Miten lähestyisin ihastustani baarissa?
Tuntuu höntiltä kysyä neuvoja vauvapalstalta, mutta menkööt. Tilanne on siis se että olen tänään menossa baariin pitkästä, pitkästä aikaa naispuolisten kavereideni kanssa. Tiettävästi paikalla tulee olemaan myös työkuvioista tuttu puolituttu mies, jonka kanssa on muutamaan kertaan juteltu. Nyt olen saanut ongittua välikauden kautta että hänkin on sinkku. Haluaisin jotenkin ns. tehdä vaikutuksen ja käydä juttelemassa, mutta olen aika osaamaton miesten suhteen vaikka ikääkin hieman enemmän. Eli nyt parhaat vinkkinne jakoon miten antaa mahdollisimman hyvä kuva ja jäädä positiivisesti mieleen. :)
Kommentit (26)
Tää on jännä muuten, että naisten ajatukset lähestymisestä on just niitä mitkä ei miehellä toimisi yhtään. Esim. naisen myötäily kaikessa ja tekonauru sen jutuille. Antaisi tosi mielistelevän ja epäaidon kuvan itsestään, varma tapa saada nainen vaivautuneeksi.
Nelonen sen sanoi, rumasti tosin, mutta siinähän se on kaikessa yksinkertaisuudessaan. Minua kyllä inhottaa se kusenhaju.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:24"]
Tää on jännä muuten, että naisten ajatukset lähestymisestä on just niitä mitkä ei miehellä toimisi yhtään. Esim. naisen myötäily kaikessa ja tekonauru sen jutuille. Antaisi tosi mielistelevän ja epäaidon kuvan itsestään, varma tapa saada nainen vaivautuneeksi.
[/quote]
Kyl minulle tulee kiva fiilis, jos mies nauraa mun jutuille. Ei kaikelle kuitenkaan tarvii nauraa, voi myös hymyillä. Olishan kiva jos ei tarvitse koko ajan feikata, yhteinen huumorintaju olisi tietty pitemmän päälle aika tärkeetä...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:31"]
Nelonen sen sanoi, rumasti tosin, mutta siinähän se on kaikessa yksinkertaisuudessaan. Minua kyllä inhottaa se kusenhaju.
[/quote]
Mistä tiedät, että ap olisi hakemassa pelkkää panoa?
Nii, kahvin takiahan sinne "baari"in mennään, ei kukaan panoa halua LOL
hymyile miehelle ystävällisesti, katso miten reagoi. jos noteeraa sut, voit hetken päästä kävellä ohi ja samalla ohimennen moikata ja kysyä mitä kuuluu. anna miehelle hetki reaktioaikaa, koska joskus miehet tarvivat sitä, saattavat yllättyä, että nainen osoittaa kiinnostusta. jos sitä kiinnostaa, se tulee sitten itse sun luo kohta.