Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko lapsesi keskimääräistä kauniimpia?

Vierailija
05.01.2014 |

En jaksa uskoa että jokaisen mielestä se oma lapsi olisi todella se kaikista kaunein lapsi, mutta onko lapsesi keskimääräistä kauniimpi? Siis sinun mielestäsi.

Minusta lapsemme ovat kauniita, mutta varsinkin joitakin valokuvia katsoessaan huomaan että he voivat välillä näyttää tosi kamaliltakin. Kaverin lapset ovat selvästi hänen mielestään kauniita, mutta minä en sitä kauneutta näe.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lakata ihailemasta lapsiani, kuinka juuri minulla on niin kauniit ja täydelliset lapset, kuitenkin tiedän tai ainakin toivon, että jokainen vanhempi tuntisi omia lapsiaan katsoessaan samoin.

Vierailija
22/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:49"]Musta nykyteinit, varsinkin tytöt ovat ärjestään kauhean kauniita. Kaikki pitkiä, pitkäraajaisia, tuuheatukkaisia ja suurisilmäisiä.

[/quote]

Miksi lyhyt tai pienikokoinen tyttö ei voisi olla kaunis? Miksi kauniiksi luokitellaan useimmiten pitkät ja uljaat tytöt?

Tyttäreni on pienikokoinen ja siro, hänellä on tuuhea porkkananpunainen kihara tukka ja suuret, siniset silmät ja valtavan pitkät ripset.

Hän ei ole samalla tavalla klassisen kaunis kuten useimmat jotka mielletään kauniiksi. Hän on persoonallinen, ainoa laatuaan. Vaikka me kaikki olemme sitä, niin tämä tyttö on sitä myös kaukaa katsottuna.

Minusta kaikkein sievimpiä lapsia ovat ne, joilla on jotakin harvinaista ja erikoista. Vaikka hänellä olisi "muodoton naama", "silmät lähellä toisiaan", "roikkuvia hiuksia" tai "omituiset korvat", niin hänellä on silloin vahvasti jotakin, mitä monilla ei.

Jokaista lasta tulisi mitata vain ja ainoastaan omana itsenään. Unohtakaamme yhteiskunnan kauneusihanteet! Jokainen meistä on kaunis - sillä jokaisella meillä on jotakin, mitä toisilla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:49"]Musta nykyteinit, varsinkin tytöt ovat ärjestään kauhean kauniita. Kaikki pitkiä, pitkäraajaisia, tuuheatukkaisia ja suurisilmäisiä.

[/quote]

Miksi lyhyt tai pienikokoinen tyttö ei voisi olla kaunis? Miksi kauniiksi luokitellaan useimmiten pitkät ja uljaat tytöt?

Tyttäreni on pienikokoinen ja siro, hänellä on tuuhea porkkananpunainen kihara tukka ja suuret, siniset silmät ja valtavan pitkät ripset.

Hän ei ole samalla tavalla klassisen kaunis kuten useimmat jotka mielletään kauniiksi. Hän on persoonallinen, ainoa laatuaan. Vaikka me kaikki olemme sitä, niin tämä tyttö on sitä myös kaukaa katsottuna.

Minusta kaikkein sievimpiä lapsia ovat ne, joilla on jotakin harvinaista ja erikoista. Vaikka hänellä olisi "muodoton naama", "silmät lähellä toisiaan", "roikkuvia hiuksia" tai "omituiset korvat", niin hänellä on silloin vahvasti jotakin, mitä monilla ei.

Jokaista lasta tulisi mitata vain ja ainoastaan omana itsenään. Unohtakaamme yhteiskunnan kauneusihanteet! Jokainen meistä on kaunis - sillä jokaisella meillä on jotakin, mitä toisilla ei ole.

Vierailija
24/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson lasteni luokkakuvia, niin pari tyttöä on kauniimpia kuin muut. Yleensä jätän oman lapsen pois tästä mietiskelystäni koska en ole objektiivinen oman lapsen suhteen.

Miksi muuten on kamalaa kirjoittaa vaikka että omalla lapsella on pyöreä pää ja silmät toisiaan lähellä?

Miksi ei voi tiedostaa tosiasioita ja silti rakastaa lastaan?

Nuo kaksi lasta jotka ovat kauniita, toisella tummat silmät ja suuret. Toinen ihan erilainen suurikokoinen lapsi ja vähän vinot itämaiset silmät, kaunis kuultava iho, pitkät kasvot ja hiukset. Mielettömän kauniita.

Vierailija
25/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni on todella kaunis. Hän on jo iso teini, ja lapsen kasvoista on tullut aikuisen kasvot, joten voin sanoa, että hän tulee olemaan aikuisenakin kaunis. Ja näin on muidenkin mielestä. Ikävä kyllä hän on saanut ulkonäöstään kehuja liikaa koko elämänsä, se voi korostaa ulkonäön merkitystä hänelle. Siksi olen sanonut hänelle, että sisäiset asiat ovat tärkeimpiä, hän olisi aivan yhtä rakas vähemmän kauniimpanakin.

Kuopus on vielä suloinen lapsi. Aika paljon esikoisen näköinen, joten uskon, että hänkin pysyy kauniina. Myös hän saa kauneuskehuja tutuilta ja vierailta.

t. rumahko äiti

Vierailija
26/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaunis ja tyttärenikin on kaunis. Pojat eivät niin komeita ole mutta menettelevät. Heillä ei ole mitään suoranaista vikaa ulkonäössä.

Kauneus vaan ei auta kovin pitkälle. Olen itse siitä saanut kärsiä. En edes lapsena tajunnut miksi minua kiusattiin niin paljon. Nuorena ei otettu mukaan iltamenoihin koska vein kuulemma kaikki miehet. En ole koskaan edes ajatellut viedä kenenkään miestä.Pahin kiusaamistilanne oli se kun ex mieheni sisko kaatoi lasiini meillä kotona tyrmäystippoja. Meni taju ja oksensin koko yön vaikka en ollut kuin maistanut viiniä. Vikittelin kuulemma hänen miestään. Onneksi pääsin koko suvusta eroon.

Vierailija
27/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sanomattakin selvää, että av-mammoilla on keskimääräistä kauniimmat lapset.

Vierailija
28/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsena tavallisen tallaajan näköinen. Aikuisena kaunis ja olen sitä edelleen 34-vuotiaana. Tyttäreni on astetta sievempi nyt lapsena, mitä minä olin, mutta näen hänestä tulevan aikuisena kaunottaren. Kaikki eivät varmaan sitä hänestä ensinäkemältä huomaa, sillä ei hän ole sellainen joka yleensä sykähdyttää suomalaisia (tummat piirteet, ruskeat silmät).

Vierailija
29/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kauniilta lapselta....Oma tyttäreni on pieni, siro valkotukkainen keijukainenn, ei tule kasvamaan ikina pitkäksi, ei rusketu, tukka ohuehko ja tuskin tuee barbia muistuttamaan. Silti olemuksessa on jotain häikäisevää, jonka muutkin huomaavat. Vanhempaa tyttöä on aina kehuttu harvinaisen kauniiksi. Kauniit piirteet ja paksut hiukset. Lyhyt tosin hänkin, mutta jo varhaisteininä näkee, että onnistunut on hyvin;)

T.ylpeä isi