Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TUNNUSTA: Mitä tuotteita ostit bloginäkyvyyden perusteella?

Vierailija
05.01.2014 |

Mitä tuotteita tuli ostettua? Mitä oli pakko saada? Mikä tuote tai tuotteet tulivat jopa yöuniisi? Mihin tuotteisiin törmäsit blogeissa niin usein ettet voinut enää vastustaa kun tuntui tarpeelliselta koska "muillakin on"? Oliko ostos hyvä vai huono? Kaduitko vai et?

Kysely siis niille jotka ostivat jotain, joten "en mitään" -vastaukset eivät sitten toimi tässä yhteydessä :)

Minä aloitan ja tunnustan: Nespresso-kahvikapselikone 3 kk sitten, mutta olen ollut todella tyytyväinen koska kahvi maistuu erinomaisen hyvälle (ihan kuin olisin takaisin Italiassa paikallisissa kahviloissa!) ja kahvit säilyy niissä kapseleissa tuoreena pidempään.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen liikuntablogeja.

Olen ostanut palautusjuomajauhetta, macajauhetta (superfood). Olen ostanut myös blogin innoittamana raakapatukoita (niitä voi tehdä itsekin).

Palautusjuomajauhe: hyödyllinen. Kätevämpi mukana kuin vaikka raejuusto, joka pitää olla kylmässä.

Macajauhe. En voi sanoa, mitä hyötyä tästä on. En osaa sanoa, vaikuttaako juuri kyseinen aine jotenkin olooni. Joissain blogeissa maca on todella ylistetty. Minulla on tunne, että ei siitä haittaakaan ole ollut.

Raakapatukat. Niitä on eri makuisia ja olivat tosi hyviä. Paljon parempia välipaloja kuin esim. keksipatukat. Ja voisi tehdä joskus itsekin.

Muut ostokset olivat siis hyviä, ainoastaan macasta ei mielestäni ole todistettavasti hyötyä.

Vierailija
2/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkaa purossa kynsilakan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

cc-voiteen

Vierailija
4/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallovalot!

Vierailija
5/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... :D

-bareMinerals -meikkipohja

-Urban Decayn Naked-paletti + silmämeikin pohjustaja

-tweezermanin pinsetit

-tangle teezer -harja

-puhelinjohtoponnareita

-olympus e-pl5 -minijärkkäri

-lumenen hiekkaa purossa -lakka

Luulen, et näitä olis vielä paaaaaljon enemmänkin... Mitenniin mainoksen uhri. ;)

Mutta ylipäätään aina kun oon ostamassa jotain uutta tuotetta, niin googlailen ensin, et löytyykö siitä millaisia kokemuksia. Eli kaikista näistä tieto ei oo pompannut silmille, vaan osassa se on mennyt niin päin, että haen itse sitä tietoa, ja kun tarpeeks monta hyvää kokemusta löytyy, niin uskallan tehdä lopullisen ostopäätöksen.

Yhteenkään tuotteeseen ei oo tarvinnut pettyä. :)

Vierailija
6/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartellin läpinäkyvän valaisimen, on niin hienon näköinen kaikkien bloginpitäjien kuvissa mutta karu ja hutera muoviräpellys luonnossa! :( Maksoi 250 euroa. Sitä paitsi siitä palaa lamppujen lisäksi se johdon valon säätimen sulake eli kalliiksi tulee näidenkin vaihtaminen. Taidan antaa sen siskolle.

Vierailija
7/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpömittarin, viinejä, läppärin, ruohonleikkurin ja lautapelejä.

Vierailija
8/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En lue sellaisia blogeja juurikaan. Ja jos luen jotain blogia, en todellakaan pistä merkille, mitä tavaroita jollakin on kotonaan tai mitä vaatteita päällään.

Vierailija
9/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

String Pocket ja pallovalot on ostettu blogien innostuksesta, tosin odottelin niiden kanssa hyvinkin pitkään. Ostin vasta kun tuntui, että niille on oikeasti paikka. Pärekorin ostin myös torilta kun se näytti niin kivalta blogeissa ja olen tykännyt kovasti. Askartelutavaroista puuhelmet, dymo ja värikkäät teipit on löytäneet meille myös tiensä.

Vierailija
10/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mitään, mutta lexingtonin tyynyt ovat siirtyneet blogien vuoksi ostoslistalleni. Ennen pidin niitä kamalina, mutta trendiblogien myötä mieleeni on syöpynyt ajatus, että ne ovatkin todella tyylikkäät eikä kotinikaan voi olla tyylikäs ilman niitä möllöttämässä sohvannurkassa. Onneksi niiden hillitön hinta (tyynyiksi ainakin) hillitsee ostovimmaani ja toivon, että mieleni ehtii vielä muuttua.

Vierailija
11/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ostanut tweezermanit, essien mattalakkaa, max factorin fle-ripsarin, ghd-raudan. Ihan hyviä tuotteita, tosin mattalakkaa ei juurikaan tullut käytettyä. Ripsari jäi pysyvään käyttöön, vaikka em. ostokset olen tehnyt jo v. 2009.

Vierailija
12/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuittonit Damier speedy, Mulberryn huivi, Kartellin valaisin, Lindexsin raita paita ja Villeroy & Boch astioita.

Vierailija
13/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essien kynsilakkoja. Enää en oikeastaan muita lakkoja ostakaan, olen tykännyt tosi paljon. Helposti levittyviä, kauniin värisiä ja pitkäkestoisia. Hintansa arvoisia.

Lexingtonin pussilakanasetin. Kyllä kirpaisi hinta, mutta tosi hyvä laatuiset. Lisäksi niin kauniit, ettei sänkykään tarvitse enää päiväpeittoa.

Acnen huivin mustana ja harmaana.

Urban Decayn Naked paletista olin haaveillut vaikka kuinka pitkään kun näin sen yhdessä blogissa. Muutama kk sitten ostin itsellenikin ja olen kyllä tykännyt. Tosi kauniit sävyt.

Vierailija
14/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulberryn laukku. Oli täysin heräteostos kun oli alessa muutama vuosi sitten, mutta olen pitänyt sitä ihan hirveästi.

Vierailija
15/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulberryn laukku. Oli täysin heräteostos kun oli alessa muutama vuosi sitten, mutta olen pitänyt sitä ihan hirveästi.

Vierailija
16/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tangle Teezerin, joka on kyllä sopinut minulle loistavasti. Jotain muutakin varmasti, mutten ehkä ole tiedostanut asiaa niin selvästi. Huomaa kyllä, etten enää lue blogeja kovin aktiivisesti, sillä jouduin hetken ihmettelemään, mikä "hiekkaa puurossa" oikein on

Vierailija
17/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en ole tainnut ostaa juurikaan mitään ns. blogituotteita. Ikean Stockholm Rand -mattoa himoittelin pitkään, mutta kävikin ilmi että mies ei tykkää siitä yhtään, joten sitäkään en ostanut.

Ehkä blenderin voisi laskea blogien perusteella ostetuksi, blogeissahan ne smoothiet yms. alkoi näkyä ja niistä innostuneena hankin itsekin blenderin. Eniten olen tainnut ostaa kosmetiikkatuotteita blogien suositusten perusteella, esim. Essie-kynsilakat taisin löytää blogien ansiosta. Dermalogica-tuotteissa viimeinen niitti oli Stellan suositus, Clarinsia ostin MTL-Pepin suositusten takia. Water peeling -kuorintageeliä hankin Saara Sarvaksen suosituksen perusteella. Ja Ikisinkun blogista löysin sen selluliittikuppaus-whatever-jutun, ja ostin ne imukupit sen perusteella.

Eli onhan noita juttuja sittenkin, vaikka olen aika harkitsevainen kuluttaja. Kosmetiikassa etsin toki muitakin arvosteluja ennen ostopäätöstä joten en ihan sokeasti usko bloggaajien kokemuksia.

Vierailija
18/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen blogeja aika vähän ja useimmat blogituotteet lähinnä nauratta, mutta jotain olen kuitenkin ehkä ostanutkin.

Tangle teezer

O.P.I kynsilakkoja

Lumenen CC-voide

Rooibos-tee

Korsin laukku

Vierailija
19/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sanoa, et Tangle teezer-harja ja puhelinjohtoponnareita on tullut hankittua sen jälkeen kun Saara Sarvas niitä blogissaan kehui.

Vierailija
20/55 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangle Teezer, Garnierin BB-voide

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme