Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku pystyy harrastamaan seksiä joka päivä?

Vierailija
05.01.2014 |

Lähes jokaisessa seksiä koskevassa keskustelussa AV:llä joku kertoo harrastavansa seksiä joka päivä. Minua ihmetyttää, että miten joku nainen voi pystyä siihen tai haluta sitä? Olenko minä ainoa luonnonoikku, jolle tulee epämiellyttäviä jälkiseuraamuksia seksistä? Esim. emättimen suuta kirveltää haavaumien takia (liukkari on jo käytössä) parikin päivää seksin jälkeen, ja joskus mahaan sattuu, niinkuin joku olisi lyönyt nyrkillä sisältäpäin. Saattaa myös tulla samankaltaisia tuntemuksia kuin virtsatietulehduksessa, mutta ne menevät (ilman antibiootteja) ohi yleensä muutamissa tunneissa, ja johtuvat ilmeisesti emättimen ärtyneisyydestä.

Pystyn hyväksymään sen, että oireeni saattavat johtua emättimen kuivuudesta tai siitä, että minulla on poikkeuksellisen pienet paikat. Mutta minun on vaikea uskoa, että onko tosiaan olemassa naisia, joille ei tule MITÄÄN ikäviä tuntemuksia seksistä?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen teitä! Ettei seksiä, no ei me voida olla  kyllä päivääkään ilman. Ihanaahan seksi on  ja siis orgasmeja vaan kiitos niin paljon kuin vaan jaksaa. Kuka niistä nyt kieltätyisi?

Mikä nykyismisä vaivaa? seksiä pliis , sanon minä , ja niin sanoo mieskin. (onneksi!)

Vierailija
82/86 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka eli vapaaherran elämää kirjoitti:

Miten joku voi harrastaa seksiä edes kerran elämässään?

Seksi on kirjaimellisesti p@sk@@ ja ku$ta!

Anteeksi mutta olet tehnyt sen väärin. Se on touhutippoja, kosteaa koloa, spermaa, orgasmeja ja nautinnon oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan valot pois päältä, tungen munakoison emännän pilluun. Ähisen samalla ja lopuksi pruuttaan Jizzle Juice tekospermaa pillulle. Ei ole vielä huomannut mitään.

Vierailija
84/86 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne joka päivä panemiset paikkaansa pidä.

Terveisin 1000 kaadon Ukko tai ainakin 500 kaadon.

Vierailija
85/86 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne joka päivä panemiset paikkaansa pidä.

Terveisin 1000 kaadon Ukko tai ainakin 500 kaadon.

Hirviäkös olet kaadellut?

Ja kyllä vaan voi jokapäivä harrastaa seksiä, ihan kuule 40 vuodenkin yhdessäolon jälkeen! Miksei voisi, kun ollaan ihan terveitä, ja molemmilla hyvät halut ja rakkauttakin riittää. Ei seksi ole mikään "nuorten" juttu ainoastaan.

Vierailija
86/86 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap n miehellä on liian iso!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi