Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin tyttö oleskelee asunnossaan aika vähäpukeisena

Vierailija
05.01.2014 |

Ei jeesus, olen jo pitkään miettinyt että TAJUAAKOHAN se, että kaikilla sisäpihan naapureilla on suora näköyhteys heidän olohuoneeseen. :D

Kyseessä siis n. 20-vuotias nuori tyttö, hengailee kotonaan yleensä paidassa ja pikkareissa, jotenkin nolottaa sen puolesta jos se ei ole oikeasti hoksannut miten suora näkymä heidän kämpäänsä on joka paikasta.

Ei siinä mitään, hengailkoon, varmaan naapuruston miehillä kivaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tietää, että sinne näkyy... ;)

Vierailija
2/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan sullekin, naapuri! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen ettei ole 150kiloinen riipputissinen valas.

Vierailija
4/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:54"]

Kyllä se tietää, että sinne näkyy... ;)

[/quote]Veikkaan samaa :D Haluaa vähän vilautella naapuruston isille ja naureskelee itsekseen kun sedät moikkaavat häntä innoissaan pihalla :D

Vierailija
5/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kateellinen.

Vierailija
6/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on jo siis nainen, ei mikään tyttö. :) Anna naisen olla kotonaan normaalisti. Kaikki kun eivät ole nuttura kireällä koko ajan :)

Vierailija
7/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin pyörin kotonani niissä vaatteissa kun lystään. Jos joku tuijottaa sisälle mun kämppääni, on se hänen häpeänsä.:D

Vierailija
8/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha kuulostaa ihan minulta, oleskelen usein vain topis ja alkkareis verhot auki :D jos jotai kiinnostaa siinähän katselee.

Vierailija
9/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen ihan samalla tavalla, välillä ihan toplessinakin ;D ja naureskelen sitten miten rupsahtaneet perheenäidit mulkoilee pahasti kun pihalla törmäillään ja kohteliaasti heitä tervehdin. pitäähän niillä miesraukoilla olla jotakin iloa elämässään!

Vierailija
10/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, missä asutte? Voisiko sun luo tulla katsomaan tätä naapurin naista?

Muutkin, pistäkää ilmoituksia tänne, missä tuollaisia vähäpukeisia naisia liikkuu.

Vierailija
11/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:04"]

Haha kuulostaa ihan minulta, oleskelen usein vain topis ja alkkareis verhot auki :D jos jotai kiinnostaa siinähän katselee.

[/quote]

Mistä olet?

Vierailija
12/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alaston mies ylipäätään kiinnostaisi naisia, niin pyörisin syntymäasussani päivät pitkät. Valitettavasti edes tällaisella mallimaisella miesvartalolla ei ole mitään arvoa eroottisessa mielessä, joten laitan verhot suosiolla kiinni. Ihan jo ahdistelusyytteiden välttämiseksi.

Vierailija
13/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, sillähän on kuitenkin vaattet päällä, joskin niukanlaiset. Meillä oli aikanaan naapurissa ylemmässä keski-iässä oleva pariskunta, joka oli kotona aina ilman rihmankiertämääkään. Rouva touhusi keittiössä rinnat hetkuen ja kävi välillä ovalla puistelemassa murut pöytäliinasta. Vaatteet ilmestyivät kotonakin päälle, jos tuli vieraita, totta kai.

Vierailija
14/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ollaan aina kalsarit ja t-paita päällä. Tää on meidän koti ja ollaan niin kuin halutaan. Ollaan kyllä lihavia ja vanhoja niin ei kannata kytätä meidän ikkunaa.

Vierailija
15/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiks, ja uimarannalla jengi bikineissä, hävytöntä! Turha sun on muitten puolesta nolostella. Omassa kotonaan olkoon miten on, jos häiritsee voit sulkea omat verhosi.

Vierailija
16/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:07"]

Jos alaston mies ylipäätään kiinnostaisi naisia, niin pyörisin syntymäasussani päivät pitkät. Valitettavasti edes tällaisella mallimaisella miesvartalolla ei ole mitään arvoa eroottisessa mielessä, joten laitan verhot suosiolla kiinni. Ihan jo ahdistelusyytteiden välttämiseksi.

[/quote]Voit kyllä tulla asumaan meidän naapuriin ja pyöriä syntymäasussasi niin paljon kuin haluat. Minä kyllä jaksan katsoa ja ihastella :)

Vierailija
17/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no näyttelehän ny likka ittees, kun 10 vuoden sisään oot se haukkumasi rupsahtanut perheenäiti. Vai luuletko olevasi ensimmäinen ihminen, joka ei vanhene? 

Vierailija
18/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:15"]Minä ja mies ollaan aina kalsarit ja t-paita päällä. Tää on meidän koti ja ollaan niin kuin halutaan. Ollaan kyllä lihavia ja vanhoja niin ei kannata kytätä meidän ikkunaa.

[/quote]

samoilla linjoilla ollaan mekin, sekä myös vanhoja ja pyyleviä. Usein mies ilman sitä teepaitaakin. Varokaa meidän ikkunaa, voi kuva palaa kiinni verkkokalvoille!

Vierailija
19/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:04"]

[/quote]

Ihan sama juttu. Haluan olla kuitenkin kotonani niinkuin kotona yleensä ollaan :D

Vierailija
20/37 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on jollain ongelma. Topissa ja pikkareissa viihdyn minäkin kotona, enemmän minulla on päälläni kuin kesällä uimarannalla. Eikä muuten pätkääkään kiinnosta, mitä kaltaisesi kyttääjämamma siitä ajattelee.