Te, jotka vihaatte Cheekkiä, mitä ehdotatte tilalle?
Näillä palstoilla mussutetaan aina siitä miten Cheek on kamalaa musiikkia. Mitä muuta sitten pitäisi kuunnella? Nimeä vain yksi artisti/bändi.
Kommentit (41)
Niin mihin tilalle? Eikö Cheek fanit ole muuta ikinä kuunnelleet tai kuuntele muuta musiikkia? Ei kai yks lauluhemmon häviäminen mitään tyhjiötä jätä kenenkään elämään..
Kuuntele vaikka Chisua tai Suvia tai tai tai.. sit sitä Cheekkiä, mulle on ihan sama. Jos minä pidänkin sitä kamalana musiikkina ja sanonkin sen, niin eihän se sinua estä kuuntelemasta sitä?
Kai nyt jokainen kuuntelee sitä mikä itselle kolahtaa. Joku ei tykkää Cheekistä, toinen tykkää. Taidat aika tosissasi kuunnella jos joku ventovieras voi tulla ehdottelemaan mistä sinun pitäisi tykätä mieluummin.
Miksi edes välität siitä onko Cheek tai mikään muukaan paskaa jokun muun mielestä?
Saanko kysyä: mikä siinä Cheekissä viehättää? Olen yrittänyt kuunnella avoimin mielin, mutta en vain kykene käsittämään. Ja mä kuuntelen musaa ihan kaikista genreistä popista ja räpäytyksestä countryn kautta raskaaseen heviin ja sieltä fuusiojazzin kautta klassiseen.
Vanhaa kunnon kasarirokkia! Sekä uusia samantyylisen musiikin edustajia, esimerkkinä mainittakoon kotimainen Santa Cruz.
Eiköhän tuo taiteilijanimi taivuteta ihan kuin englannin kielen sana cheek, eli yksi K riittää?
En vihaa Cheekiä, hän on mulle aikalailla EVVK. Maailma on jo täynnä musiikkia, ei Cheekin tilalle tarvita mitään, mitä ei jo ole olemassa. Pidän kovasti Motownista; voit ap etsiä Youtubesta vaikka nimillä The Temptations, Sam Cooke ja Marvin Gaye. Pidän myös Princestä ja funkista ylipäänsä.
Paras kotimainen levy viime vuonna oli mun mielestä Ricky Tick Big Bandin ja Julkisen sanan (= Paleface, Tommy Lindgren, Redrama) Burnaa. Sitäkin voi maistella Youtubessa.
Tarkoitin sitä, että jos Cheek on joidenkin mielestä paskaa, niin mikä ei ole?
Tilalle? Kuka vaan muu räppäri. Vaikka pikku g, sekin osaa paremmin tehdä riimejä.
Suomiräppiä joka ei ole paskaa: Heikki Kuula.
Cheek ei ole suomiräppiä, enemmänkin jotain poppihoppia. Mutta jos suomiräp-artisteja kaipaa, niin esim. Pyhimys, Ruger Hauer, Asa, Dj Polarsoul, Kemmuru, Stepa
Ei mulla ole mitään Cheekin musiikkia vastaan, jopa pidän joistain biiseistä. Minä en pidä siitä ideologiasta mitä Cheek edustaa. En tykkää yleinsäkään ihmisistä jotka leuhkii rahalla, autoilla ja ylinopeutta ajamisellaan. Ei ole minun tykkäämiseni arvoinen ihminen. Luulin aluksi, että nuo jutut on vaan biisejä mutta kuultuani muutaman haastattelun herralta tajusin, että sehän ihan oikeasti on noin ääliö. Siinä meni sitten maku musiikkiinkin.
Pitäisi kuunnella Bad Religionia, tai Rancidia, tai Green Daytä, tai NOFXia, tai RAmonesia, tai Sex Pistolsia tai tai tai... löytyihän nitä =D
Voe hitto sitä kärsimyksen määrää kun oli pakko kuunnella äidin autossa takapenkillä "Timantit on ikuisiOOOOOOOOOOOO" radiosta... Jopa Celine Dionin korvia särkevä hoilaaminen on mannaa hermoille Cheekiin verrattuna =D
Mä epäilen, että Cheekiä inhoavat kaikki sellaiset jotka tietävät musiikista jotain. Sellaiset joilla on harjaantunut korva ja jotka vaativat musiikilta edes jotain yllättävää. Jos pitää sanoa vain yksi mitä kuuntelee mieluummin kuin Cheekiä (kuuntelen kyllä mitä tahansa mieluummin), mainitsen vaikka samaan suomigenreen kuuluvan (tai no ei... mut joo) G.G. Caravanin.
Niihin keskusteluihin, joissa haukutaan Cheekiä tulee kyllä satoja vastauksia, mutta kukaan ei uskalla kertoa omaa lempimusiikkiaan...?
Ööh musiikkia?