TUNNUSTA: Mitä tuotteita ostit bloginäkyvyyden perusteella?
Mitä tuotteita tuli ostettua? Mitä oli pakko saada? Mikä tuote tai tuotteet tulivat jopa yöuniisi? Mihin tuotteisiin törmäsit blogeissa niin usein ettet voinut enää vastustaa kun tuntui tarpeelliselta koska "muillakin on"? Oliko ostos hyvä vai huono? Kaduitko vai et?
Kysely siis niille jotka ostivat jotain, joten "en mitään" -vastaukset eivät sitten toimi tässä yhteydessä :)
Minä aloitan ja tunnustan: Nespresso-kahvikapselikone 3 kk sitten, mutta olen ollut todella tyytyväinen koska kahvi maistuu erinomaisen hyvälle (ihan kuin olisin takaisin Italiassa paikallisissa kahviloissa!) ja kahvit säilyy niissä kapseleissa tuoreena pidempään.
Kommentit (55)
1. Life factory -juomapullon itselleni. Näin vain yhdessä blogissa. Tyytyväinen!
2. Garnierin BB-voide. En tyytyväinen, noin puolet jäi käyttämättä.
Lienee ainoat "blogiostokseni".
Ja piti sanomani AP:lle, että kiva kysymys!
-23
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 11:39"]
En mitään. En lue sellaisia blogeja juurikaan. Ja jos luen jotain blogia, en todellakaan pistä merkille, mitä tavaroita jollakin on kotonaan tai mitä vaatteita päällään.
[/quote]
Lukutaito kunniaan!!! Et edes lukenut aloitusviestiä??! Miten NOLOA!!!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 11:54"]
Urban Decayn Naked paletista olin haaveillut vaikka kuinka pitkään kun näin sen yhdessä blogissa. Muutama kk sitten ostin itsellenikin ja olen kyllä tykännyt. Tosi kauniit sävyt.
[/quote]
Minä näin tuon ulkomaan blogeissa aikoinaan, siksi innostuin, siinä alkuperäisessä Naked:ssa (ei Naked 2:ssa) on niin hyvät sävyt tällaiselle hailakka-siniharmaasilmäiselle :) Huomasin että samoihin aikoihin sitä tosiaan hehkutettiin suomalaisissa blogeissa myös.
-Tangle Teezer harjan
-Puhelinjohtoponnareita
-Mulberryn huivin
Tunnustan! Kamalin blogiostos: monissa blogeissakin nähty LV:n Vernis Alma-kiiltopintanahkaa oleva laukku 2v sitten ja joka maksoi vähän päälle 1500 euroa, maksaa nyt muutaman satasen enemmän. En tajua miksi halusin sen, jossain alitajunnassa varmaan mielessä kun menin liikkeeseen veronpalautusrahojen kanssa, nimittäin en uskalla käyttää sitä pakkasella koska en muistanut sellaista tosiasiaa että kiiltonahan pintahan alkaa helposti halkeilla pakkasella tai siihen tulla sellaista sulaneen näköistä "kuprupintaa" auringossa. Laukkuun tulee nopeasti rumia sormenjälkiä ja naarmuja, huomasin miten naarmuinen sen pohja, reunat ja kyljet olivat jo kolmannen käyttökerran jälkeen. Laukun malli kun on sellainen alaspäin levenevä ja alaosa kömpelö ja leveä ja osuu sekä kolahtelee joka oven reunaan ja vastaantuleviin ihmisiin ja tavalliset hillityt sormuksetkin naarmuttavat sitä. On aika painava, ja tuntuu siltä ettei se oikein sovi minun muuhun tyyliin vaikka olen 32 ja vaikka pukeudun osittain jakkupukutyyliin töissänikin. Kukaan tuttu ei halua ostaa sitä enkä ihmettele, olisi pitänyt valita joku käytännöllinen laukku jossa parempi materiaali eli kestävämpi nahka :((( Opetus: Älkää siis koskaan ostako alitajuntaisesti mitään kalliita hittituotteita vaan harkitkaa tarkemmin.
Tietämättäni joo. Muutin Briteistä takaisin tänne Suomeen jokunen vuosi sitten, ja joku sanoi mulle että hei sulla on tuo blogihuivi! Olin ostanut Mulberryn metsänvihreä-ruutu-kirjavan villahuivin ennen tänne paluumuuttoa koska tiesin että täällä oli vastassa kylmää. Olin vaan että kiva joo...
Tyhmä kyselee; mikä on tuo pallovalaisin josta kaikki puhuu? Onko sille jotain virallista nimeä, suunnittelijaa tms?
Ikean se raitamatto ja String pocket. Tosin kumpaankin olin tykästynyt jo muutenkin, mutta ehkä se jatkuva esilläolo edesauttoi siihen, että olivat mielessä yhä siinä vaiheessa kun hankinta tuli ajankohtaiseksi... Mattoa harkitsin muistaakseni vuoden verran, pocketin hankinnassa kesti jopa kolmisen vuotta. Ihan tyytyväinen olen, eivät olleet kuitenkaan heräteostoksia ja kummallekin on meillä luonteva paikka :)
Ostin itselleni joululahkasi Hermesin H-rannekorun, jossa kultainen H. Se sama mikä Mikolla, Mussulla, Ballerinesilla, Lintulla ja parilla muulla ollut.
Se H siinä on aivan naarmuinen reilun viikon käytön jälkeen vaikka olen käyttänyt sitä vain päivisin enkä kotitöissä enkä suihkussa, luulisi n. 500 euron rannekorun metallipinnan kestävän vähän paremmin!
Design House Stockholmin lasisen ja punajohtoisen Block-valaisimen, olen pitänyt sen pehmeästä valosta, ja koska varpaitani palelee usein eikä villasukatkaan auta niin laitan sen kuution usein lattialle telkkarin eteen ja lämmittelen jalkojani sen päällä :-D
Pallovalot: joko Case de Cousin Paul tai Happy Lights -merkkinen valosarja.
Typerin asia jonka ostin oli ehdottomasti Hayn puinen käsi. Hävettää että omistan sen, laitan kaappiin jos vieraita tulee.
Saara Sarvaan yms. blogivinkit ovat vaan huippuja, miksi ostaa paska maskara, meikkivoide tms kun voi ostaa hyvän?
Huolestuttava fiilis kyllä kun alkaa itselleen perustella että "laadukas laukku maksaa", aaargh, näyttäisi todella mäntiltä 2000 euron Céline yhdistettynä mun Weekday/H&M-vaatteisiin... :) Miltä se siis kyllä näyttää bloggareillakin.
Tangle teezer
Jotain yksittäisiä meikkejä ym pikkukosmetiikkaa, ei kalliita
Proteiinilisiä
Hmmm... Mitä tarkalleen on bloginäkyvyys? Joitain blogisivustoilla näkyviä mainoksia?
Hiukka vaikea sana, kun AdBlockerit yms., konffatut hosts-filet yms. olleet päällä jo ties kuinka monia vuosia, eikä nuo mainokset yksinkertaisesti näy selaimissani, millään sivustolla.
Enkä sitä paitsi osta mitään hetken mielijohteesta. Asiahan menee niin päin että ensin tulee tarve ja sitten käydään netissä katsomassa, mistä sen saisi halvimmalla.
Tosin täytyy vielä tunnutsaa, etten edes lue blogeja... :-)
en tiedä ovatko varsinaisesti blogituotteita mutta olen ostanut paljon tietynmerkkisiä vaatteita pojalleni yhden blogin vinkkien perusteella.
Olen ostanut Bestå sarjan tasot, Joutsen merkkiset tyynyt, Villeroy et Bochin astiasarjaa ja joitakin vaatteita. Ovat olleet hyviä ostoksia.
Enimmäkseen kirjoja, jotka ovat kiinnittäneet huomioni kirjallisuusblogeissa. Muutama pieni typerä ostos on tullut tehtyä muotiblogien perusteella, en edes muista mitä. Sitäkin enemmän typeriä ostoksia tuli tehtyä jossain vaiheessa, kun masentuneena ajattelin, että hei, taidanpa itse ruveta tyylibloggaajaksi kun minulla on niin hyvä makukin. Voi nolous sentään. Luojan kiitos en ikinä perustanut sitä blogia.
KPE:n kaupasta olen ostanut jotain pientä. Kerran ostin yhden muotibloggaajan blogikirppikseltä yhden vintage-jutun. Oli todella huonossa kunnossa, ihan huijausta.