Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos yli 50v käyttää farkkuja ja laitattaa tekokynnet?

Vierailija
05.01.2014 |

.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule tee ihan mitä haluat ja vaikka päälläsi seisten. Ei aiheuta toimenpiteitä! (Mutta ikään katsomatta älä laita mitään mautonta koristelakkausta johon kuuluu kukkia ja strasseja.)

Vierailija
2/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunhan ei mitään revittyjä farkkuja eikä nyt mitään mammafarkkujakaan. Tekokynnet ok kunhan ei oo mauttoman pitkät. ( Nämä hirveät kyllä ihan kaiken ikäisillä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellekaan, ne sopii vain nuorille, ehkä vain alle 3kymppisille.

Vierailija
4/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse vielä mammaiässä, mutta ihmetteln tuttavaa joka näin tekee.

T: 30 v AP

Vierailija
5/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki on ok. Ei 50 mikään vanha ole :)

Vierailija
6/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on ok kunhan löydät sopivat iälle sopivat farkut etkä yritä olla liian nuorekas tai nuorten muodissa mukana. Ja kynsiin ei mitään överiä. Noin näytät mahdollisimman huvältä mutta tottakai voit pukeutua aivan miten haluat :)

Vierailija
7/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!

Vierailija
8/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siinä on sellaista sopivan rehvakasta paula koivuniemi / itsetietoinen vanha diiva -meininkiä. Tykkään. Tiedän tällaisia tapauksia. Yhdistyneenä huumoriin, itsevarmuuteen ja muihin itsetitetoisiin elementteihin toimii kuin junan vessa.

Sen sijaan jos on arka, vähän friikki, esim. entinen heavymimmi joka on riutuneen näköinen ja vähän arka, niin se ei  toimi. Vanhalla iällä tehosteet toimivat vain jos on hyvä itsetunto, vähän sellainen rich bitch -meininki

Vierailija
9/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OLE YLI 50 V HYVÄT IHMISET. KYSYIN KOKS AEN YMMÄRRÄ JOS JOKU YLI 50 V NÄIN TEKEE

AP

Vierailija
10/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on ok!!!

Vierailija
11/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viisikymppinen. Olen hoikka, pitkä ja oikeastaan mallinvartaloinen. Niin ovat sanoneet miehet ja naiset. No tuo ei ollut pääasia, mutta halusin vain kertoa, ettei vartalo väistämättä muutu paljonkaan vuosien myötä.

Minun pukeutumistyylini ei ole muuttunut vuosien myötä kovinkaan paljon. Farkut ovat lempivaatteeni. Ja kaikenlaiset mielestäni kauniit vaatteet. Kesällä on ihanaa pitää aika lyhyitä mekkoja ja hameita. Korkeat korot kengissä ovat melkein must. Hiukseni ovat paksut. Olen siinä onnekas. Kynsiin en ole koskaan oikein kiinnittänyt huomiota. Voisi kyllä, koska se olisi sensuellia. 

Tuon kerroin, koska halusin kertoa, että ihminen ei muutu elämän kuluessa. Ihmistä ei pidä laittaa mihinkään muottiin. Kaikenikäisille kaikki on mahdollista. Kaikenikäiset voivat pukeutua miten haluavat. Ihan minua surettaa ihmiset, jotka karsinoivat elämäänsä jonkin tyhjänpäiväisen kriteerin perusteella. 

Vierailija
12/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muutakaan sitä käyttäisi kuin farkkuja, jos on koko ikänsä niitä tottunut käyttämään? Tekokynsiä en sentään laita, kun mun omat kynnet on niin hyvät. t. 53-v.

Vierailija
13/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi nykyisten 50-vuotiaden pitäisi yht'äkkiä lopetta farkkujen käyttö. Hehän ovat sitä sukupolvea, joka on pukeutunut niihin koko ikänsä. Tämä on vähän sama juttu kuin jos 1920-luvulla nuoruutensa viettäneitä naisia olisi yht'äkkiä 1950-luvulla kehoitettu pukeutumaan pitkään hameeseen ja korsettiin vain, koska mummot ennen heitä niin tekivät. 

