Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka vihaatte Cheekkiä, mitä ehdotatte tilalle?

Vierailija
05.01.2014 |

Näillä palstoilla mussutetaan aina siitä miten Cheek on kamalaa musiikkia. Mitä muuta sitten pitäisi kuunnella? Nimeä vain yksi artisti/bändi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:59"]

Niihin keskusteluihin, joissa haukutaan Cheekiä tulee kyllä satoja vastauksia, mutta kukaan ei uskalla kertoa omaa lempimusiikkiaan...?

[/quote]Sokeako olet vai eikö sulla vain näy viestit? Johan tässä on lueteltu sekä henkkoht lempimusaa että ylipäätään parempia artisteja samasta genrestä. Ja kuten joku tai itse asiassa useampikin jo totesi: melkein mikä tahansa voittaa Cheekin.

Vierailija
22/41 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa vaikken suostu pakottamatta kuuntelemaan. Maailmassa on niin paljon hyvää musiikkia, että on ihan turhaa ajanhukkaa kuunneella keskinkertaista tai varsinkaan huonoa musiikkia. 

Suosittelen kuuntelemaan musiikkia genreistä huolimatta, laajalla skaalalla klassisesta nykypoppiin, kielestä välittämättä. Omia suosikkeja löytyy todella laajalti norjalaisesta tin pan alleystä ranskalaiseen poppiin/räppiin ja suomalaisesta raskaasta hevistä ihanaiseen Chopiniin. Kenenkään ei tarvitse pitää siitä musiikista mistä itse pidän, mutta tosiaan kannustan sen oman maun kehittämistä ja ennakkoluulojen haastamista. Koska maailmassa on muutakin kuin mäkkäri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleface.

Vierailija
24/41 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Arhinmäkeä

Vierailija
25/41 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:40"]

Pitäisi kuunnella Bad Religionia, tai Rancidia, tai Green Daytä, tai NOFXia, tai RAmonesia, tai Sex Pistolsia tai tai tai... löytyihän nitä =D

Voe hitto sitä kärsimyksen määrää kun oli pakko kuunnella äidin autossa takapenkillä "Timantit on ikuisiOOOOOOOOOOOO" radiosta... Jopa Celine Dionin korvia särkevä hoilaaminen on mannaa hermoille Cheekiin verrattuna =D

[/quote]

Sympatiaa 19! Ja kiitos hauskasta viestistä. :D

Kyllä mun mielestä nää melismahirviöt ja äänitykit kuten Whitney Houston-vainaa ja Mariah Carey, Jennifer Hudson on ihan kammotuksen huippuja ja kaikkein kammottavin on Cèline Dion. Hänen laulunsa on kidutusmuoto - tunnustaisin heti kaiken jos mut pakotettaisiin kuuntelemaan tauotta My Heart Will Go On. 

Mutta en vihaa Cheekiä enkä mitään muutakaan musiikkia, viha on liian arvokas tunne jotta sitä haaskaisi moiseen. Mun radiossa on off-nappula.

Vihaan esim. niitä jotka vaativat tyttöjen ympärileikkausta (kts. tp Hesari) tai värväävät lapsia sotilaiksi. 

10

Vierailija
26/41 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:43"]

Vaihda kanavaa vaikka iskelmälle

[/quote]

Olin syksyllä tuuraamassa toisella työpaikalla, jossa soi Iskelmäradio. Kukas se siellä lurittelikaan tunnin-parin välein ja jokaikinen päivä....

Vierailija
27/41 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:37"]

Ei mulla ole mitään Cheekin musiikkia vastaan, jopa pidän joistain biiseistä. Minä en pidä siitä ideologiasta mitä Cheek edustaa. En tykkää yleinsäkään ihmisistä jotka leuhkii rahalla, autoilla ja ylinopeutta ajamisellaan. Ei ole minun tykkäämiseni arvoinen ihminen. Luulin aluksi, että nuo jutut on vaan biisejä mutta kuultuani muutaman haastattelun herralta tajusin, että sehän ihan oikeasti on noin ääliö. Siinä meni sitten maku musiikkiinkin. 

[/quote]

Minusta Cheek oli ihan kiinnostava vielä Vain elämää -kaudella (vähän outo ja työtävieroksuva ja makuupusseja pelkäävä yms. yms.) mutta suht mukavan oloinen tyyppi. Mutta sitten tuli nää Timantit on ikuisioooo... -kammobiisit ja ylisuuret loppuunmyydyt stadionkeikat ja kaamee hypetys, niin alko ällöttää koko tyyppi. 

Jos tykkäät nimenomaan tuosta musiikkigenrestä, niin sinuna valkkaisin mieluummin Elastisen tai sitten vaikka Palefacen. Heillä ei ole ollenkaan niin pahasti noussut neste päähän kuin Cheekillä. 

Vierailija
28/41 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matisyahu

Vierailija
29/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Cheekin räpäytyksistä erityisesti, mutta poikani pitää, joten en vihaa Cheekiä. Kieltämättä se Jippikaijei-video on aivan kauhea, tosin sekin on vissiin jonkin vuoden vanha, arvostukseni nousi lastensairaalan avustamisesta ja onhan se peruspositiivisen ja itsetunnon omaavan tyyppinen sälli. Ego ei mahdu oven väliin juu, mutta tuntuu enemmän ironialta nämä Bondiin verrastukset.:) Parempi esikuva kuitenkin, kuin jos poikani tykkäisi esim. Petri Nygårdista tuossa suht nuoressa iässä.

Omat mieltymykseni ovat eri tyyppisiä, eri metallin ja industrialin kirjoista klassiseen, iskelmää en jaksa tosin, mieluummin vaikka räppiä ja trancea.:/

Vierailija
30/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Puccinia.

Vierailija
31/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippu

Vierailija
33/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava supertähti: Lips.

Vierailija
34/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amad Jamal

Black Sabbath

Church of Misery

Donna Summer

Emperor

Far East Family Band

Graveyard

Hiromi Uehara

Isis

John Coltrane

King Crimson

Laibach

Magyar Posse

Noitalinna Huraa

Oranssi Pazuzu

Poni Hoax

Quest for Blood

Rodrigo y Gabriela

Shining (NOR)

Thelonious Monk

Ulver

Van Der Graaf Generator

Wigwam

Xploding Plastics

Yes

Zero 7

Ääniharha

Öresund Space Collective

Ainoa, mitä piti edes vähän miettiä oli Ä.

Vierailija
35/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä cheekistä mutta en mä mitenkään ahdistu jos muut siitä pitää. Monenlaisesta muusta turhasta sitten ahdistunkin, esim. nirsoamisesta ja siitä jos joku ei yhtään osaa sisustaa eikä tajua sommittelusta mitään tai jos joku on oikein kaavoihin kangistunut ja kaikki pienikin muutos, vaikka uusi ruokalaji on "hui en mää jos en tykkääkkää".

Tämä on nyt virallinen ärsytys-ketju.

Vierailija
36/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa, ei bigmäkkiä voi korvata lohenmätirullilla! Kaikelle on oma paikkansa ja kysyntänsä. No, ehkä korvaisin Cheekin jollain luovalla ja verbaalisesti lahjakkaalla räppärillä joka osaisi sanoa sen "bileet-naiset-oujea" jutun jotenkin hauskasti tai uudella tavalla. Toisaalta Cheek on löysin rantein mutta bisnestietoisesti luotu kuriositeetti, pastissiversio jenkkiräppäreistä aikana jolloin käännöscoverit eivät enää ole muodissa vaan koko artisti kopioidaan ja muokataan kotimaista kysyntää tyydyttämään. Kuka kuuntelee tänä päivänä niitä noloinpia käännöscovereita? Ei varmaan kukaan, mutta aikanaan ne olivat käypää tavaraa.

Vierailija
37/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakoivaa eutanasiaa

Vierailija
38/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on vaan ihan paras,hyvii biisejä on niin monia ,ja mikä ihana hymy aaw..

paras!

Vierailija
39/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa kuunnella Cheekin sijaan musiikkia, siis oikeaa musiikkia, jossa on kunnon melodioita, hyviä laulajia, oikeita instrumentteja monipuolisesti ja taitavasti soitettuna. Muitakin tunnetiloja kuin uhoa ja rehentelyä. Antakaa sen musiikin mennä korvista sieluun ja saada iho kananlihalle tai kyyneleet silmiin. Saatatte yllättyä.

Vierailija
40/41 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:43"]

Mä epäilen, että Cheekiä inhoavat kaikki sellaiset jotka tietävät musiikista jotain. Sellaiset joilla on harjaantunut korva ja jotka vaativat musiikilta edes jotain yllättävää. Jos pitää sanoa vain yksi mitä kuuntelee mieluummin kuin Cheekiä (kuuntelen kyllä mitä tahansa mieluummin), mainitsen vaikka samaan suomigenreen kuuluvan (tai no ei... mut joo) G.G. Caravanin.

[/quote]

Itse taas en tajua tätä, kyllähän nyt harjaantunut korva parempaa kuulee cheekiltä kuin vaikka robinilta, mutta häntä ei arvostella tällaisilla palstoilla vaikkka "musiikkihan" on niin itkettävän huonoa. ja tuskin hänelläkään mitän muita tavoitteita on kuin raha ja julkisuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan