Miten lähestyisin ihastustani baarissa?
Tuntuu höntiltä kysyä neuvoja vauvapalstalta, mutta menkööt. Tilanne on siis se että olen tänään menossa baariin pitkästä, pitkästä aikaa naispuolisten kavereideni kanssa. Tiettävästi paikalla tulee olemaan myös työkuvioista tuttu puolituttu mies, jonka kanssa on muutamaan kertaan juteltu. Nyt olen saanut ongittua välikauden kautta että hänkin on sinkku. Haluaisin jotenkin ns. tehdä vaikutuksen ja käydä juttelemassa, mutta olen aika osaamaton miesten suhteen vaikka ikääkin hieman enemmän. Eli nyt parhaat vinkkinne jakoon miten antaa mahdollisimman hyvä kuva ja jäädä positiivisesti mieleen. :)
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:43"]
Nii, kahvin takiahan sinne "baari"in mennään, ei kukaan panoa halua LOL
[/quote]
En ole ap, mutta kommentoin, että jos parisuhteen muodostamisesta ollaan kiinnostuneita, niin tuskin kannattaa aloittaa yhteistä taivalta seksillä baarin vessassa.
[/quote]
Miski ei? Siellä voi sitten myöhemmin erikoisemman ensitapaamispaikan kunniaksi järjestää myös vihkimisen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 00:29"]
[/quote]
En ole ap, mutta kommentoin, että jos parisuhteen muodostamisesta ollaan kiinnostuneita, niin tuskin kannattaa aloittaa yhteistä taivalta seksillä baarin vessassa.
[/quote]
Miski ei? Siellä voi sitten myöhemmin erikoisemman ensitapaamispaikan kunniaksi järjestää myös vihkimisen.
[/quote]
:D Ja romanttinen tarina jälkipolvelle siitä kuinka iskä ja äiskä tapasivat ja tunteet syttyivät.
Heitä stobella päähän. Tajuaa, että olet tyttö jolla on munaa. Mira Bullet tykkää.
5 tequila shotin jälkeen läimäytät perseelle ja vinkkaat silmää. Siitä raahaat taksiin.
Olisi kiva tietää onnistuiko ap:n ilta. Kerrotko ap? :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 07:48"]
Olisi kiva tietää onnistuiko ap:n ilta. Kerrotko ap? :)
[/quote]
Onnistui ja ei. Mentiin sen kämpälle mutta oudosti nussi. Tai ei siis oikeasti nussinut ollenkaan, kaikenlaisia pervotemppuja vaan. Sammui lopulta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 08:24"]
Onnistui ja ei. Mentiin sen kämpälle mutta oudosti nussi. Tai ei siis oikeasti nussinut ollenkaan, kaikenlaisia pervotemppuja vaan. Sammui lopulta.
[/quote]
Ap vaikutti vähän herkemmältä naiselta niin, että tuskinpa hänen kirjoittamansa tämä. :D
Muista, että ensimmäisen lähestymisen tarkoitus ei ole saada ketään ihastumaan, vaan pelkkä jään rikkominen. Kun sen tiedostaa, niin ei yritä liikaa tai jännitä niin paljon. Ota käyttöön kontekstilähestyminen, eli mitä yhteistä teillä on sillä hetkellä, siinä paikassa. Se voi olla ihan mitä vain! Eikä sen tarvitse olla mitään "hienoa". Rennosti vaan tutustumaan, ihminen hänkin vain on.
t. Mies
Kokeilisin kertoa kohteliaisuuden: "Onpa mahtavaa että säkin olet täällä, teit muhun viimeksi vaikutuksen, kun... [jotain mitä hän oli tehnyt, sanonut tms.]". Sitten anna aikaa toipua järkytyksestä, käväise muualla, ja anna hänen tulla myöhemmin luoksesi jatkamaan jutustelua. Se on siinä.
Äläkä ole humalassa. Tsemii!
Sanot suoraan että annat vittua. Sitten menette vessaan ja se on siinä.
Numero 2 jatkaa vielä, että jo muutaman minuutin juttelun jälkeen voit sanoa, että oli kiva tavata joskus ja tutustua paremmin. Tässä vaiheessa voit tarjota numeroasi miehelle, jos hän on niin tumpelo tai ujo ettei itse pyydä.
Älä ajattele olevasi tyrkky, jos viet asiaa noin eteenpäin, ei se ole kosinta.
Jos mies on katsellut myös sinua, ottanee tuon ensimmäisen askeleen. Itse en itseäni esille koskaan tuo, sillä haluan miehen ottavan sen ensimmäisen askeleen. Vanhanaikaistako, ehkäpä :)
Minun neuvo: Ekaksi hymyilyä ja silmäpeliä. Hih, parasta. :) Sitten katsoo mitä tapahtuu.
Naisten ajatukset lähestymisestä: hymyile vähän, ehkä katse silloin tällöin. Älä tee mitään muuta, hihihihihi, tää on jännää!
Miesten ajatukset lähestymisestä: ei hitto, taas pitää tehdä kaikki itse.
Älä ole kännissä, vaan mene juttelemaan hänen kanssaan niitä näitä, vaikka jostain työkuvioihin liittyvästä. Mainitse, että kiva nähdä näin työajan ulkopuolellakin ja kysele vaikka, että miten meni joulu, jne. Jos mies on kaatokännissä tai alkaa härskiksi, niin unohda koko asia.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:02"]
Naisten ajatukset lähestymisestä: hymyile vähän, ehkä katse silloin tällöin. Älä tee mitään muuta, hihihihihi, tää on jännää!
Miesten ajatukset lähestymisestä: ei hitto, taas pitää tehdä kaikki itse.
[/quote]
Haha, en neuvonut hymyilemään vähän. :D Pitää tehdä selväksi kiinnostuksensa katseella ja hymyilyllä, ei saa epäröidä. Onhan tuo aloitteentekoa ja mies saa naisen "tuen" ja voi häntä luottavaisin mielin lähestyä. Silloin mies saa lisäksi tuntea itsensä "saalistajaksi". Toimii.
Hakeudu juttusille lähituntumaan, riko miehen henk.koht. reviirirajoja. Katso lempeästi silmiin, älä ujostele katsekontaktia. Myötäile miehen juttuja ja naura kohteliaasti, oli jutut sitten hauskoja tai vähemmän hauskoja. Eri asia jos on oikein tökeröitä juttuja (riippuen tietysti millainen huumorintaju sinulla on...)
Naura miehen jutuille vaikkei ne olisi hauskoja?
[/quote]