Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku pystyy harrastamaan seksiä joka päivä?

Vierailija
05.01.2014 |

Lähes jokaisessa seksiä koskevassa keskustelussa AV:llä joku kertoo harrastavansa seksiä joka päivä. Minua ihmetyttää, että miten joku nainen voi pystyä siihen tai haluta sitä? Olenko minä ainoa luonnonoikku, jolle tulee epämiellyttäviä jälkiseuraamuksia seksistä? Esim. emättimen suuta kirveltää haavaumien takia (liukkari on jo käytössä) parikin päivää seksin jälkeen, ja joskus mahaan sattuu, niinkuin joku olisi lyönyt nyrkillä sisältäpäin. Saattaa myös tulla samankaltaisia tuntemuksia kuin virtsatietulehduksessa, mutta ne menevät (ilman antibiootteja) ohi yleensä muutamissa tunneissa, ja johtuvat ilmeisesti emättimen ärtyneisyydestä.

Pystyn hyväksymään sen, että oireeni saattavat johtua emättimen kuivuudesta tai siitä, että minulla on poikkeuksellisen pienet paikat. Mutta minun on vaikea uskoa, että onko tosiaan olemassa naisia, joille ei tule MITÄÄN ikäviä tuntemuksia seksistä?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sattuu sisääntulo vähän aikaa, mutta se menee nopeasti ohi eikä jälkikäteen tule yleensä mitään oireita. Joskus ehkä silloin, jos edellisestä kerrasta on pitkä aika - silloin saattaa olla tietynlaista arkuutta/kirvelyä loppupäivän.

Vierailija
22/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Haluja ja intohimoa on ja paljon. Onneksi meillä molemmilla.  Yhdessä ollaan oltu 18v. Eilenkin tuli seksiä harrastettua 2x. Tänäänkin jo kerran ja aiotaan vielä lisää.

Hyvä parisuhde, vakaa elämä ja elämäntilanne, hyvä seksielämä. Noi kaikki kulkee käsi kädessä. Näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 19 oli jälleen kerran ap.

Yksi teoria on myös se, että minulla on poikkeuksellisen alhainen kipukyky tms. Eivät nämä tuntemukseni nimittäin mitään kovin tuskallisia ole, mutta olen kuitenkin jotenkin virittynyt huomaamaan ne ja ajattelemaan niitä koko ajan, silloin kun niitä on. Olen kuitenkin itse pitänyt näitä aina ihan normaaleina asioina, ainoa mikä häiritsee ovat nuo virtsatietulehduksen tyyppiset oireet (joita minulla oli jo lapsenakin, mutta useammin nyt kun olen seksuaalisesti aktiivinen). Siis eikö se nyt ole ihan luonnollista, että jos pitkään rakastellaan, niin alkaa se märkyyskin sieltä haihtua, ja emätin ärsyyntyy? Ja kai se penis nyt kohtua mukeloi väkisinkin, sehän on siellä vastassa emättimen perällä... 

Vierailija
24/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:57"]

Mutta nykyään asia on kääntynyt ihan päälaelleen (viimeinen piste oli suhteen ulkopuolinen rakastuminen, joka ei kuitenkaan johtanut mihinkään) ja nykyään voisin käytännössä katsoen naida joka päivä. Mies tykkää 2-4 kertaa viikossa, se riittää minulle oikein mainiosti, mutta sen lisäksi useimpina muina iltoina masturboin. 

Eli kukin tyylillään.

[/quote]

Kyllä minäkin voisin masturboida vaikka joka päivä, mutta seksiä miehen kanssa en kaipaa niin usein, koska siitä tosiaan tulee paikat araksi.

ap

Vierailija
25/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvoista se ei ole minulla ollut koskaan kiinni, nyt kun luin ap:n kommentin nro 26. 

t. Se, jolle vastasit :)

Vierailija
26/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:18"]

Limakalvoista se ei ole minulla ollut koskaan kiinni, nyt kun luin ap:n kommentin nro 26. 

t. Se, jolle vastasit :)

[/quote]

En sitä epäillytkään. Halusin vain vakuuttaa, että minulla kyse ei ole haluttomuudesta, vaan pelkästään niistä fyysisistä seurauksista, joita penis emättimessä aiheuttaa.

ap

Vierailija
27/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ja jopa useamman kerran päivässä, harjoitus on tehnyt mestarin. Olen koko aikuisikäni ollut hyvin seksuaalinen ja himokas suorastaan kiimainen.

Me ihmiset ollaan erilaisia tässäkin asiassa.

Vierailija
28/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on hyvää, niin kyllähän sitä märkyyttä tulee koko ajan lisää...

Vierailija
29/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:33"]

[/quote]

Joo, niin kauan kuin saan orgasmeja, mutta jos olen saanut jo neljä, ja olisin omasta puolestani valmis lopettamaan, mutta mies vaan jatkaa, niin kyllä mulla alkaa jo paikat kuivua.

ap

Vierailija
30/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kostea oikeastaan aina. Ongelmana ennemminkin liika kosteus. Paikat kestävät vaikka kuinka paljon seksiä. Kerta päivässä ei tunnu missään. Vasta usean päivän putki, jossa neljä-viisi yhdyntää päivässä, tekee paikat aroiksi.

T. Viisikymppinen

Vierailija
31/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:08"]

Lähes jokaisessa seksiä koskevassa keskustelussa AV:llä joku kertoo harrastavansa seksiä joka päivä. Minua ihmetyttää, että miten joku nainen voi pystyä siihen tai haluta sitä? Olenko minä ainoa luonnonoikku, jolle tulee epämiellyttäviä jälkiseuraamuksia seksistä? Esim. emättimen suuta kirveltää haavaumien takia (liukkari on jo käytössä) parikin päivää seksin jälkeen, ja joskus mahaan sattuu, niinkuin joku olisi lyönyt nyrkillä sisältäpäin. Saattaa myös tulla samankaltaisia tuntemuksia kuin virtsatietulehduksessa, mutta ne menevät (ilman antibiootteja) ohi yleensä muutamissa tunneissa, ja johtuvat ilmeisesti emättimen ärtyneisyydestä.

Pystyn hyväksymään sen, että oireeni saattavat johtua emättimen kuivuudesta tai siitä, että minulla on poikkeuksellisen pienet paikat. Mutta minun on vaikea uskoa, että onko tosiaan olemassa naisia, joille ei tule MITÄÄN ikäviä tuntemuksia seksistä?

[/quote]

Minä saan pelkästään positiivisia tuntemuksia seksistä, ei mitään ikäviä.

Ja keskimäärin noin 50 kertaa kuukaudessa rakastelemme.

Olen 50 v ja avioliitto 16 vuoden ikäinen.

Vierailija
32/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun on vaikea uskoa, että onko tosiaan olemassa naisia, joille ei tule MITÄÄN ikäviä tuntemuksia seksistä?

[/quote]

Miksi täällä on aina tällaisia aloituksia? Jos AP:lla on joku tauti, niin totta helvetissä se on kaikilla muillakin ihmisillä. Käsittämätöntä. 

Vierailija
33/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 20:19"]

Mutta minun on vaikea uskoa, että onko tosiaan olemassa naisia, joille ei tule MITÄÄN ikäviä tuntemuksia seksistä?

[/quote]

Miksi täällä on aina tällaisia aloituksia? Jos AP:lla on joku tauti, niin totta helvetissä se on kaikilla muillakin ihmisillä. Käsittämätöntä. 

[/quote]

No sori, mut mä en tajunnut et mul on " joku tauti". Oletin, et ilman muuta se nyt jossain tuntuu kaikilla, jos kunnolla saa munaa.

ap

Vierailija
34/86 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanku tänne tultais kehuskelemaan kuka kostuu eniten ja ties mitä :D "EI OLE MITÄÄN ONGELMIA, OLEN KUIN VESIPUTOUS". Ahaa, no kaikki eivät ole. Hormonaalinen ehkäisy esimerkiksi vaikuttaa, aina todellakaan ole kyse mistään TAUDISTA. 

Vierailija
35/86 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sun kannattais juoda gefiluspiimää - se poistaa hiivaritulehduksia tosi tehokkaasti. En olisi uskonut kun oma gyne sitä ehdotti mutta viimeisestä tulehduksesta on yli 5v.

Ja tosiaan naisen pitää olla tarpeeksi kiihottunut ja kostea ettei niitä haavaumia tms tule. Itse "jälkihoidan" itseäni rasvaamalla alapään rakastelun jälkeen esim vaseliinilla. Ei haittaa vaikka olen ahdas, rakastelemme pitkään ja vaikka joka päivä. Liukkaria ei ole tarvittu.

Vierailija
36/86 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti myös peniksen koosta. Omalla miehelläni on isot vehkeet ja jos vaikka tuntikin harrastetaan seksiä niin kyllä sen jälkeenpäin huomaa. Paikat ovat aremmat kuin normaalisti. Ja kun penis osuu kohdunsuulle niin se todellakin sattuu.

Vierailija
37/86 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:33"]

[/quote]

Joo, niin kauan kuin saan orgasmeja, mutta jos olen saanut jo neljä, ja olisin omasta puolestani valmis lopettamaan, mutta mies vaan jatkaa, niin kyllä mulla alkaa jo paikat kuivua.

ap

[/quote]

Noh, eihän tuo nyt sitten ihme ole, jos paikkoja kirveltää jos noin perusteellista jyystöä on.

Vierailija
38/86 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla kyllä mitään jälkituntemuksia tai -vaivoja tule, mutta  meidän perheessä aikuisilla on ylipäätään niin vähän yhteistä aikaa tai omaa aikaa, etten kyllä millään haluaisi käyttää sitä pelkästään seksiin.

Meillä on siis kolme alle kouluikäistä lasta...

Vierailija
39/86 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oireet kuulostaa ihan munasarjojen monirakkulataudin oireilta. Käy gynen juttusilla

Vierailija
40/86 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Täytynee kai tulla päivittämään, kun ihmiset ovat niin huolissaan terveydestäni.

Oon käynyt gynellä säännöllisesti koko aikuisikäni, ja koskaan ei ole mitään löytynyt. Eikä löytynyt viimeksikään. Pahoitteluni kaikille karmeita sairauksia povanneille. Minulla ei ole endometrioosia, monirakkulatautia, syöpää eikä edes kuivia limakalvoja. Hiivaa tai virtsatietulehdustakaan ei ole ilmeisesti ikinä ollut.

Sen sijaan gyne epäili, että minulla saattaisi olla yliaktiivinen rakko, jonka takia vessassakäynnin jälkeen rakon tyhjentävä lihas jää joskus kramppaamaan ja siitä tulee se polttava, virtsatietulehdusta muistuttava kipu. Vaiva on täysin itseaiheutettu liian tiuhalla vessassa ravaamisella, joten kun aloin juoda enemmän ja käymään vessassa harvemmin, tuntemuksia ei ole enää tullut.

Seksistä saan yhä joskus haavaumia emättimeen, ja joskus kun penis työntyy liian syvälle, se sattuu. Tämä on täysin normaalia, ihan lääkärinkin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä