Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leipomisapua, millä hinnalla ostaisit?

Vierailija
04.01.2014 |

Olen työttömänä. osaan leipoa hyvin.  Jos sinä et koskaan ehtisi leipoa kotipullaa tai kakkuja, voisitko kuvitella ostavasi sellaisia kaupan tuotteiden sijaan? 

Mitä voisit maksaa esim 1 litran pullataikinasta, leivottuina korvapuusteiksi, pussitettuina valmiiksi pakastettaviksi? Töineen, tarvikkeineen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa osaa leipoa pullaa, enkä ostaisi pimeästi mitään!

Vierailija
2/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kaupan pullien ja leipomon pullien hinnan välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä aikoisit myydä leipomuksiasi? Ovelta ovelle?

Ei, tuskin ostaisin random-nobody amatöörikotikokilta, ihan kaupan pullalla on tähänkin asti menty.

Vierailija
4/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi pimeästi, pullaa saa leipomostakin.

Vierailija
5/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun epäluuloisesti kotileipomusten hygieniaan. En ostaisi, olen pahoillani.

Vierailija
6/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, voin kertoa usean ihmisen leipomia pullia maistaneena, että kuka tahansa EI osaa leipoa pullaa.. :) 

ok... Ei ota tuulta alleen. Entäs jos olisi toiminimi, mutta muuten kotikeittiössä leivottuja? 

Ap

Vierailija
7/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikkeiden myyminen taitaa olla luvanvaraista. En ihan heti usko, että tavallisessa kotikeittiössä tehdyt pullat saavat myyntiluvan.

Vierailija
8/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin aloittaja kaikki eivät osaa leipoa hyvää pullaa.

Jos saisit markkinat tuotteillesi saisit myös kadehtijoita jotka ilmoittaisivat harmaasta taloudesta viranomaisille.

Pahimmassa tapauksessa menettäisit työttömyysturvasi joten kannattaako riskeerata muutaman pullan takia.

Vierailija
9/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se pullan leipominen ydinfysiikkaa ole. Jos sulla on toiminimi, sen pitää sitten kanssa elättää, enkä usko että pullilla elää.

Vierailija
10/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajattelit näitä leipomuksia myydä? Toiminimi pitäisi ehdottomasti olla, jotta ihmiset ostaisivat. Tuntuu aika vaivalloiselta lähteä ostamaan kenenkään kotoa pullapussia kun sen voi napata kauppareissulakin hyllystä mutta joku kotiinkuljetus olisi hyvä. 

Vierailija
11/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pullat on vielä tosi arka tuote, joita ei voi yhtään seisottaa.

Vierailija
12/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi mitään epämääräisiä kotipullia

Vierailija
13/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa tässä olisi se että saisit jotain tekemistä, taikinaterapiaa.

Yritys pitäisi perustaa ja sitten et olisikaan enää työtön.

Elintarvikelaki määrittää tarkasti millaiset tuotantotilat pitää olla.

Perustamiskustannukset tulee kalliiksi.

Vierailija
14/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ostaisi. Ehkä johonkin juhliin voisi harkita, pitopalvelun hintatasolla varmaankin. Sellainen, että saisin itse vaikuttaa hommaan enemmän kuin valmista ostamalla niin olisi joku syy maksaa :) Leipoja voisi tulla meille kotiin ja tehdä kaiken juuri niin kuin minä käsken! 

Vierailija
15/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS en olisi itse kova leipoja (ihan addikti), niin kyllä vain ostaisin itse tehtyjä leivonnaisia. Ne ovat nimittäin miljoona kertaa parempia kuin kaupan omat. Me emme syö mitään kaupan leivonnaisia, kun teen kaikki herkut itse. Ja siksi tiedän, miten paljon parempaa omatekoinen on. Ja ihan juuri tuo kotipullakin, vaikka ajattelin sen nyt vain esimerkiksi.

Hinnoista en tiedä. Eikö muussa liikemaailmassa mene niin, että hinnasta puolet koostuu raaka-aineista ja toinen puolisko työstä? Voisikohan leivonnaisia hinnoitella siten? Pähkinöitä, marsipaaneja, kermaa, voita ja suklaita sisältävät leivonnaiset ovat kalliita.

Vierailija
16/16 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä mielipiteitä. Oletteko muuten noin skeptisiä myös kyläpaikkojenne tarjoiluja kohtaan? :) Ehkä nyt hautaan ajatuksen, ehkä jollekulle tutulle voisin apua tarjotakin, mutta ammattimaiseen toimintaan tarvii niiiiin paljon sellaista, mitä mulla ei ole. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme