Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä autonavaimissa rekisterinumero (kuten autokaupassa antavat ne)?

Vierailija
11.10.2020 |

Tai en tiedä antavatko aina mutta itse sain ainakin. Mulla on se vielä avaimenperänä. Jos avaimet hukkuvat niin helpompi tavoittaa omistaja vai onko se turvallisuusriski?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps. Joo, autoni avaimissa on kotiosoite, henkilötunnus, auton rekkari ja minun koko nimeni.

For real avaimissani on vain puhelinnumero. Prepaid.

Vierailija
22/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman asian vierestä mutta olen löytänyt avaimen jossa oli puhelinnumero avaimenperässä.

Soitin mutta ei saatu yhteyttä. Päätin katsoa numerohausta minkä nimistä henkilöä yritin tavoittaa ja yllätykseksi tuli myös kotiosoite näkyville.

Siinä olisi käynyt huonommin jos oikea ihminen olisi sen avaimen löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman asian vierestä mutta olen löytänyt avaimen jossa oli puhelinnumero avaimenperässä.

Soitin mutta ei saatu yhteyttä. Päätin katsoa numerohausta minkä nimistä henkilöä yritin tavoittaa ja yllätykseksi tuli myös kotiosoite näkyville.

Siinä olisi käynyt huonommin jos oikea ihminen olisi sen avaimen löytänyt.

Lisäyksenä kyseessä oli kotiavain eikä auton avain.

Vierailija
24/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei enää juuri autoja varasteta. Aivan sama mitä avaimenperässä lukee.

Vierailija
25/25 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla rekisteritunnusta avaimien yhteydessä, pidän kaikki avaimet yhdessä nipussa, autonavain ja kotiavain + muut mahdolliset usein tarvittavat avaimet, lämpötolpan avain esimerkiksi.

Huoltoon viedessä vien auton toisilla avaimilla, ja avaimenperään kiinnitän rekisteritunnuksen auton löytämisen helpottamiseksi. Muina aikoina ne toiset avaimet ovat asunnossa salaisessa paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä