Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat naiset: kohtelevatko miehet teitä hyvin?

Vierailija
05.01.2014 |

Vai toivoisitteko parempaa kohtelua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kohtele mitenkään. Ilmaa.

Vierailija
2/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 20:31"]

Eivät kohtele mitenkään. Ilmaa.

[/quote]

Älä välitä, neljä viidestä miehestä saa samanlaista kohtelua naisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin kohtelee oma mies aina vain. Yhdessä 22 v, naimisissa 18, painoa mulla yhdessäolon aikana 58-86 kg (nyt toi suurin paino, vaikka raskausaikanakaan ei ollut noin paljoa).

Vai tarkoitatko miehiä ylipäänsä? Ei oo painolla ollut muutenkaan vaikutusta. En taida itse tajuta olevani läski, jota pitäs jotenkin häpeillä. ;-)

Vierailija
4/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kohteluun vaikuta se, millaisesta perheestä mies on kotoisin.

Sivistyneessä perheessä kasvanut mies kohtelee kaikkia ihmisiä ystävällisesti. Mikäli koti on keskimääräistä aaveepalstatasoa, niin huono kohtelu on varmasti taattu.

Vierailija
5/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukapa koskaan huonosti kohdellut, ei hoikkana eikä nyt pullukkana.

Vierailija
6/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että naisen ulkonäkö ylipäätään vaikuttaa aika paljon siihen, miten miehet häntä kohtelevat. Jos nainen viehättää miehiä, ovia availlaan ja apua tarjotaan oma-aloitteisesti. Jos taas nainen ei ole miesten mielestä viehättävä, ovet eivät avaudu, ja apua tarjotaan vain pyydettäessä ja silloinkin nihkeästi jne.

Vierailija
7/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm... No, olen aikalailla ilmaa. Hoikkien naisten kanssa jutellaan ja naureskellaan, "heitetään läppää". Mä saan/joudun olemaan täysin yksin. En tiiä johtuuko mahamakkaroista vai naamasta. Ihan sama mulle. Kunhan ei kukaan hauku tms. Olen siis ammattikorkeakoulussa.

Vierailija
8/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee aivan samalla tavalla, kuin hoikkana ollessani. Luonteeni ja tapani ovat varmaan ne luonteenpiirteet joihin hän on rakastunut. Kolmekymmentä ja risat oltu naimisissakin ja eikun ostelee timantteja, ruusuja, suklaata, silkkisiä alusvaatteita yöpukuja. Ulkomaanmatkoja emme ole tehneet, vaan lasten aikuistuttua ja lentäessä pesästä, käymme lomalla kylpylöissä, jolloin syömme, juomme ja tanssimme kuin vasta rakastuneet. Olen kova leipomaan, laulamaan, pidän kodista ja läheisitäni hyv'n huolen. Olen monesti aloittanut laiduttamisen, itseni vuoksi...mutta ei onnistu hyvin. Kuitenkin pidän ulkoilemisesta, siinä määrin, että ei tuo paino pääse lihojani liikaa roikottamaan.

Vierailija
9/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut hyvää kohtelua olin sitten hoikka, pulluka hirveä läski. Siis kun mietitään peruskäytöstapoja. Hirveää läskiä ei yritetä pokata, mutta duunit, kaupassakäynnit jne sujuu hyvässä kohtelussa. Jopa flirttiä! ;)

Oma mies on aina sama mussukka ja pitää mua kuin kukkaa kämmenellä 20 vuotta.

Minen usko, että miesten kohtelussa on kyse pelkästään ulkonäöstä. Vaan kyse on enemmänkin miten nainen itsestään antaa, hyvästä itseluottamuksesta, osaamisesta ja käytöksestä. :)

Vierailija
10/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kohteli huonosti ja joutui sen tähden kiertopalkinnoksi, nyxä arvostaa ja ihailee suunnattomasti henkistä ja ruumiillista minääni.

BMI 37.

Vierailija
11/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kohtelee hyvin. Ja suurin osa muistakin miehistä. Vaikka välillä kyllä joutuu tilanteisiin, että tuntuu kuin miehet (ja myös naiset) kuvittelisivat, ettei lihava voi olla älykäs tai ettei lihavalla voi olla tunteita, ettei lihava oikeastaan ole edes ihminen.

Vierailija
12/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:16"]

Itse olen huomannut, että naisen ulkonäkö ylipäätään vaikuttaa aika paljon siihen, miten miehet häntä kohtelevat. Jos nainen viehättää miehiä, ovia availlaan ja apua tarjotaan oma-aloitteisesti. Jos taas nainen ei ole miesten mielestä viehättävä, ovet eivät avaudu, ja apua tarjotaan vain pyydettäessä ja silloinkin nihkeästi jne.

[/quote]

Ei välttämättä. "Liian kaunis" nainen saattaa saada miehille niin pupun pöksyyn ettei uskalleta edes hymyillä.

Vierailija
13/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että itse arvostaa itseään, silloin saa arvostusta myös muilta! Jos joltain ei sitä arvostusta ja asiallista käytöstä heru, voi häntä kohdella kuin ilmaa. Äkkiäpä huomaa itse mokanneensa. Seksikkäintä on itseään arvostava ja hyvän itsetunnon omaava nainen. Näytti sitten miltä näytti!

Vierailija
14/14 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka ovat muutenkin keskimääräistä kohteliaampia tai huomioivampia, kohtelevat päällisin puolin yhtä kohteliaasti kuin muitakin. Ne taas, jotka eivät tuollaisia asioita yhtä paljon mieti, kohtelevat kuin ilmaa. Ja nimenomaan läpänheitto tuntuu olevan sellainen, johon nuo kohteliaatkaan eivät tunnu haluavan mukaan.

Huutelua tai suoraa kommentointia harvoin tulee, silloin kun kävin kavereiden kanssa baarissa, saattoi humalaisilta tullakin, mutta sen sitten lopetin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan