Naapurin tyttö oleskelee asunnossaan aika vähäpukeisena
Ei jeesus, olen jo pitkään miettinyt että TAJUAAKOHAN se, että kaikilla sisäpihan naapureilla on suora näköyhteys heidän olohuoneeseen. :D
Kyseessä siis n. 20-vuotias nuori tyttö, hengailee kotonaan yleensä paidassa ja pikkareissa, jotenkin nolottaa sen puolesta jos se ei ole oikeasti hoksannut miten suora näkymä heidän kämpäänsä on joka paikasta.
Ei siinä mitään, hengailkoon, varmaan naapuruston miehillä kivaa.
Kommentit (37)
Mun mies on ihan hernona laittamas verhot kii ku oon aina rintsikois ja alkkareis. Ei se ny mua nuuten haittaa mut turhan mustis
Mun mies on ihan hernona laittamas verhot kii ku oon aina rintsikois ja alkkareis. Ei se ny mua nuuten haittaa mut turhan mustis
No eipä oo mitään kattelemista naisessa, joka pitää kauhtuneita ja kulahtaneita pikkareita päällä ... Panostaisitte edes lortot
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:47"]
Ei jeesus, olen jo pitkään miettinyt että TAJUAAKOHAN se, että kaikilla sisäpihan naapureilla on suora näköyhteys heidän olohuoneeseen. :D
Kyseessä siis n. 20-vuotias nuori tyttö, hengailee kotonaan yleensä paidassa ja pikkareissa, jotenkin nolottaa sen puolesta jos se ei ole oikeasti hoksannut miten suora näkymä heidän kämpäänsä on joka paikasta.
Ei siinä mitään, hengailkoon, varmaan naapuruston miehillä kivaa.
[/quote]
Missä kaupungissa?
Onko siellä myytävänä asuntoja, kiinnostais kovasti
Luulin, että pelkissä pikkareissa hengailee aloituksen perusteella, mutta ihan normaali kotiasuhan tuolla on.
Itsekin olen kalsareissa ja rintsikoissa kotona. Voin parvekkeelle pyykitkin käydä ripustamassa kotiasussa. Oma häpeänsä, jos joku minua tiirailla jaksaa.
missä kaupungissa? veikkaan että tajuaa muttei välitä, omassa kodissaan saa olla miten tykkää
Mä hengaan kans aina pikkareilla ja t-paidalla, joskus vaatteita etsiessä kokonaan alastikkin, ehkä käsillä vähän peittelen itseä. Vaikka asun 1 kerroksessa, niin haluan silti nauttia päivänvalosta, enkä olla koko ajan verhot kiinni. Lisäksi tämä on mun koti, jossa voin olla niin kuin musta on kaikkein mukavinta olla, ois aika ärsyttävää omassa kodissa koko ajan miettiä vaatetusta naapureiden mukaan.
Minä hengailen joskus jopa alasti. :D Yleensä kuitenkin on jotain päällä. Ei haittaa yhtään, vaikka joku katsoisikin. Saan olla kotonani miten haluan.
Ehkä teit aloituksen minusta, joten mikä kaupunki?
Myös minä hengailen kotona topissa ja pikkuhousuissa, mieheni kalsareissa ja t-paidassa. Ihan varmasti naapurit näkevät tänne, kun minäkin kerran näen niille. Ei kiinnosta:) Jos olen pelkissä pikkuhousuissa esim. herättyäni, peitän rinnat kädellä jos menen vaikkapa juomaan vettä ennen kuin jaksan vetää paidan päälleni. Seksihommat oon pyrkiny hoitamaan muualla kun siinä ikkunan edessä, tosin siitäkin on joskus vahingossa tullut lipsuttua.
Myös minä hengailen kotona topissa ja pikkuhousuissa, mieheni kalsareissa ja t-paidassa. Ihan varmasti naapurit näkevät tänne, kun minäkin kerran näen niille. Ei kiinnosta:) Jos olen pelkissä pikkuhousuissa esim. herättyäni, peitän rinnat kädellä jos menen vaikkapa juomaan vettä ennen kuin jaksan vetää paidan päälleni. Seksihommat oon pyrkiny hoitamaan muualla kun siinä ikkunan edessä, tosin siitäkin on joskus vahingossa tullut lipsuttua.
Miksi monet naiset häpeilevät ja peittelevät alastomuuttaan niin paljon? 33:kin "peittää rinnat kädellä", miksi ihmeessä? Tehkää palvelus tasa-arvolle ja heilukaa tissit paljaana niin paljon kuin sielu sietää. Niin ne miehetkin vetelevät ilman t-paitaa, kesällä jopa kaupungilla ja kahviloissa.
Jos jokin kaupungissa asumisessa häiritsee, niin se, että jopa omassa kodissa tuntuu olevansa aina esillä. Verhot pitää laittaa aina kiinni saadakseen yksityisyyttä ap:n kaltaisilta kyyliltä.
Olen kotioloissa aina pikkareissa ja topissa. Paitsi tietysti jos on vieraita. Kyllä omassa kotonaan saa mielestäni oleskella ihan niin vähissä vaatteissa kuin huvittaa.
No kyl mäkin hillun ja joogaan himassa ilman mitään housuja joka päivä. 3. kerros tosin mut oon naapurustossa suosittu myös vaatteet päällä.
Niin mäkin hillun kesäisin kotona pikku topissa ja pikku sortseissa, naapurin mammat on huomautellut, ettei pukeutuminen ei sovi äidille, vissiin kuitenkin johtuu siitä, ettei mulla riipu ja roiku...