi ekat rypyt?

Vierailija
11.10.2020 |

Ja kuinka nopeasti siitä hetkestä alkoi tulla lisää? Mua ahdistaa aivan hirveästi, oon 26v (okei parin kk:n päästä jo 27v) ja ekat rypyt ilmestyneet silmäkulmiin. Ne ovat vain voimistuneet viime kuukausien aikana ja mua pelottaa, että kohta näytän ihan vanhalta.

Heti kun nauran ja silmät siristyy, muistan rypyt ja hymy hyytyy. :(

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDD

Vastaus kysymykseen: vauvana.

Vierailija
2/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja ei mulla mitään ryppyjä ole. Naama kuitenkin on valunut. Suupielet on alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 32-vuotiaana.

N35

Vierailija
4/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v ja ei mulla mitään ryppyjä ole. Naama kuitenkin on valunut. Suupielet on alaspäin.

Ai ei mitään uria/viivoja silmien ympärysalueella?

Vierailija
5/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa rypyissä. 

Kyllä ne tuossa iässä tuli, ensin silmäkulmiin, sitten otsaan jne. 

Vierailija
6/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö kun sun naaman pitääkin liikkua... Ne ei ole ryppyjä vaan sinun iho joustaa kun teet ilmeitä. Ne rypyt roikkuu sitten aikoinaan ihan ilmehtimättäkin. Ja 35-36v tuli ensimmäiset rypyt kaulaan.

Vierailija
7/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 70 vuotiaana.

N84

Vierailija
8/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiätkö kun sun naaman pitääkin liikkua... Ne ei ole ryppyjä vaan sinun iho joustaa kun teet ilmeitä. Ne rypyt roikkuu sitten aikoinaan ihan ilmehtimättäkin. Ja 35-36v tuli ensimmäiset rypyt kaulaan.

Ne urat silmäkulmissa näkyvät kyllä ihan liikkumattakin :/ lotraan öljyllä iltaisin, mutta ovat vaan vahvistuneet.

Ap

Vierailija
9/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaikka hymyilen. Ystävilläni on. Minua sanotaankin samannäköiseksi kuin 20 vuotta sitten.

Vierailija
10/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v

Vierailija
11/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaikka hymyilen. Ystävilläni on. Minua sanotaankin samannäköiseksi kuin 20 vuotta sitten.

Miten hoidat ihoasi?

Vierailija
12/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne urat silmäkulmissa näkyvät kyllä ihan liikkumattakin :/ lotraan öljyllä iltaisin, mutta ovat vaan vahvistuneet.

Ap

Öljyä? Et ole auto. Hyaluronihappoa. Ihosi on kuiva silmien ympäriltä. Ihan tavallista somekansalle. Näytön tuijottaminen vanhentaa ihoa ja silmänympärysiho on ohuin.

Vierailija
13/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille tule pahoja ryppyjä koskaan, ei edes iäkkäänä.

Riippuu paljon geeneistä.

Kuiva iho rypistyy nopeammin, samoin laihat ihmiset rypistyvät nopeammin ja pahemmin kuin ylipainoiset.  Katselkaapa vain läheisiänne, ystäviänne ja tuttujanne.

Myös elämäntavat vaikuttavat ryppyihin, alkoholin käyttö, tupakointi, sun muut sellaiset jutut.

Lisäksi vakavat sairaudet näkyvät helposti kasvoista, iho veltostuu, ihminen laihtuu ja alkaa näyttää kurjemmalta.

Itselleni tuli näkyvät rypyt silmäkulmiin ja poskille jo 35-vuotiaana, koska sairastelin silloin paljon.

Rypyt ovat hyvin yksilöllinen asia.

Vierailija
14/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsaryppyjä minulla on ollut varmaan alakouluikäisestä. Toisaalta vielä nyt viisikymppisenäkään minulla ei ole silmäkulmaryppyjä. Rypyt eivät ole koskaan vaivanneet erityisesti mieltäni.

Vierailija
15/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Öljyä? Et ole auto. Hyaluronihappoa. Ihosi on kuiva silmien ympäriltä. Ihan tavallista somekansalle. Näytön tuijottaminen vanhentaa ihoa ja silmänympärysiho on ohuin.

Käytin ensin jotain Estee Lauderin silmänympärysvoidetta ja noi rypyt vain syveni. Sitten siirryin jojobaöljyyn. Kiitos kokeilen tuota hyaluronihappoa.

Ap

Vierailija
16/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 27 kun huomasin vaakajuonteen otsassa. Pääsin siitä eroon pariksi vuodeksi hoitamalla ihoa öljyllä, kuorinnoilla ja lopettamalla ilmehtimisen, mutta sitten se ilmestyi takaisin parin kaverin kera. Silmien alle ilmestyi naururypyt ehkä 35-vuotiaana. Siis aina kun virnistää tulee kamalat makkarat. En aio silti lopettaa. 

Vierailija
17/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ruutu vanhentaa? :o siis oikeastiko tietokoneella ja kännyllä olo vanhentaa? Voiko tätä estää jotenkin? Esim säätämällä kirkkautta?

Vierailija
18/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä miksi repesin tuolle autokommentille :D

Vierailija
19/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota käyttöön myös aurinkovoide (suojakerroin väh. 50), retinoli ja C-vitamiini hyaluronihapon lisäksi. Ja hyaluroni sitoo kosteutta ihoon, joten levitä se kostealle iholle.

Kyllä niitä juonteita alkaa pikkuhiljaa tulla tuossa iässä. Johtuvat kuivuudesta ja/tai ilmeilystä. Mutta muista, että pelkät rypyt eivät juurikaan vaikuta ihmisen viehättävyyteen tai edes siihen, miten vanhalta näyttää. Volyymin menettäminen ja naaman roikkuminen on paljon pahempi asia ulkonäöllisesti... Nyt olisi hyvä viimeistään opetella terveet elämäntavat ja kunnon ihonhoitorutiini.

Vierailija
20/34 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miust rypyis ei oo mitää pahaa. Naisil o vaa liikaa ulkonäköpaineita asetettu :( se o surullist miust

M25