Vierailija
14/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai farkut on ok. Niitähän on vaikka mitä malleja, ei ole pakko pitää niitä matalimpia lantiomalleja tai pillejä. En kiinnitä huomiota toisten housuihin.

Ja tekokynnetkin on ok. Itse en moisista välitä, mutta ei se ikään liity sopivatko omistajalleen vai eivät. Oma yli 60v anoppini on innostunut kynsistä ja käy käsienhoitajalla joka kuukausi huollattamassa kynsiään tai laitattamassa uudet kynnet. Laitattaa myös toisinaan kukkasia, kimalletta, kynsikoruja tms. Ihan nätit ovat. Itse otin häihini geelikynnet ja ikinä en enää ota ihan sen ihnottavan tunteen takia: olivat koppurat, epämukavat, epäkäytännölliset, en osannut toimia niillä. Lopulta itse napsauttelin ne irti ja annoin oman kynnen kasvaa takaisin.

Vierailija
15/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUSTA FARKUT OVAT IHAN NUORISOVAATE. 40 V VIELÄ MENETTELEE JOS JOSKUS ON FARKUT, MUTTA KYLLÄ YLI 50 V JO PITÄISI PUKEUTUA MUIHINKIN KUIN FARKKUIHIN, OLI SITTEN MALLIVARTALOINEN TAI MIKÄ VAAN. VIELÄKÖ UNEKSITTE OLEVANNE NUORIA JOS PITÄÄ PUKEUTUA KUIN TEINITYTTÖSET?

Vierailija
16/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinityttöset ei pukeudu farkkuihin. t. 53-v.

Vierailija
17/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykset siitä, millaisia vaatteita vanhemmat ihmiset eivät voi käyttää jne. juontavat juurensa siitä, että harvemmin jo iäkkäämmät ihmiset ottavat käyttöönsä nuorison suosimia pukeutumistapoja. Sen vuoksi aina vanhat ihmiset ovat aina pukeutuneet erilaisiin vaatteisiin kuin teinit jne. Ihmisillä on tapana jämähtää oman nuoruutensa muotiin niin vaatteiden kuin hiustenkin osalta.

Mutta nykyään, 50-vuotiaat ovat käyttäneet aina farkkuja, miksi heidän pitäisi yhtäkkiä lopettaa se täytettyään vaikkapa 50? Minä en todellakaan aio, aion tehdä kaikkea sitä mitä nuorempanakin, niin kauan kuin elän ja hyvältä tuntuu.

ps. 50-vuotias ei ole vanha

Vierailija
18/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:29"]

Mun teinityttöset ei pukeudu farkkuihin. t. 53-v.

[/quote]

MUTTA AIKA MONET NÄIN TEKEE, ROUVA HYVÄ

AP

Vierailija
19/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän farkkuja. Ne ovat mukavan lämpimät. Suorat housut on liian ohuita ja hame ei mulle sovi. Tekokynsiä ei ole eikä tule. En käytä mitään nuorisomuodin mukaisia, vaan ihan ajattomia perusfarkkuja, mustia, harmaita ja tumman sinisiä. Mitään kivipestyjä en käytä. 

Vierailija
20/79 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:30"]

Käsitykset siitä, millaisia vaatteita vanhemmat ihmiset eivät voi käyttää jne. juontavat juurensa siitä, että harvemmin jo iäkkäämmät ihmiset ottavat käyttöönsä nuorison suosimia pukeutumistapoja. Sen vuoksi aina vanhat ihmiset ovat aina pukeutuneet erilaisiin vaatteisiin kuin teinit jne. Ihmisillä on tapana jämähtää oman nuoruutensa muotiin niin vaatteiden kuin hiustenkin osalta.

Mutta nykyään, 50-vuotiaat ovat käyttäneet aina farkkuja, miksi heidän pitäisi yhtäkkiä lopettaa se täytettyään vaikkapa 50? Minä en todellakaan aio, aion tehdä kaikkea sitä mitä nuorempanakin, niin kauan kuin elän ja hyvältä tuntuu.

ps. 50-vuotias ei ole vanha

[/quote]

50 V ON LIIAN VANHA PITÄMÄÄN NUORISOVAATTEITA JA KYLLÄ 50 V AIKA VANHA ALKAA OLLA MUUTENKIN.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan