Aika jännä tunne oli kävellä ampumaradan ohi, kun sieltä alkoi yhtäkkiä kuulua ampumista
Sinänsä näin syksyllä asia on läsnä usein, kun ampumarata on tässä aika lähellä ja sieltä kuuluu aika ajoin ampumista. Nyt kävelin koiran kanssa sen ohi. Luulin, että radalle menijä pysäköisi autonsa suunnilleen siihen, mistä kuljin, mutta nyt siinä ei näkynyt autoja. Yhtäkkiä alkoi kuulua ampumista. Niin läheltä, että kuulin lataamisen kilahduksen. Vaikka tässä näkee metsästäjiä useinkin, jotenkin kyllä tulee sellainen atavistinen kauhu pintaan tuollaisessa tilanteessa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta myös jännää jos jalkapallokentällä pelataan jalkapalloa ja lähikaupassa käydään ostoksilla?
Ehkä et lukenut ihan kokonaan avaustani? Ei se mitään, ei ole pakko, mutta jos jäi tuolla tavalla hämmästyttämään, niin ehkä kannattaa lukea.
Ap
Kävin eilen tien varressa ja siellä kulki autoja edes takaisin. Olin kävelevinäni pois mutta sitten käännyin yllättäen ja juoksin takaisin ja siellä ne taas menivät.
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen tien varressa ja siellä kulki autoja edes takaisin. Olin kävelevinäni pois mutta sitten käännyin yllättäen ja juoksin takaisin ja siellä ne taas menivät.
Eli voinko nyt päätellä, että sinäkään et lukenut kuin otsikon tai itse avauksen vähän harppoen?
Ap
Olit kauhusta jäykkänä, kun ampumaradalta kuului ampumista.
Mitä odotit kuuluvaksi? Torvisoittoa, kuorolaulua, lapsen itkua?
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, olen huomannut ihan saman asian. Ne ikään kuin kyttäävät mutkan takana ja kun kuulevat minun tulevan oikein ryntäävät sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinäkään lukenut koko avausta? Vai onko tämä sama ihminen uudelleen ja uudelleen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sellaista rytmikästä hankaavaa ääntä ja vaimeaa uikutusta...Oh-Oh-Oh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinäkään lukenut koko avausta? Vai onko tämä sama ihminen uudelleen ja uudelleen?
Ap
Niin, ja siis en olettanut kuulevani mitään, koska kun autoja ei parkkipaikalla ollut, ajattelin, ettei siellä ole ketään.
Tai no, jotain linnunlaulua tietenkin olisi voinut kuulua.
Ap
Aika jännä tunne oli kävellä navetan ohi, kun sieltä alkoi yhtäkkiä kuulua ammumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, olen huomannut ihan saman asian. Ne ikään kuin kyttäävät mutkan takana ja kun kuulevat minun tulevan oikein ryntäävät sieltä!
Ihmeellistä touhua taas. Eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä kuin kytätä autoineen jonossa mutkan takana piilotellen, että joku tulee tien varteen?
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä tunne oli kävellä navetan ohi, kun sieltä alkoi yhtäkkiä kuulua ammumista
Etkö sinäkään lukenut koko avausta, vai onko niin, että kirjoitat uudelleen ja uudelleen version samasta viestistä?
Ap
Mitä ihmettä sä selostat? Oootko ikinä käynyt ampumaradoilla? Siellä on parkkipaikat ihan erikseen ja kyllähän ne äänet kuuluu kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin, ja siis en olettanut kuulevani mitään, koska kun autoja ei parkkipaikalla ollut, ajattelin, ettei siellä ole ketään.
Tai no, jotain linnunlaulua tietenkin olisi voinut kuulua.
Ap
Ne autot olivat tiellä jonossa mutkan takana kyttäämässä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä selostat? Oootko ikinä käynyt ampumaradoilla? Siellä on parkkipaikat ihan erikseen ja kyllähän ne äänet kuuluu kilometrien päähän.
Mitä ihmettä sä selostat? Mä kävelin sen parkkipaikan ohi, joka oli tyhjä. Miten tuo "äänet kuuluvat kilometrien päähän" liittyy asiaan?
Ap
Avasin viimeviikolta television ja sieltä tuli ohjelmaa. Irrotin television seinästä ja antennista ja aamulla laitoin takaisin kiinni johtoihin ja sieltä tuli taas niitä ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Avasin viimeviikolta television ja sieltä tuli ohjelmaa. Irrotin television seinästä ja antennista ja aamulla laitoin takaisin kiinni johtoihin ja sieltä tuli taas niitä ohjelmia.
Etkö sinäkään saanut avausta luettua, kommentoit vain otsikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Miten ne ohjelmat muka pysyy siellä televisiossa jos on töpselikin pois seinästä?
Eli kukaan vastaajista ei lukenut avausta ennen kommentoimista?
Ap
Onko sinusta myös jännää jos jalkapallokentällä pelataan jalkapalloa ja lähikaupassa käydään ostoksilla?